Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מס על קנייה של רכב חדש לאדם נכה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה בקשר למס על הרכבים.

 

לסבא שלי יש 100% נכות (סכרת) אבל הוא לא על כיסא גלגלים.

שמעתי שיש אופצייה לקנות רכב חדש ללא מיסוי (שזה כמעט חצי מחיר).

 

זה נכון? איפה בכל מקרה בודקים את זה? לא ראיתי שום דבר מכמה חיפושים שהרצתי בגוגל.

 

 

נ.ב - חיפשתי קצת בפורום, יש לו קושי ללכת על הרגליים (כאבים חזקים וכו'), בקושי הולך 100 מטר בלי לעצור. אז זה לא עיוורון (לא רק ליתר דיוק) או משהו כזה אלא באמת בעיה פיזית ברגליים.

פורסם

לא כל הנכים שמקבלים 100% נכות אינם יכולים ללכת.

ישנה אפשרות שינהג,ןישנה אפשרות שבן משפחה קרוב ינהג ברכב.

אתה צריכים להגיש תביעה לניידות בביטוח לאומי ולראות בדיוק מהי ההנחה שמאשרים לכם.

זה הצעד הראשון,אבל החשוב ביותר.

שיאשרו לכם את ההנחה תוכלו להתחיל להסתובב בסוכניות רכבים ולראות מה מתאים לכם.

שתהיה שנה טובה עם הרבה בריאות.

פורסם

68.

 

@GUGY: הוא יכול ללכת, אבל בוא נגיד שהוא יעדיף ולא מטעמי פינוק לקחת את הרכב אם הוא צריך ללכת 300 מטר.

הבנתי שאת תו הנכה שיש לו כרגע הוא קיבל בגלל הנכות שלו שקשורה לרגל ולא בגלל סיכוי לעירוון\וכו'.

פורסם

להטבות במסגרת הסכם הניידות (שהוא זה שמכוחו מקבלים רכב ללא מיסים) זכאים רק אנשים שתבעו לראשונה לפני הגיעם לגיל פרישה (67).

 

כמו"כ הליקוי ממנו התובע סובל חייב להיות ברשימת הליקויים המזכים

 

על פניו לא נראה שסבא עונה לקריטריונים הבסיסיים לזכאות.

 

אף על פי כן הוא כנראה זכאי לתו חניה לנכה ולפטור מאגרת רישוי לרכב אם יש לו רכב על שמו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היי צבי,

יש לו תו נכה אז אני מאמין שהייתה פרוצדורה כזאת או אחרת בעבר.

 

עם זאת אני לא מוצא שום קשר לסכרת ולרשימה של מה שרשמת שם, אז כנראה שזה לא משנה.

 

תודה בכל מקרה!

×
×
  • תוכן חדש...