Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 2010 - תקלות על תקלות (התקבל אישור יבואן להחלפת דשבורד ללא חיוב)


eyalpa
שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המשכתי קצת ואתה נראה באמת כמו בן אדם קצת לא מחובר למציאות

"אני צריך לעשות משא ומתן עם אנשים בגלל שלאוטו יש בלאי מסוים?"

כן. ככה מוכרים רכב

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 296
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תראה, אני הייתי לצידך מתחילת השרשור.

אולם לדעתי, כעת אתה סתם "חופר" ומציק לפיאט ללא תכלית.

נתנו לך תשובה נכון? אז אם תשובתם לא לרוחך, ואתה משוכנע שמגיע לך יותר אז תבע אותם בביהמ"ש.

או שתקבל את הצעתם זה הכול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל חייב לציין איתן שאיתן איתו דיברת נשמע מאוד שירותי וסבלני ועל זה כל הכבוד.

 

ההצעה שהציע לך נשמעת ממש הגונה גם לגבי הדשבורד וגם לגבי הטרייד אין, הדרישה להפסיק ללכלך עליהם באינטרנט תמורת רצון טוב הגיונית (הם באמת לא חייבים לך כלום דקה אחרי תקופת אחריות, אז למה שיתנו לך חלקים חינם והטבות ותמשיך לספר פה סיפורים?), הטענות שלך כלפי המוסך בעכו לא לעניין (אז מה אם איחרו לך ברבע שעה לפגישה?), ובכלל, כל ההתנהלות שלהם תקינה.

 

אני עבדתי שנתיים בהוט, הייתי חוזר ללקוחות טלפונית שכתבו תלונות על החברה בפורמים - היינו מאתרים תלונות מכל הפורמים שיש וחוזרים ללקוח כדי לפתור את הבעיה, התלונות בפורמים מכפישים את שם החברה וזה דבר שפוגע בחברה, ולכן היה רצון לפתור את הבעיות על הצד הטוב ביותר. כך גם פה, הוא לא רוצה לעזור לך ובמקביל שתכפיש אותו, לדעתי זה לגיטימי. מעבר לזה, אני לא חושב שההצעה שלו בתוקף כבר ממילא.

 

שלא תטעה, סדק בדשבורד אחרי 3 שנים זה מעצבן ובד"כ זה לא קורה, אבל הרכב היה חשוף לשמש 3 שנים אז יש בלאי - בפעם הבאה שים מגן שמש על השמשה (אני מכסה את כל הרכב בכיסוי חיצוני). לגבי החלודה, על פניו הוא צודק. עכו ונהריה זה מישור החוף וזה ליד הים - שם ההסתברות לחלודה גבוהה הרבה יותר. לטענתך שכל הישובים בישראל הם ליד הים ממש לא נכונה, כל ישובי עמק יזרעאל למשל רחוקים מהים והלחות נמוכה מאוד בהתאם (יש לי תחנה מטאורולוגית בבית, אז אני יודע על מה אני מדבר).

 

בכל מקרה היית צריך, לדעתי, לקבל את ההצעה הנדיבה שלהם ולהודות לאיתן על השירות שקיבלת ממנו בטלפון - שים לב שהוא הציע לנסוע אליך לצפון כדי לראות את הרכב (!!!).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל חייב לציין איתן שאיתן איתו דיברת נשמע מאוד שירותי וסבלני ועל זה כל הכבוד.

 

ההצעה שהציע לך נשמעת ממש הגונה גם לגבי הדשבורד וגם לגבי הטרייד אין, הדרישה להפסיק ללכלך עליהם באינטרנט תמורת רצון טוב הגיונית (הם באמת לא חייבים לך כלום דקה אחרי תקופת אחריות, אז למה שיתנו לך חלקים חינם והטבות ותמשיך לספר פה סיפורים?), הטענות שלך כלפי המוסך בעכו לא לעניין (אז מה אם איחרו לך ברבע שעה לפגישה?), ובכלל, כל ההתנהלות שלהם תקינה.

 

אני עבדתי שנתיים בהוט, הייתי חוזר ללקוחות טלפונית שכתבו תלונות על החברה בפורמים - היינו מאתרים תלונות מכל הפורמים שיש וחוזרים ללקוח כדי לפתור את הבעיה, התלונות בפורמים מכפישים את שם החברה וזה דבר שפוגע בחברה, ולכן היה רצון לפתור את הבעיות על הצד הטוב ביותר. כך גם פה, הוא לא רוצה לעזור לך ובמקביל שתכפיש אותו, לדעתי זה לגיטימי. מעבר לזה, אני לא חושב שההצעה שלו בתוקף כבר ממילא.

 

שלא תטעה, סדק בדשבורד אחרי 3 שנים זה מעצבן ובד"כ זה לא קורה, אבל הרכב היה חשוף לשמש 3 שנים אז יש בלאי - בפעם הבאה שים מגן שמש על השמשה (אני מכסה את כל הרכב בכיסוי חיצוני). לגבי החלודה, על פניו הוא צודק. עכו ונהריה זה מישור החוף וזה ליד הים - שם ההסתברות לחלודה גבוהה הרבה יותר. לטענתך שכל הישובים בישראל הם ליד הים ממש לא נכונה, כל ישובי עמק יזרעאל למשל רחוקים מהים והלחות נמוכה מאוד בהתאם (יש לי תחנה מטאורולוגית בבית, אז אני יודע על מה אני מדבר).

 

בכל מקרה היית צריך, לדעתי, לקבל את ההצעה הנדיבה שלהם ולהודות לאיתן על השירות שקיבלת ממנו בטלפון - שים לב שהוא הציע לנסוע אליך לצפון כדי לראות את הרכב (!!!).

 

  א. מעולם לא אמרתי מילה רעה על פיאט, או סמל"ת .

ב. ההצעות אומנם "הוגנות" אך אין מידה להוגנות, אני לא מבקש רכב חדש, אני בסה"כ מבקש טיפול ראוי ברכב שנרכש בהרבה כסף וטופל בהרבה כסף .

ג. אמרתי לו באחת השיחות אפשר גם להעלות אותה, אני ישמח גם לרשום ביקורת חיובית על פיאט. רק תן לי סיבה מספיק טובה לרשום אותה.

ד. סדק בדשבורד - לא אמור להיות אחרי 3 שנים, לא משנה איך תהפוך את זה, ועובדה שקאיה הגיע לחדשות הדבר טופל באופן בהול וכולם קיבלו את החלק ללא קשר לאיזה יד הם, ואיפה טיפלו ברכב.

אם איכות החומרים ירודה ולא אמורה להחזיק 3 שנים , על היצרן לבקש בהוראות לכסות את הדשבורד בשביל לשמור על אריכות ימיו, הוא לא ביצע את זה ולכן שהתנפח הדשבורד והתפוצץ הייתי מופתא מאוד. וכאשר חקרתי את הדברים לעומק גיליתי שאני לא היחיד וזאת תקלה סדרתית, אתה מוזמן להסתכל בפורום , יש לפחות עוד 5 רכבים.

ה. לגבי המנוע, חלודה בבלוק המנוע אני מקבל שרשמו , אך זה לא סיבה להכשיל בבדיקה רכב בן 3 שנים.

כמובן שהדברים עדיין בבדיקה ראויה יותר , אני מאמין שהבודק הגזים אך איפשהו קיימת סבירות שלא טיפלו במוסך המורשה כמו שצריך, לא התריאו בפני על התקלה, וניסו להתחמק מכל תקלה אפשרית שהייתה לי , כמו טרמוסטט שהתפוצץ לי והוחלף גם "כמחווה של רצון טוב".

ו. לקבל את ההצעה כרגע לא מקובל עלי, מכיוון שאני סטודנט שקנה את הרכב כרכב חסכוני , וידוע שפיאט זולה בעלויות תיקון ודלק, וזה הוצאה מעבר לתקציב שלי.

ז. אני לא אומר שהשירות שקיבלתי ממנו לא היה תקין, מבחינה שירותית איתן בחור מאוד אדיב ונחמד וסובלני.

הבעיה היחידה שהוא מזלזל בלקוחות , להגיד לבן אדם שדשבורד זה חלק "נע" ו "עובד" ברכב נשמע לי כמו זלזול.

 

דבר נוסף אני עבדתי גם בחברת הוט , אני יודע מזה לתת שירות טוב, ולתת שירות מצויין.

ברמה השירותית איתן היה מצויין, ברמת הפתרון ללקוח - 0 .

 

היום אנחנו לקוחות חכמים, אנחנו לא מצפים שיהיו אדיבים אלינו מעבר למידה.

אנחנו מחפשים פתרונות מתאימים לנו - וכן שאנחנו משלמים הרבה כסף אנחנו מצפים לתמורה בהתאם.

 

ואני שואל שוב - האם היית קונה בית מקבלן, אחרי שנתיים יש לך סדקים בקירות , האם אתה לא תדרוש תיקון מלא?

ואם הוא יגיד לך אני יביא לך רק חומר - היית מוכן לקבל את זה? הרי אתה לא שיפוצניק? אתה לא קבלן? אתה לקוח ששילם הרבה כסף עבור הדירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צ'מע, מגיעה לך תעודת הצטיינות בטרחנות.

אתה מדבר מדבר ומדבר ולא מקשיב. רכב זה לא בית וגם קבלן מחוייב לתת אחריות על העבודה שלו רק לתקופה מוגבלת. שני המקרים זהים - לאחר תקופת האחריות לא חייבים לך כלום.

 

תסלח לי שלא שמעתי את כל 33 דקות ההקלטה, אבל מה שהוצע לך עד היום ושפירטת עליו בשרשור נשמע לי סופר הוגן. לא מרוצה? אז כמו שאמרתי לפני 397 הודעות בשרשור הזה: תצביע ברגליים. תמכור את הרכב וחפש משהו אחר. באמת, אתה טוחן מים ומשוכנע שאם תעשה ווג'ארס ותתנפח זה מה שיעזור. בהצלחה :roll:

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה פשוט ראש בקיר בנאדם, ראש בקיר.

 

שאלו אותך מה אתה רוצה, אפילו לא ידעת מה לענות לו.

 

באו לקראתך מעל ומעבר, אתה עם רכב בלי אחריות, יכלו לבעוט אותך מהמוסך וזה עדיין היה בסדר, לא חייבים לך כלום.

 

בוקר טוב - אוטו זה לא בית, וד״א אני בבית חדש בן 8 חודשים, יש תקלות ובאים לתקן, מוכן להישבע שאם עוד 3 שנים תהיה תקלה אני בטוח לא אבוא לקבלן בתלונות, זה מה יש, אין אחריות לכול החיים אלא אם סוכם אחרת.

 

אגב - לא כול מדינת ישראל נמצאת ליד הים, ככה לשם הידיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב - לא כול מדינת ישראל נמצאת ליד הים, ככה לשם הידיעה.

 

לאחר ששמעתי את מה שהוא טען חשבתי לעצמי שאני לא מכיר את המדינה ואנחנו בעצם אי.

 

לרגע ברצינות, ברור הרי שאתה לא סגור על עצמך מה אתה רוצה ועם זה אין ויכוח. עכשיו אני מבין שבגלל שבקיה החליטו את מה שהחליטו לאור זה שהמקרה הגיע לחדשות אז אתה כרגע מבולבל.

כך אויר תישן על זה יומיים מבלי לכתוב איזה פוסט או לדבר על המקרה, תגבש דעה ואולי אז תבין שהם כנותני שירות בסדר ועכשיו אולי לאחר שתתאפס תבקש ברור מה אתה מצפה מהם. כמובן בחינם לא יחליפו לך כי במקרה של קיה היצרן נתן פטרון ובמקרה שלך ליבואן כנראה פיאט לא נתנה. תנסה להתגמש עוד טיפה במחיר עלות ובקניה הבאה תעשה חושבים מה יהיה הרכב הבא. בסך הכול אני חושב שאיתן והפטרון שלהם הוגן.

החיים הם כמו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון: גלי האתר, לא עדר.

 

לגופו של עניין: לא אחזור על דברים שכבר נכתבו, אלא רק אסביר דבר אחד פשוט שכנראה נעלם מעינו של אייל:

אייל מעוניין למכור את מכוניתו. בא קונה ולקח את הרכב לבדיקה. לקונה יש אינטרס להוריד לאייל במחיר ככל האפשר, ממש כפי שלאייל יש אינטרנס לקבל עבור מכוניתו מחיר מירבי.

בבדיקה התגלתה חלודה חיצונית על בלוק המנוע והקונה עט על המציאה כמוצא שלל רב, על אף שאין מדובר כאן בכשל כלשהו. אייל החליט לנצל את המומנטום שהרוכש הפוטנציאלי יצר עבורו וכעת מנסה להתעשר על חשבון סמל"ת.

 

עצתי לאייל: רד מהעץ הגבוה מאוד שטיפסת עליו, קבל את הצעתו הנדיבה מאוד של איתן בן-ארי ושכח מהסיפור. מהיכרותי את איתן ומניסיון אישי שהיה לי איתו לפני מספר שנים, כשהאיש אומר שהוא רוצה לעזור, זהו אינו מס שפתיים אלא הצהרת כוונות אמיתית וכנה.

אף אחד בשוק לא יתן לך הצעה טובה יותר משלו וגם בביהמ"ש טיעוניך לא יחזיקו מים.

 

נ.ב.: אני עדיין ממתין לתמונות של ה"קורנפלקס".

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יורשה לי להוסיף

עצם הקלטתו של איתן, (אני מניח שללא ידיעתו) והעלאת ההקלטה ליטיוב.

היא מעשה לא אתי, לא מוסרי, ומכה מתחת לחגורה.

לדעתי, היא תשמש אותם כנגדך בעתיד אם וכאשר, המקרה יגיע לביהמ"ש ע"מ לקעקע את אמינותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק זה, אלא שהוא אמר לך חד משמעית שאם אתה כותב בנושא שוב הוא מפסיק כול פעילות מצידו.

 

עכשיו כשפרסמת, מה בדיוק אתה מצפה? שיעזרו לך? שיטפלו בך?

אני הייתי זורק אותך מכול המדרגות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי על האשכול מתחילתו, ויש לי כמה מילים בנושא.

 

כחבר לשעבר של מועדון פיאט אני יכול לומר בשם הרבה חברים משם, מדובר ביבואן בעל תודעת שירות גובה מאוד.

ההתנהלות של סמל"ת בסיכום העניין היא בסדר, לא יוצאת דופן לא לטובה ולא לרעה, היא fair enough.

קנית פיאט? תנמיך ציפיות באמינות הרכב.

 

מנסיוני בטיפול במוסך המדובר אני חושב שכל הכעס שהתצטבר אצלך הגיע משם, ולצערי הוא מופנה למקום הלא נכון.

באופן אישי אני חושב שמדובר במוסך מאוד לא מקצועי, שעובד לפי שיטת מצליח, המתחבא תחת חיוך מזוייף של אנשי השירות.

לא פעם ולא פעמיים נזקקתי לפתרון תקלה, שילמתי המון על סמך 'הדיאגנוזה' של המוסך וחזרתי עם אותה התקלה לאחר זמן קצר.

הוצאתי יותר מעשרת אלפים שקלים בשנה לקופת המוסך.

באחד מהטיפולים הם איתרו "בעיה חמורה" בסרן הקדמי, נאמר לי שמדובר בבעיה בטיחותית חמורה ושאני פשוט לא יעבור טסט, הפלא ופלא - עברתי טסט וגם בדיקה במכון מקצועי במכירת הרכב ושניהם לא הבחינו "בבעיה החמורה"

.

בפעם האחרונה שיצאתי משם זה היה בזעם רב, ביציאה מהמוסך הבחנתי בסדק במראה השמאלית."זה לא אנחנו, אבל תסע בנתיים, נחזור אליך" לא חזרו ולא בטיח, בלעתי את זה והבטחתי לעצמי שאני וכל קרוביי לעולם לא נדרוך במקום הארור הזה.

 

אני יכול להרחיב הרבה מאוד, אך קצרה היריעה מלהכיל.

בצד הטוב, אני יכול לומר שהם לימדו אותי שיעור חשוב ביותר ואחת ממסקנתוי: מוסך שלא מרשה ללקוח לצפות בטיפול ברכבו גם תחת תירוצים "כי זה לא בטיחותי", יש למוסך הזה מה להסתיר.

 

ועכשיו, לגבי כל הטרולים שישר מעלים לנושא את צ'מפיון:

אני לקוח ומשפחתי לקוחות שלהם, וחוויתי חווית שירות מהסוג הלא טוב בלשון המעטה, אבל, בהיבט של אחריות, צ'מפיון לדעתי ומנסיוני הוא היבואן ה-המצטיין בישראל. ואני חושב שגם בן (שהגיב פה בדיון) התפוצץ לו המנוע בשירוקו וחוה חוויה לא כ"כ נעימה יכול להעיד שבשורה התחתונה ובסיכום הוא מרוצה מאוד ובפרט מהמוסך המטפל, (בן, רק שתדע שממש אוהבים אותך שם :wink:).

שאתה מגיע ליבואן 'גרמני' כביכול אתה מצפה שהדברים יתנהלו ללא דופי, וגודל הציפיה כגודל האכזבה.

בשירותיות יש בעיה, אין ספק, בצ'מפיון ויש המון ערסים בצוותים שאם לא ינוקו מהמערכת הם אלו שיובילו אותו לאבדון.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר נוסף ששכחתי לציין:

לשיטתו של אייל, דשבורד הוא אינו חלק נע. אם נמשיך עם ההיגיון הזה, הרי שעמודי תמיכה ו/או קירות של בניין הם אפילו עוד פחות מכך חלק נע.

ועדיין, סדקים בעמודי תמיכה ובקירות הם אינם מחזה נדיר. אייל, כיצד אתה מיישב את הסתירה הזאת?

 

דשבורד הוא ועוד איך חלק נע. זה שהעין האנושית אינה מסוגלת להבחין בתנועתו זה עדיין לא אומר שהיא אינה קיימת. איתן ממש לא חירטט אותך ומהתנהלותך בשיחה משתקף בבירור שמבחינה מקצועית וטכנית האיש נמצא כמה רמות מעליך.

כל הטיעונים שהוא הציג בפניך בשיחה הם אמיתיים, ואומנם אינני בעל השכלה פורמלית בתחום, אבל באמת שלא עליתי על טיעון של איתן שניתן לומר עליו שהוא מופרך או מצוץ מהאצבע.

 

אני מבין את כעסך ותסכולך על כך שכביכול פיספסת עיסקה בגלל ה"ליקויים" הללו, אבל התחושה שלי היא שאילולא הם, הקונה היה מנסה "להשחיל" אותך עם דברים אחרים, כך שבסופו של דבר בכל מקרה או שהוא היה רוכש ממך את הרכב בהפחתה ניכרת ממחיר המחירון שלו או שהיה מפוצץ את העיסקה.

אם הרכב באמת טוב כפי שאתה מתאר, המתן לקונה אחר שבוודאי יבוא תוך זמן קצר. אם אינך מעוניין להשקיע בתיקון הדשבורד, העבר את הזכות לרוכש והפחת לו את סכום ההתקנה ממחיר המכירה - לי זה נראה כמו פתרון הוגן מאוד לכל הצדדים.

 

במסגרת שיחתך עם איתן ציינת שהינך עוסק בצילום בצורה מקצועית. עצתי לך: התרכז במתן עצות על צילום נכון, רכישת מצלמות וציוד היקפי וכו' והימנע מלהכניס את עצמך לפינות בסוגיות אוטומוטיביות שאין לך בכלל מושג איך תצא מהן.

 

אלו הם דבריי, מכאן אתה כבר ילד גדול. בהצלחה.

 

נ.ב. אחרון חביב: מי שמעיד על עצמו שהוא דל אמצעים נוהג בפיאט פנדה, לא בפיאט 500 שהיא בעצם פיאט פנדה עם פרמיה. נקודה למחשבה :idea:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבקש רכב חדש, אני בסה"כ מבקש טיפול ראוי ברכב שנרכש בהרבה כסף וטופל בהרבה כסף .

הבעיה היא שאתה לא מבין שעל טיפול צריך לשלם.

 

ד. סדק בדשבורד - לא אמור להיות אחרי 3 שנים

אמור זה שם של דג. אין ל"אמור" הזה שום משמעות כאן. זה בדיוק הדבר שאתה לא מצליח להבין.

 

ה. לגבי המנוע, חלודה בבלוק המנוע אני מקבל שרשמו , אך זה לא סיבה להכשיל בבדיקה רכב בן 3 שנים.

בדיקה לקראת קניה היא כמו מבחן פסיכומטרי - אין "עובר" או "נכשל", אלא יש ציון שכל אדם מחליט אם הוא מרוצה ממנו או לא. לדוגמה, אני מכיר אדם שקיבל 749 בפסיכומטרי (מבחן ראשון, בלי קורס) והיה מאוכזב, כי חשב שיקבל יותר. אמיתי.

 

איפשהו קיימת סבירות שלא טיפלו במוסך המורשה כמו שצריך, לא התריאו בפני על התקלה, וניסו להתחמק מכל תקלה אפשרית שהייתה לי

יש גם אפשרות שחייזרים ממאדים קלקלו לך את המנוע, אבל אין שום סיבה שהיבואן יפצה אותך על "אפשרות". מה שאתה בעצם מבקש זה שיטפלו במכוניתך בחינם תמיד. זה פשוט לא סביר.

 

ו. לקבל את ההצעה כרגע לא מקובל עלי, מכיוון שאני סטודנט שקנה את הרכב כרכב חסכוני , וידוע שפיאט זולה בעלויות תיקון ודלק, וזה הוצאה מעבר לתקציב שלי.

שוב, אתה כנראה לא מבין שהתקציב שלך הוא לא בעיה של היבואן.

 

הבעיה היחידה שהוא מזלזל בלקוחות , להגיד לבן אדם שדשבורד זה חלק "נע" ו "עובד" ברכב נשמע לי כמו זלזול.

אתה צריך להפנים שקנית פיאט ולא רולס רויס. יש סיבה שהרכב הזה זול.

 

דבר נוסף אני עבדתי גם בחברת הוט , אני יודע מזה לתת שירות טוב, ולתת שירות מצויין. ברמה השירותית איתן היה מצויין, ברמת הפתרון ללקוח - 0 .

אם עבדת מול לקוחות אתה בטח יודע שיש לפעמים לקוחות שקשה, או אפילו אי אפשר, לרצות אותם.

 

ואני שואל שוב - האם היית קונה בית מקבלן, אחרי שנתיים יש לך סדקים בקירות , האם אתה לא תדרוש תיקון מלא?

אם נגמרה האחריות, אתה יכול "לדרוש" עד מחרתיים. ואם אתה מחר תמכור את הרכב ואחרי שנה המנוע יתקלקל? האם אתה תממן לקונה מנוע חדש?

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקשיב לשיחה עכשיו, ואני אתן לך דוגמה אחרת ממקרה שלי פה באירלנד.

 

יש לי הונדה סיוויק 2007 עם 60 אלף קילומטר.

יש מחלה בסיוויק (והיא ידועה ביותר) של מנגנון הנעילה בדלתות.

במשך שלושה חודשים כשלו 3 מנעולים. תיקון של כל דלת עולה מינימום 180 יורו ורק אצל הונדה, אף אחד אחר לא מוכן לבצע את העבודה.

דלת אחת ננעלה לגמרי ותיקון שלה עולה כ400 יורו.

 

למרות זאת, פה לא מחזיקים את החלקים והם חייבים להזמין אותם מאנגליה או בלגיה מה שגורר נסיעות נוספות שלי למוסך שעולות לי כסף וזמן.

 

המוסך בא לקראתי בזה שהם לוקחים אותי ומחזירים אותי מהעבודה וגם בגלל טעות שלהם ועיקוב בהזמנת החלקים, הם הציעו לי הנחה על העבודה (שבהונדה עולה 107 יורו לשעה!).

 

ההבדל ביני לבינך הוא שאני כבר השכלתי להבין שלצערי אין מה לעשות, היתה אחריות והיא נגמרה. קניתי רכב משומש בידיעה שזה ככה ואני הולך לשלם. אני יכול לכעוס שהונדה לא עשתה ריקול למנעולים אבל מאחר וזה לא עוזר לי בחיים, ויתרתי על הכעס.

 

דרך אגב לגבי חלודה, אתה מוזמן לפתוח מכסה מנוע פה באירלנד לראות איך זה נראה עם כל הגשם. רמז קטן - יותר גרוע ממה שאתה מתאר.

 

אני הייתי לוקח את ההצעה על הדש בורד ומתקן או עושה טרייד אין בפיאט אם ידך משגת.

 

שיהיה בהצלחה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב , אנחנו מדברים על אוטו בן 3 כן ? לא אוטו בן 5 או יותר.....

בכל הטיעונים של פיאט אף פעם לא נאמר שהיה שימוש לא נכון בחלק, או בלאי טבעי של החלק.

ולכן למה שאני כצרכן יקח אחריות? - אתם מוזמנים לחפש בספר האחריות, בספר רכב, ובכל מקום שתחפצו.

 

אני מסכם את הדברים שמבחינתי הם חשובים - >

אנחנו לא מדברים פה על אוטו זול , מכיוון שאנחנו לא מדברים על רכב שתג המחיר שלו היה 60 אלף שקל שקניתי אותו , אלא 100 אלף לחדש.

 

אנחנו מדברים על שעלה לכביש 3/2010

רכב שטופל במוסך המורשה

ולא גמע יותר מידי ק"מ או התעללות מאסיבית. סך הכל - שמש.

 

ולא אני לא מנותק מהעולם , לא ביקשתי שיחליפו לי צמיגים ברכב בגלל שנשחקו, או שיחליפו לי פילטר בגלל לכלוך.

אחד השיקולים הכי חשובים שאתה שם סכום יפה על רכב חדש - זה שקט נפשי מתקלות באם תשמור עליו - עלויות אחזקה נמוכות כי הוא "חדש" , תאמינו לי שעל המזדה 323 שנת 97 , אני לא בוכה שיש לי פיצוצים בצבע.

אבל בכל זאת , אתה לא מצפה לתקלות כאלו אחרי 3 שנים , אלא רק אחרי 16 שנה שהרכב על הכביש , וכן אתה יודע שזה תוצאה של זמן , וזה שלא שמרת על הצבע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...