Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה

הכל כבר יש, פלסטלינה, פוליש, שמפו וגלייז להורדת השריטות.

מאוד מתלבט בין ווקס לאוטם ועל מה בדיוק ללכת.

 

הרכב הוא "סה"כ" פונטו דור 1 בצבע לבן אך מלוקקת מכל בחינה.

כל השנים ישמתי עליה ווקסים ולא אוטם. ועכשיו הגיע הזמן לטיפול קצת יותר רציני.

 

לפני כחודש יישמתי עליה את ה Ultimate Wax ומאוד התאכזבתי ביחס למחיר והתוצאה שהוא כבר לא מחזיק.

 

יש לי עד 250 ש"ח להשקיע בווקס איכותי או אוטם.

המטרה היא שהחומר יחזיק הכי הרבה זמן, הרכב חונה רוב הזמן בחניה מקורה אבל רצוי שיגן גם מפני השמש.

אני עושה אולי פעמיים ווקס בשנה שלמה ולכן אשמח למשהו שיחזיק אורך זמן כזה או אחר.

 

קראתי הרבה והמועמדים הם:

 

Finish Kare 1000P - קראתי הרבה תשבוחות עליו, אומרים שהוא אוטם אבל בעצם רשום עליו שהוא ווקס למריחה. האם כך?

 

Jetseal 109 של CG - גם שמעתי עליו הרבה דברים טובים.

 

נגדם עומדים הווקסים:

 

Dodo Juice Diamond White Hard Wax

 

Chemical Guys Pete's 53

 

ווקסים של Collinite

 

 

אני נוטה יותר ללכת על וקסים של משחה ולא נוזליים, אולי זה פסיכולוגי אבל נראה שהם עמידים הרבה יותר.

אין לי בעיה להשקיע 250 על ווקס איכותי יותר מאוטם, הבנתי שאלו ווקסים מאוד איכותיים בעלי אחוז קארנובה גבוה אך אם זה נותן רק יותר מראה ולא הגנה אז אני מעדיף ללכת על אוטם.

 

אין לי בעיה להזמין גם מחו"ל

מה אתם אומרים?

פורסם

אני אומר שאתה צריך להבין מה ההבדל בין ווקס לאוטם ואז לבחור. ואני ממש מתכוון לזה שאני אומר להבין את ההבדל, את המהות של זה ושל זה.

 

מי שרוצה ווקס לרוב יעשה זאת בשל התכונות שלו, ברק,עומק, וכו', תכונות שקשה לקבל מהאוטם. ועבור תכונות אלו מתפשרים על עמידות.

מרבית הווקסים (ולא משנה מה מחירם) יהיו פחות עמידים מאוטם וזה בשל העובדה שהם טבעיים וחומר טבעי מתפרק מהר יותר.

לאחוז הקארנובה אין שום קשר לעמידות החומר למיטב הבנתי, תקנו אותי אם אני טועה? קראתי על ווקסי יוקרה שמיועדים לתערוכות ומחזיקים בדיוק חודש ימים.

 

תבין שרכב הופך מבריק בעיקר בזכות פוליש איכותי והחומר איטום רק ישמור על התוצאה.

 

 

הצעה ראשונה- תעשה הכנה רצינית, במידה ואתה עובד ידני תעשה כמה חזרות על כל פאנל. מהשלב הזה תקבל את המראה "הנחשק" ולא משלב הLSP.

 

הצעה שנייה- אני למדתי מיישום אוטם שהחיים הופכים לקצת משעממים. שמים אוטם וחוזרים בעוד X זמן לחדש. נראה לי שליישם ווקס איכותי זו חוויה נחמדה ומיוחדת וגם אם עושים זאת אחת לחודשיים וחצי/שלושה/ארבעה זה לא נורא.

זה חלק מהחוייה. קשה להמליץ כי אני לא מכיר אותך, אם הלוז והאופי שלך מאפשרים לך לפנק את הרכב בתדירות גבוהה, הייתי ממליץ על ווקס איכותי.

 

לגבי חברת Collinite בפרט, הווקס שנקרא 476S יתן לך עמידות מדהימה (הוא נותן את העמידות הגבוהה ביותר ממוצרי החברה).

אני אסתכן ואומר שאולי הוא נותן את העמידות הגבוהה ביותר מבין הווקסים בשוק (או לפחות בשלישייה הראשונה).

דבר נוסף, לא קל ליישמו ובדירוג של החברה הוא נחשב הווקס שהכי קשה ליישמו. לדעתי זה בולשיט אבל חשוב שתדע זאת.

 

עושה רושם שבחרת מוצרים באמת טובים ולכן לדעתי מה שלא תבחר, עשית בחירה טובה.

במידה ולא תיהיה מרוצה בעתיד או שמשהו לא יזרום לך, לדעתי זה יהיה קשור לעבודה שלך ולא לאיכויות המוצר.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

גם אני מעדיף ווקסים קשים וזה לא פסיכולוגי, לרוב הם יחזיקו יותר. את הדודו יישמתי ואני מאוד אוהב אותו. הוא לא רך בכלל, יכולת כיסוי קטנה (ביחס לווקס נוזלי) ואני מאוד מרוצה מהתוצאה.

 

אני יישמתי גם אוטם (אופטי סיל) וגם ממנו אני מרוצה בינתיים (עבר כמעט חודשיים אם אני לא טועה)והוא מחזיק טוב.

בנוסף היתרון של האופטי סיל שתהליך היישום שלו קל ומהיר.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

"סה"כ" פונטו דור 1 ? זה האוטו שלך ובשבילך הוא עולם ומלואו.

כלל האצבע אומר שאוטם צבע יהיה עמיד יותר (משמעותית) מואקס.למעשה המדקדקים שמים ואקס מעל האוטם אבל לא מוותרים על אוטם.ואקס (במיוחד אילו בעלי אחוז קארנובה גבוה כמו ה "Chemical Guys Pete's 53" )יתנו מראה "עמוק" יותר ומבריק\רטוב יותר.

אין חשיבות למרקם (נוזל\משחה) ביחס לעמידות אוטם הצבע-רוב האוטמים(הטובים ביותר שאני מכיר) הם נוזליים .

לדעתי אם אתה מוגבל תקציבית (כמו רובנו..) אתה צריך ללכת על אוטם צבע שיחזיק מעמד הרבה יותר מואקס והאוטמים שציינת למרות (יש שיגידו "בגלל") היותם סינטטים מספקים תוצאות מעולות.

את ה "Jetseal 109" אני מכיר באופן אישי ובעבודות בהם אני יישמתי אותו הוא עשה עבודה מעולה.

לך על אוטם צבע.

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
אני אומר שאתה צריך להבין מה ההבדל בין ווקס לאוטם ואז לבחור. ואני ממש מתכוון לזה שאני אומר להבין את ההבדל, את המהות של זה ושל זה.

 

מי שרוצה ווקס לרוב יעשה זאת בשל התכונות שלו, ברק,עומק, וכו', תכונות שקשה לקבל מהאוטם. ועבור תכונות אלו מתפשרים על עמידות.

מרבית הווקסים (ולא משנה מה מחירם) יהיו פחות עמידים מאוטם וזה בשל העובדה שהם טבעיים וחומר טבעי מתפרק מהר יותר.

לאחוז הקארנובה אין שום קשר לעמידות החומר למיטב הבנתי, תקנו אותי אם אני טועה? קראתי על ווקסי יוקרה שמיועדים לתערוכות ומחזיקים בדיוק חודש ימים.

 

תבין שרכב הופך מבריק בעיקר בזכות פוליש איכותי והחומר איטום רק ישמור על התוצאה.

 

 

הצעה ראשונה- תעשה הכנה רצינית, במידה ואתה עובד ידני תעשה כמה חזרות על כל פאנל. מהשלב הזה תקבל את המראה "הנחשק" ולא משלב הLSP.

 

הצעה שנייה- אני למדתי מיישום אוטם שהחיים הופכים לקצת משעממים. שמים אוטם וחוזרים בעוד X זמן לחדש. נראה לי שליישם ווקס איכותי זו חוויה נחמדה ומיוחדת וגם אם עושים זאת אחת לחודשיים וחצי/שלושה/ארבעה זה לא נורא.

זה חלק מהחוייה. קשה להמליץ כי אני לא מכיר אותך, אם הלוז והאופי שלך מאפשרים לך לפנק את הרכב בתדירות גבוהה, הייתי ממליץ על ווקס איכותי.

 

לגבי חברת Collinite בפרט, הווקס שנקרא 476S יתן לך עמידות מדהימה (הוא נותן את העמידות הגבוהה ביותר ממוצרי החברה).

אני אסתכן ואומר שאולי הוא נותן את העמידות הגבוהה ביותר מבין הווקסים בשוק (או לפחות בשלישייה הראשונה).

דבר נוסף, לא קל ליישמו ובדירוג של החברה הוא נחשב הווקס שהכי קשה ליישמו. לדעתי זה בולשיט אבל חשוב שתדע זאת.

 

עושה רושם שבחרת מוצרים באמת טובים ולכן לדעתי מה שלא תבחר, עשית בחירה טובה.

במידה ולא תיהיה מרוצה בעתיד או שמשהו לא יזרום לך, לדעתי זה יהיה קשור לעבודה שלך ולא לאיכויות המוצר.

 

הקולנייט 915 נותן את העמידות הגבוהה ביותר מכל המוצרים שלהם.

ויש וקסים יותר עמידים,כמו ZYMOL VINTAGE,RACEGLAZE BLACK LABEL,וכו.

פורסם

לגבי חברת Collinite בפרט, הווקס שנקרא 476S יתן לך עמידות מדהימה (הוא נותן את העמידות הגבוהה ביותר ממוצרי החברה).

אני אסתכן ואומר שאולי הוא נותן את העמידות הגבוהה ביותר מבין הווקסים בשוק (או לפחות בשלישייה הראשונה).

דבר נוסף, לא קל ליישמו ובדירוג של החברה הוא נחשב הווקס שהכי קשה ליישמו. לדעתי זה בולשיט אבל חשוב שתדע זאת.

 

אשמח לראות אותך רושם את זה אחרי שתיישם את הווקס הזה פעם אחת על רכב שלם באותו היום :-D

 

 

הוא קשה מאוד ליישום לדעתי,ממש מרגישים את זה שהוא קשה,אבל ההרגשה החלקה של הפח לאחר המריחה שלו שווה כל מאמץ,ווקס מומלץ מאוד.

m7kj.jpg
פורסם
אשמח לראות אותך רושם את זה אחרי שתיישם את הווקס הזה פעם אחת על רכב שלם באותו היום :-D

 

 

הוא קשה מאוד ליישום לדעתי,ממש מרגישים את זה שהוא קשה,אבל ההרגשה החלקה של הפח לאחר המריחה שלו שווה כל מאמץ,ווקס מומלץ מאוד.

 

לא התכוונתי לזלזל ביישום שלו ולשחק אותה הגאון מוילנה שמתמודד בקלות עם כל חומר.

 

עבדתי עם ווקסים קשים ולמדתי שסבלנות תפיק תוצאות טובות. ואם ממש קשה אני אשקול לעשות חצי רכב ואת החצי השני ביום אחר.

אבל אתה צודק ברמת העקרון, הווקס הזה נחשב לא פשוט בכלל ליישום.

 

מה שניסיתי באמת לומר זה שאנשים לפעמים ממהרים ומשם מגיעות בעיקר התוצאות הסבירות.

 

הקולנייט 915 נותן את העמידות הגבוהה ביותר מכל המוצרים שלהם.

 

כאן רשום אחרת, לא שזה מדע מדוייק אבל אני מניח שהם יודעים מה אומרים.

בכל מקרה אני בטוח ששני המוצרים מאוד איכותיים :) וכמו שאתה יודע הכל תלוי בהכנה ובעוד משתנים נוספים.

AutoProductSelectorGuide.pdf

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

476S לא באמת קשה לעבודה.

 

מורחים שיכבה דקה, לדאוג שהפח לא חם ולעשות חלק חלק כדי לא להשאיר אותו הרבה זמן.

אני עכשיו הזמנתי אותו שוב.

 

קופסה אחת הספיקה לי לפעמיים עבור שני רכבים גדולים, כלומר 4 פעמים.

עם וקסים אחרים שעבדתי העבודה הקשה היתה להוריד את הווקס מהגומיות\ידיות או לכסות אותם.

פה זה לא קיים.

 

הפח אכן חלק בצורה מוגזמת לאחר המריחה.

פורסם

תודה על התגובות,

כנראה שאלך לבסוף על ה Collinite

 

השאלה איזה...

 

915 או 476

 

אני בדיוק מחפש את מה שהם מגדירים כווקס קרנובה אשר נותן ברק ושיטינג טוב אך יחד עם זאת שיחזיק זמן רב.

אין לי בעיה להשקיע מאמץ רב ביישום.

הפונטו הוא גם רכב קטן אז תמיד לוקח לי פחות זמן ליישם עליו מאשר רכב סדאן רגיל.

 

לפי ההשוואות ה 915 אמור להיות יותר איכותי (מתבטא גם במחיר) אבל אין לי בעיה להשקיע עוד כמה עשרות שקלים על מנת לקבל תוצאה טובה.

 

האם מומלץ לרכוש גלייז גם להעלמת סווירלים? כגון ה Black Light של CG? כי הבנתי שגם יש לו שכבת הגנה מסויימת ואני לא רוצה שהיא תתנגש עם הווקס.

 

חשבתי על להתחיל בשטיפה כמובן, פלסטלינה, פוליש ידני אגרסיבי טוב ואז הווקס.

האם כדאי להוסיף גלייז לפני הווקס?

פורסם
תודה על התגובות,

כנראה שאלך לבסוף על ה Collinite

 

השאלה איזה...

 

915 או 476

 

אני בדיוק מחפש את מה שהם מגדירים כווקס קרנובה אשר נותן ברק ושיטינג טוב אך יחד עם זאת שיחזיק זמן רב.

אין לי בעיה להשקיע מאמץ רב ביישום.

הפונטו הוא גם רכב קטן אז תמיד לוקח לי פחות זמן ליישם עליו מאשר רכב סדאן רגיל.

 

לפי ההשוואות ה 915 אמור להיות יותר איכותי (מתבטא גם במחיר) אבל אין לי בעיה להשקיע עוד כמה עשרות שקלים על מנת לקבל תוצאה טובה.

 

האם מומלץ לרכוש גלייז גם להעלמת סווירלים? כגון ה Black Light של CG? כי הבנתי שגם יש לו שכבת הגנה מסויימת ואני לא רוצה שהיא תתנגש עם הווקס.

 

חשבתי על להתחיל בשטיפה כמובן, פלסטלינה, פוליש ידני אגרסיבי טוב ואז הווקס.

האם כדאי להוסיף גלייז לפני הווקס?

 

אל דאגה, הוא ממש לא יתנגש עם ווקס, הוא מיועד להיות כשכבה ראשונה לווקס.

לעניין שאלתך, תשים על המאזניים מה אתה מעדיף, ברק עמוק יותר או הגנה מעט ארוכה יותר (גם לא מחייב, תלוי בווקס ותלוי באוטם).

×
×
  • תוכן חדש...