Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיגלתי וקראתי רבות, במיוחד את הפרוייקט המרשים הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=375998

 

בשורה התחתונה, יש לי שני רכבים, מאזדה 3 ופונטו גרנדה,

במאזדה יש מעט מאוד עריכות, אבל בעיקר כתמים גדולים שלא ברור האם החידוש יעזור,

ובפיאט יש משהו שנראה כמו מעט עכירות, מצ"ב 5 תמונות, שלושת הראשונות של המאזדה ושתי האחרונות של הפיאט.

 

במאזדה, בפנס אחד יש כתמים בחלק העליון, ושאר הפנס נראה בסדר (תמונה 1),

בפנס השני יש כתמים גדולים ואטומים בחלק בימני (תמונות 2 ו 3),

ובפיאט אין כתמים נראה פשוט מעט עכור (תמונות 4 ו 5).

 

1. האם חידוש למאזדה בכלל, ולכתמים בפרט, יעזור, או שהכתמים זו בעיה אחרת?

 

2. האם חידוש לפיאט יעזור, או שזו לא עכירות?

 

3. שירות עד הבית יעלה כ 200 ש"ח לכל רכב, או לבצע זאת בעצמי,

השאלה היא האם השירות (ושל מי מומלץ) יחזיק מעמד לאורך זמן, או שעדיף לבצע לבד?

 

4. במידה ואבצע זאת בעצמי, האם יש הבדל בין רכישת ערכת DIY (כ 100 ש"ח לערכה),

לעומת רכישת הרכיבים הספציפיים המופיעים בלינק?

במידה ואין הבדל מהותי, כלומר, הרכיבים שמקבלים בערכה הם טובים, אני מעדיף להזמין ערכה מוכנה.

אשמח לקבל לינק לערכה מומלצת.

 

תודה.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חידוש פנסים יוריד את כל העכירות הזו ויחזיר את השקיפות לפנס.

 

זה משהו שלגמרי אפשר לבצע לבד , יש המון מדריכים ביוטיוב וגם פה בפורום.

 
 

 

 
 
פורסם
חידוש פנסים יוריד את כל העכירות הזו ויחזיר את השקיפות לפנס.

 

1. הכתמים הגדולים והכהים גם ירדו? הם לא נראים כמו עכירות.

 

2. להזמין שירות? לרכוש חומרים? להזמין קיט? האם יש הבדל?

פורסם

1. לפי התמונה נראה שכן, אבל זה לא 100%. תנסה, מה כבר יכול לקרות?

 

2. זה תלוי בך ובאיך אתה רגיל לעבוד. אם יש לך זמן פנוי, אם תדע למצוא את כל הרכיבים וכו'.

אני קניתי את הקיט שהיה במבצע ב-80 ש"ח עם משלוח עד הבית, והספיק ל-2 מכוניות, וביצעתי לבד.

אם אתה רוצה להתרוצץ קצת ולחסוך - בבקשה. אם אין לך זמן או רצון להתעסק עם זה כמובן שאתה יכול להזמין שירות.

פורסם
1. לפי התמונה נראה שכן, אבל זה לא 100%. תנסה, מה כבר יכול לקרות?

 

2. זה תלוי בך ובאיך אתה רגיל לעבוד. אם יש לך זמן פנוי, אם תדע למצוא את כל הרכיבים וכו'.

אני קניתי את הקיט שהיה במבצע ב-80 ש"ח עם משלוח עד הבית, והספיק ל-2 מכוניות, וביצעתי לבד.

אם אתה רוצה להתרוצץ קצת ולחסוך - בבקשה. אם אין לך זמן או רצון להתעסק עם זה כמובן שאתה יכול להזמין שירות.

 

 

אני לא רוצה להתרוצץ ולחפש רכיבים, אני גם לא רוצה להזיע ולבצע לבד,

אבל מה שאני הכי לא רוצה הוא שהמצב לא ישתפר משמעותית,

לכן אני מוכן להתרוצץ ומוכן גם לבצע, לכן אני מנסה להבין שני נושאים עיקריים:

 

1. האם יש יתרון כלשהו לחפש רכיבים ספציפיים לעומת הזמנת קיט?

במידה ולא, אני מעדיף פשוט להזמין קיט, לכן אשמח לדעת איזה קיט בדיוק (לינק יהיה מצויין).

 

2. קראתי שהחברות שמבצעות זאת, כנראה עושות זאת פחות טוב (או אולי חומרים אחרים),

ולכן לאחר 2-3 חודשים העכירות חוזרת, אם זה המצב, אבצע בעצמי,

אם זה לא נכון, אזמין חברה, לכן חשוב לי להבין האם הנ"ל נכון.

 

תודה.

פורסם

אכן חידוש יתקן את המצב.

תבדוק אם עדיין מוכרים את הערכה של maxxol ב40 ש״ח באוטו דיפו.

ישלי בפרופיל עבודה עם הערכה, שווה כל שקל.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אני הייתי מחדש לך את ארבעת הפנסים במחיר של 150 ש''ח ע''י מכונת פוליש מקצועית ומוצרי פוליש איכותיים אך צריך להגיע אלי וזה רק מי שמהאזור. (גר בקריות)

 

חידשתי לעצמי את הפנסים ברכב בצורה כזאת שהם ניראים ממש כמו חדשים ואפילו יותר מיזה, וגם הם היו דיי עכורים

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

חבר עשה לגרנדה פונטו שלו חידוש פנסים במחיר של 50 שקל לפנס (חומרים של טרטל+הגנה),בהתחלה הכל היה יפה ונוצץ אך חזר לאחר כחצי שנה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
חבר עשה לגרנדה פונטו שלו חידוש פנסים במחיר של 50 שקל לפנס (חומרים של טרטל+הגנה),בהתחלה הכל היה יפה ונוצץ אך חזר לאחר כחצי שנה.

 

זו בדיוק הדאגה שלי.

פורסם
חבר עשה לגרנדה פונטו שלו חידוש פנסים במחיר של 50 שקל לפנס (חומרים של טרטל+הגנה),בהתחלה הכל היה יפה ונוצץ אך חזר לאחר כחצי שנה.

 

זה כי הוא לא השתמש בחומר הגנה, וכן זה חוזר צריך להקפיד לשמר את הפנסים, אם הם לא חדשים אין מה לעשות זה יחזור אחרי חצי שנה למצב דומה.

 

יש לי גם חומר מגן

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
זה כי הוא לא השתמש בחומר הגנה, וכן זה חוזר צריך להקפיד לשמר את הפנסים, אם הם לא חדשים אין מה לעשות זה יחזור אחרי חצי שנה למצב דומה.

 

יש לי גם חומר מגן

 

אני לא מתכוון לחדש אותם כל חצי שנה.

יש פתרון קבוע? ובמידה ולא, איזה פתרון דורש את התחזוקה המינימלית ביותר מצידי?

פורסם

אין פתרון קבוע, זה יחזור מתישהו כיוון שהגנה שאנחנו מורחים זה לא כמו ההגנה שיוצאת מהמפעל.

אם באלך פתרון לטווח ארוך זה פנס חדש, אבל זה מגוחך.

ערכה של 40 ש"ח כל שנה +- זה מצויין.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אני לא מתכוון לחדש אותם כל חצי שנה.

יש פתרון קבוע? ובמידה ולא, איזה פתרון דורש את התחזוקה המינימלית ביותר מצידי?

 

פתרון לאחר שחידשת אותם זה להשתמש בחומר מגן, לקה או חומר אחר שמורחים להגנה.

צריך לחזור על הפעולה מידי פעם, אם אתה שוטף את הרכב פעם בשבוע אז מרח גם חומר מגן על הפנסים.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
חבר עשה לגרנדה פונטו שלו חידוש פנסים במחיר של 50 שקל לפנס (חומרים של טרטל+הגנה),בהתחלה הכל היה יפה ונוצץ אך חזר לאחר כחצי שנה.

 

זה כי הוא לא השתמש בחומר הגנה, וכן זה חוזר צריך להקפיד לשמר את הפנסים, אם הם לא חדשים אין מה לעשות זה יחזור אחרי חצי שנה למצב דומה.

 

יש לי גם חומר מגן

 

כתבתי שזה עם הגנה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

העיניין הוא כזה , או שמורחים לכה נגד UV ואז אמור להיות ראש שקט מבחינת ההגנה , זה לא אמור לחזור אחרי חצי שנה.

או מריחת ווקס\אוטם כל כמה חודשים.

 

בגלל שמרחתם חומר הגנה רק פעם אחת הגיוני המצב יחזור אחרי חצי שנה.

 
 

 

 
 

×
×
  • תוכן חדש...