Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש חנויות שמתמחות בזה, הכי פשוט עולה 300-400.

יש את הגנרי שמוכרים באייס, קניתי ב 150 או 200 (אני כבר לא זוכר), החנויות המתמחות לא מתעסקות עם זה כי הן טוענות שזה זבל - זה דיי נכון.

בגדול - אם השימוש הוא חד פעמי (או פעם בשנה), קנה את הפשוט באייס.

אחרת לך על הטוב יותר, אפשר למצוא בזאפ, יש חנות בחולון שאני זוכר שהייתה אחלה.

 

אגב, בחנות גם מתקינים לך את זה, באייס כמובן שלא..

פורסם

אני צריך אותו כדי להעביר כמה דברים מהבית שלי לדירה שאני שוכר בבאר שבע+טיולים פה ושם לכינרת.

נראה לי שאני אקנה את הדרעק ב150, נקווה שאת הדבר הפשוט הזה הוא יעשה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תבדוק שזה נתפס טוב לגג בלי לשפשף את הפח. יש מכוניות שכדי להתקין את זה התופסנים לוחצים על הפח וחבל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

התופסנים של הגגון הפשוט אכן לוחצים את הפח שסביב מסגרת החלון. הגגון עצמו יושב על תושבת גומי שאמורה למנוע שריטות, אבל עם תעמיס דברים כבדים היא עלולה ליצור שקע קטן בגג.

 

כמו שכתבו לך כאן, אם אתה בונה על משהו קבוע לך על גגון רציני. ראיתי כמה כאלו באלכסנדר ובניו בדרום תל-אביב, במחירים שמתחילים בכ-300 ש"ח וצפונה. יש גם גגונים באלפים, דברים מקצועיים של חברות כמו Thule. הגגון הפשוט באמת די דרעק, אבל יעשה את העבודה בשביל הובלה חד פעמית לבאר-שבע. אני הובלתי עם 206 וגגון כזה דירה סטודנטים שלמה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אין לי הרבה דברים להעביר, שולחן כתיבה+כיסה+כול הציוד האישי שלי.

יש מצב שהכול יכנס באוטו, אבל אני מעדיף לנסוע בצורה יותר נוחה ובטוחה ולפצל חלק לגג.

 

גם כשאני יורד לכינרת אני אעמיס עליו בעיקר את הדברים שתופסים נפח, ציליה ומזרנים, ולא דברים כבדים.\

 

מאמין שזה יספיק.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...