Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשקניתי את הרכב הכרית אויר עד היום דולקת במהלך הנסיעה

מדובר על כרית אויר צד נוסע

בדקתי הכל באינטנרט והחלפתי חיישן ועדיין הבעיה אותה בעיה עם אותה תקלה

היום קפצתי למכונאי שלי לעשות טיפול ועל הדרך ניסינו לפי איזה מדריך שכרגע אני כבר לא מוצא אותו (היה בפורום סיאט בחו''ל)

לנתק את הקונקטורים מתחת לכיסא צד נהג ולחבר בצורה ישירה בין הכבלים ולבצע איפוס

כמובן שגם זה לא עזר...

 

הנה התמונה עם התקלה מהיום בבוקר אחרי שניסינו לבצע את החיבור הישיר:

 

IMG_20130815_094617_zpsbdf3b30d.jpg

 

 

 

 

אני לא רוצה לקפוץ לצ'מפיון בנתיים שלא ישדדו אותי גם על הבדיקה שכבר עשיתי פעמיים במקום אחר וחבל לשלם עוד פעם כדי לראות אותה תקלה...

פורסם

גם לי הייתה בעיה בכרית אוויר באיביזה שלי

פניתי לבחור בשם אילן שמתעסק עם חשמל של רכב והמחירים היו סבירים - וכמובן נפתרה התקלה!

054-4326017 דבר איתו, ותספר לו את ההיסטוריה של התקלה ואולי יוכל לחשוב על משהו כבר בטלפון

 

בהצלחה

פורסם
תודה רבה דיברתי איתו עכשיו.

הבחור מבין עניין.

בודקים את הנושא לעומק...

 

תודה!

 

בכיף,

תמסור לו ד"ש ותודה מהבחור עם המנורה הסוררת באיביזה התכלת מלפני שנה ככה (מעניין אם יזכור אותי- הוא החליף לי מחשב שהיה מלא בקורוזיה + הגדיר את הכל מחדש)

 

בכל מקרה תעדכן כאן כשהתקלה נפתרת

פורסם

הבחור אומר שזה הגדרות מחשב או מחשב תקול או מחשב חלופי.

יש משהו שאני יכול לעשות לפני שאני קופץ לאזור המרכז לבחור שדרור ע הפנה אותי אליו אולי זה יחסוך לי את הנסיעה?

ביררתי עם שני הבעלים הקודמים והמחשב לא הוחלף.

בדקתי בעוד מקום ואומרים שזה בעיה בכרית וילון על הקורה?

 

החיישן שפעם החלפתי וגם הוא לא עזר היה מתחת לכיסא נוסע.

פורסם

לפי התקלה שמופיעה במחשב אכן מדובר ככל הנראה בכרית להגנה מפגיעת צד ולא בכרית האויר לפגיעה חזיתית.

 

לא מכיר את כל החיישנים המעורבים בעניין אבל ההגיון אומר שאכן צריך להיות חיישן על קורת רוחב או בסביבתה שהוא זה שמנתר פגיעת צד ויוזם פתיחת כרית (בדומה לחיישן כריות האויר להגנה מתאונה חזיתית שממוקם לרוב בקדמת הרכב).

 

אני לא בטוח בכלל שמדובר בחיישן שמתחת לכיסא.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידכון:

היום הרכב נבדק בצ'מפיון כדי לדעת מה הבעיה בדיוק.

הסריקה הניבה כמובן את אותה שגיאה מילה במילה ולאחר שיחה עם הבחור שסרק הוא אמר לי שזה חיישן "תאונה" שכנראה התקלקל או לחילופין משהו בהגדרות שלו במחשב הרכב.

 

הם נתנו לי הצעת מחיר של 2000 ש''ח על הבדיקה עם הזמנת החיישן והרכבתו במידה והוא תקול.

אם הוא לא תקול וזה סך הכל הגדרות או משהו במגעים מה עליי לעשות?

שילמתי 1000 ש''ח כמקדמה על הבדיקה והחיישן והשאלה שלי היא האם יש מקומות שידעו לעשות אותה עבודה בפחות כסף?

אני מאזור הצפון...

 

כמובן ששום דבר לא פורק ברכב עדיין היות והפריט יגיע רק יום ראשון בצהריים ככה שלא ממש משתלם לפרק היום ולהרכיב בלי חלק...

פורסם

עידכון:

 

אחרי שחזרתי לצ'מפיון היום בבוקר והחלק הגיע, קיבלתי חום!

החיישן התקול היה החיישן שיושב מתחת לכיסא נוסע מקדימה, זאת אומרת החיישן שכביכול כבר החלפתי כמה חודשים לפני שפניתי לצ'מפיון.

 

נוכחתי לדעת שבגלל אות באנגלית אחת הוצאתי קצת פחות מ 2000 ש''ח!

החיישן שהזמנתי לפני קצת יותר מחצי שנה והחלפתי אותו הוא עם מק''ט :6Q0 909 606

החיישן שהוזמן לי בצ'מפיון והוחלף היום הוא עם מק''ט: 6Q0 909 606 K

האות K עשתה את ההבדל במחיר.

כמובן שאם הייתי יודע שזה אותו חיישן הייתי מזמין אותו לבד בהרבה יותר זול...

בכל אופן הבעיה הסתדרה

 

תודה לכל מי שהגיב וניסה לעזור..

×
×
  • תוכן חדש...