Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה למי שיגיב ויעזור לי, ומצטער על הבורות שלי בתחום.

מדובר ברכב מאזדה 626 glx שנת 1998, הזרקה ישירה 2000 סמ"ק, 247000 קילומטר

אני רוצה לקבל קצת מידע על מערכת יניקת אוויר קר.

האם אפשר לשים מערכת כזאת על הרכב הזה?

מה טווח המחירים?

כמה כוח המערכת הזו תוסיף לרכב?

במידה ואני אוסיף מערכת כזאת האם אני אצטרך להוסיף עוד שיפורים אחרים ?

שוב תודה לעונים:-)

פורסם

תישאר עם המקורית. באמת שאין צורך. למערכת המקורית יש בד"כ כונס שמזרים אויר קר מבחוץ.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

רצית מידע?

קיבלת באדום:

 

קודם כל תודה למי שיגיב ויעזור לי, ומצטער על הבורות שלי בתחום.

מדובר ברכב מאזדה 626 glx שנת 1998, הזרקה ישירה 2000 סמ"ק, 247000 קילומטר

אני רוצה לקבל קצת מידע על מערכת יניקת אוויר קר.

האם אפשר לשים מערכת כזאת על הרכב הזה? כן, אפשר.

מה טווח המחירים? בין 100- לאלוהים יודע כמה.

כמה כוח המערכת הזו תוסיף לרכב? כמעט כלום, אם בכלל או שאפילו תגרע.

במידה ואני אוסיף מערכת כזאת האם אני אצטרך להוסיף עוד שיפורים אחרים ? לא.

שוב תודה לעונים:-)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מצטרף לשאלה אך לגבי רכב אחר, ברשותי איביזה קופרה dsg ובימים חמים כמו שכבר הזכרתי פה מפריע לי ההספק הנמוך. האם קיט יניקה יתרום בקירור האויר?(מלבד הוספת אינטרקולר) או מה תפקידו בעצם? תודה

פורסם

לא יתרום בכלום. הטורבו הפיצי בקופרה מחמם את האויר לטמפרטורות גבוהות מאוד בכל מקרה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לא יתרום בכלום. הטורבו הפיצי בקופרה מחמם את האויר לטמפרטורות גבוהות מאוד בכל מקרה.

 

ממורמר על הקופרה או משהו?

פורסם

לא. פשוט מציאותי. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ממתי יש מאזדה 626 הזרקה ישירה :shock:

 

וכמו שאמרו כבר, צנרת יניקה ופילטר פתוח יעזרו לך בדבר אחד בלבד שזה רעש מנוע יותר חזק..

חוץ מזה בעיקרון כלום.

פורסם

עשיתי בזמנו דבר דומה בסיירה, משכנו צינור מהפילטר אוויר לטמבון הקדמי (במקום הפנס הערפל).

הורגש שיפור והוא לא פסיכולוגי, תגובת דוושה יותר טובה במהירות גבוהה ובמזג אוויר חם יותר.

 

הבעיה, מתי שהיה יורד גשם, זה היה גורם לגמגומים בגלל טיפות שהיו נשאבות לפילטר.

 

JEP.

×
×
  • תוכן חדש...