Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה 2013 (מהחברה 0 ק''מ)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש עכשיו את הימי מחירות של אופל .

ביררתי על הקורסה ויש עליה הנחה של כ-10000 ש''ח

ואתה בנוסף מקבל סאנרוף ומגנזיום . (הדגם המפואר)

המחיר שביקשו הוא 95 אלף

 

עכשיו השאלה שלי האם זה שווה להוציא רכב מהחברה וקריסת מחירים וכו'

ואני לא מחפש כאלה שיגידו לי למה קורסה היא חלשה או חרא רכב לא מעוניין לתגובות כאלה

רק השאלה שלי האם שווה לקנות במבצע הזה

פורסם
לא, יקר.

יש מבצעי 0 קילומטרים משתלמים יותר, כולל על הקורסה.

 

השאלה היא האם גם על הדגם המפואר ?

לקנות תוצרת של חברת הלוגו הכתום זה גם כך לא משהו ובגרסת הליסינג המזעזעת והערומה לא הייתי בוחר.

נשמע שהחבילה אטרקטיבית אבל תמיד אפשר להתקשר לחברות אחרות ולעשות השוואת מחירים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
השאלה היא האם גם על הדגם המפואר ?

לקנות תוצרת של חברת הלוגו הכתום זה גם כך לא משהו ובגרסת הליסינג המזעזעת והערומה לא הייתי בוחר.

נשמע שהחבילה אטרקטיבית אבל תמיד אפשר להתקשר לחברות אחרות ולעשות השוואת מחירים.

 

חוץ מזה יש גם אחריות יצרן 3 שנים.

וביררנו לגבי המחירים ואכן המחירון הוא בין 103 ל 105 אלף ש''ח

מה אתם אומרים חברים ?

פורסם

נראה שאתה מחפש 'רוח גבית' להחלטה שלך לקנות את הקורסה.

אם היא מתאימה לך מבחינת המחיר, והתמורה שאתה מקבל נראית לך הולמת - לך על זה.

אתה תהיה כנראה היחיד בפורום שחושב ככה, אבל זה ממש לא רוונטי מה אחרים חושבים. חשוב רק מה שאתה מרגיש שנכון לעשות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
נראה שאתה מחפש 'רוח גבית' להחלטה שלך לקנות את הקורסה.

אם היא מתאימה לך מבחינת המחיר, והתמורה שאתה מקבל נראית לך הולמת - לך על זה.

אתה תהיה כנראה היחיד בפורום שחושב ככה, אבל זה ממש לא רוונטי מה אחרים חושבים. חשוב רק מה שאתה מרגיש שנכון לעשות.

 

אני מחפש רוח גבית בגלל שאני רוצה לדעת אם אני עושה את הצעד הנכון .

אתם אלה שמבינים ברכבים אני עדיין ילד בן 17 :)

הרכב מתאים מכל הבחינות שזה אומר דלק . אמינות (גרמנית) . ובכל הקטגוריות הרכב הזה עומד בשבילי

השאלה שלי האם העסקה איתם באמת משתלמת

 

ד''א הנה ההנחות והמחירים

%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%95%D7%AA(3).png

פורסם

1. איזו התקנה זו לגג. מקומית או מקורית. יש הבדל.

2. האמינות גרמנית כבר זמן רב מוטלת בספק, תבדוק את עצמך.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
השאלה שלי האם העסקה איתם באמת משתלמת

 

תקרא שוב את התגובה הראשונה למה שרשמת. היא סיכום של כל הדיון שעוד יהיה כאן.

 

מנקודת מבט אישית - לא. בחיים לא הייתי משלם סכום כזה על קורסה. (במאמר מוסגר - קורסה לא עושה לי את זה בכלל, אז לא ברור כמה הייתי מוכן לשלם עליה, אם בכלל). אבל זו נקודת המבט שלי.

מה שחשוב באמת זה מה נקודת המבט שלך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם אתה שואל ספיציפית על האופל קורסה, אזי מדובר במבצע טוב.

 

גם במבצעים של רכב יד 2 עם אפס ק"מ, מעניקים הנחות שהן לכל היותר גבוהות יותר בכמה אלפי ש"ח בודדים מההנחה הזאת שכוללת גם חישוקים קלים ודגם מפואר וגם הרכבים הנ"ל רשומים כיד 2 כאשר היד הראשונה היא גם מליסינג, דבר שיגרור את הצורך להוריד ממחיר המחירון סכום נכבד בזמן מכירת הרכב כמשומש, בעוד הרכב במצבע של אופל יהי יד ראשונה פרטית.

 

אם אתה משווה את האופל לרכבים אחרים ושואל האם המחיר שלו משתלם, אזי זו כבר שאלה אחרת שהתשובה עליה קשה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
אם אתה שואל ספיציפית על האופל קורסה, אזי מדובר במבצע טוב.

 

גם במבצעים של רכב יד 2 עם אפס ק"מ, מעניקים הנחות שהן לכל היותר גבוהות יותר בכמה אלפי ש"ח בודדים מההנחה הזאת שכוללת גם חישוקים קלים ודגם מפואר וגם הרכבים הנ"ל רשומים כיד 2 כאשר היד הראשונה היא גם מליסינג, דבר שיגרור את הצורך להוריד ממחיר המחירון סכום נכבד בזמן מכירת הרכב כמשומש, בעוד הרכב במצבע של אופל יהי יד ראשונה פרטית.

 

אם אתה משווה את האופל לרכבים אחרים ושואל האם המחיר שלו משתלם, אזי זו כבר שאלה אחרת שהתשובה עליה קשה.

 

זאת התשובה שחיפשתי :)

תודה רבה ,ובשבילי הקורסה מציעה כל דבר - חסכונית .. לא חסר כוח ואני לא מדבר על פתיחה וכל זה אלה נסיעה רגועה שסוחבת עליות ויש גם אחריות יצרן ככה שזה כל מה שאני מחפש ברכב.

פורסם

ראיתי את הטבלה שהוספת.

לפיה גיר אוטומטי וחישוקי סגסוגת = 18,000 שקלים.

זה לא קצת הרבה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...