Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי הרכב יונדאי אקסנט שנת 2001 עם הרדיודיסק Pioneer DEH4450BT.

הרמקולים הנוכחיים ממש מזייפים ושומעים בהם ממש גרוע, גם הקדמיים וגם האחוריים.

אני לא מבין בנושא הזה כלום ולא באמת יודע עם התקציב מספיק (500+-), אשמח לעזרה בהקדם

תודה

פורסם

קיימים בשוק רמקולים שיתאימו ויכנסו בתקציב, אני לא הולך להמליץ עליהם.

 

לדעתי סט קומפוננט בסיסי, וזוג 6/9 יעשו את העבודה, סטים בסיסים מתחילים מ 500 שקלים ו6/9 בסביבות ה 300.

אפשר גם בפחות מזה, אך התוצאה תהיה אחרת לגמרי ובעתיד הלא רחוק ההשקעה ברמקולים פשוטים יותר תתברר כמוטעית, זו דעתי לפחות.

SCANSPEAK

פורסם

מאיפה אתה בארץ ?

סט רמקולים אחוריים 6/9 במגוון חברות כמו Lightning Audio או Pioneer לדוגמא וקומפוננט קדמי פשוט

יכולים להכנס בתקציב שלך ...

פורסם
מאיפה אתה בארץ ?

סט רמקולים אחוריים 6/9 במגוון חברות כמו Lightning Audio או Pioneer לדוגמא וקומפוננט קדמי פשוט

יכולים להכנס בתקציב שלך ...

 

פתח תקווה, אשמח אם תהיו יותר ממוקדים או שתמליצו לי על מקום בפרטי, תודה

ד"א

יש בבעלותי מגבר פשוט של 2 ערוצים

פורסם

מורל טמפו זה סט רמקולים מעולה בשביל 500 ש"ח בערך לסט אחד (קדמי או אחורי).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
מורל טמפו זה סט רמקולים מעולה בשביל 500 ש"ח בערך לסט אחד (קדמי או אחורי).

 

תודה אחי, תגיד רגע הם יותר טובים מהפיוניר 4 ways?

ואתה יכול בבקשה לתת לי סט שלם?

שוב התקציב עכשיו הוא עד 900 שקל, לקדמיים + אחוריים.

מגבר יהיה בעתיד אבל לא כרגע.

תודה מראש

 

חשבתי על אלה לאחוריים : TSA6983S Pioneer איך הם?

פורסם

במידה ויהיה בעתיד מגבר הייתי הולך על הדוטק או ההי אנרגי, ללא רמקולים אחוריים, ולאחר המגבר סאב.

מה שכן זה אומר שאתה נכנס לסבב שידרגים מכיוון שהסטים הללו לא ינוצלו ללא מגבר, והוספת מגבר תהיה מאד רצויה בשביל להנות מהם.

 

תעשה קצת ש.ב תראה אם אתה מוכן להכנס לזה, אם כן אז שידרוג לאט לאט זה מאד מקובל.

אם לא אז מורל טמפו וטמפו 6/9 יהיו אחלה, ויוכלו לקבל הגברה בשלב מאוחר יותר, רק שה6/9 יהיה מיותר כשתוסיף מגבר.

SCANSPEAK

פורסם
במידה ויהיה בעתיד מגבר הייתי הולך על הדוטק או ההי אנרגי, ללא רמקולים אחוריים, ולאחר המגבר סאב.

מה שכן זה אומר שאתה נכנס לסבב שידרגים מכיוון שהסטים הללו לא ינוצלו ללא מגבר, והוספת מגבר תהיה מאד רצויה בשביל להנות מהם.

 

תעשה קצת ש.ב תראה אם אתה מוכן להכנס לזה, אם כן אז שידרוג לאט לאט זה מאד מקובל.

אם לא אז מורל טמפו וטמפו 6/9 יהיו אחלה, ויוכלו לקבל הגברה בשלב מאוחר יותר, רק שה6/9 יהיה מיותר כשתוסיף מגבר.

תראה אחי, אני יאמר לך תאמת , הרכב דיי ישן ואני לא מתכוון להוציא עליו מלא כסף.

מגבר קיבלתי מחבר 2 ערוצים וכרגע הרמקולים הנוכחיים נדפקו.

אני לא מתכנן להיכנס לזה חזק פשוט רוצה שישמעו טוב חזק ובלי זיופים יותר מדיי.

יש לי תקציב של 900+- שקל ואני רוצה איתו לסיים עם זה השאלה אם זה שווה או שאין כדאיות בזה?

איזה סט קומפוננט מומלץ בתקציב של 500 ש"ח?

תודה מראש שעל העזרה

פורסם

אין צורך לצטט את התגובה מעלייך סתם מכביד על השרשור, וזה ברור למי אתה עונה.

 

עד חמש מאות שקלים יש לך את המורל טמפו.

בעניין של אם זה שווה זה כבר שיקול שלך.

SCANSPEAK

פורסם

לא לכל אחד מתאים לוותר על האחוריים.

אם אין לך מגבר וסאב- אש כדאי ללכת על קומפוננט קדמי ו 6*9 אחורי.

אני חושב שב- 900 שקל ניתן להכניס שני זוגות של טמפו- זו האיכות המקסימלית בתקציב הזה.

במידה ואתה מעדיף לקבל יותר קצת יותר עוצמה ופחות איכות- אתה יכול ללכת על אלמנט יותר נציל. הפיוניר למשל בעלי נצילות גבוהה ולכן הם נחשבים לעוצמתיים, תבדוק לגבי מחירים של הרץ דיצ'י.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...