Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מי שיקרא את ההודעות הקודמות שלי יבין שחיפשתי רכב משפחתי שיהיה גדול מעט יותר ממשפחתית סטנדרטית.

החלטתי ללכת על רנו פלואנס למרות ביצועים בינוניים למדי.

 

כמו כן, לאחר התלבטות קצרה החלטתי לקנות ב-אופרייט ליס.

ביצעתי בדיקה לרכב וכל הליקויים תוקנו, כמקובל בדרך זאת של קנייה.

 

לאחר מס' ימים חשתי ריח מוזר (ריח גומי חריף, כזה שמקבלים בהוספת אביזרים שונים מאיכות ירודה).

למעשה את הריח הרגשתי כמעט מהיום הראשון אך לא ייחסתי לו חשיבות. לאחר כשבוע מהקנייה, הבנתי שאני "תקוע" עם הריח ופניתי לסניף ממנו קניתי. הצוות ניסה להחליף מס' פריטים ברכב (שטיחים...) אך ללא הועיל (המתנתי כשבוע נוסף לבדוק את יעילות השינויים).

חזרתי לסניף והתראתי כי לא אוכל להשאר עם הרכב (לאחר נסיעה של כרבע שעה מתחילים לחוש בחילות וכאבי ראש) והפעם הצוות הציע להשאיר את הרכב אצלם ליום שלם על מנת לבחון עוד אפשרויות. אני הייתי סקפטי אבל היה עליי לתת צ'אנס.

המתנתי כשבוע נוסף לפני שחזרתי אליהם ודיווחתי שהבעייה עדיין קיימת.

חשוב לציין כי עד כה טרם בוצעה העברת בעלות (בקנייה מליסינג לוקח כ- 10 ימים עד לקבלת ייפוי כוח להעברת בעלות - ואני משכתי את זה עוד קצת - בגלל הבעייה)

כעת עמדתי על כך שהבעייה לא עומדת להיפתר ואני חייב להחליף את הרכב, לא מסוגל לנהוג בו עוד יום אחד.

 

קיבלתי הצעה "מפתה" להחליף את הרכב בפלואנס אחרת מאותו מודל ובאותו קילומטראז' בתוספת צנועה של 8000 ש"ח (למעלה מ- 10% ממחיר הרכב) - "הנחה" מ- 9700 ש"ח.

ניתן לומר שדי נדחקתי לפינה והרגשתי היא שהחברה ניצלה את זה "להרוויח עליי" פעם נוספת.

אין לי הרבה מה לעשות אלא לשלם

אני מניח שיש להם עלויות נלוות מכל הסיפור אך במידה מסויימת אני מרגיש מדובר בפגם שהיה קיים ברכב כבר מההתחלה - והחברה (אופרייט ליס) לא לוקחת על זה אחריות.

 

מה דעתכם ?

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם
" (ריח גומי חריף, כזה שמקבלים בהוספת אביזרים שונים מאיכות ירודה). "

 

על איזה תוספת מדובר? מה גורם לריח?

 

בדיוק על זה אני מדבר, אין לרכב שום תוספת שיכולה לגרום לזה, זה פשוט קיים שם ואני לא יודע מאיפה.

פעם, לפני שנים, קניתי כיסוי להגה שייצר את הריח הזה וקיוויתי שייעלם. אחרי חודשיים זרקתי אותו ורק אז הריח נעלם.

 

ברכב הזה, לפחות חודש, אין שום אביזר שיכול לגרום לריח הזה, וזה מרגיש כאילו הרכב ממשיך לפלוט את הריח הזה ללא הפסקה, גם בנסיעה עם חלונות פתוחים.

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם
לא הבנתי מדוע אתה צריך להסכים לשלם עוד כסף על פלואנס אחרת, עם נתונים זהים ?

לא הבנתי מדוע הם אינם פותרים לך את הבעייה ?

 

למה ? כי הם חא...

אני הותשתי ואני לא מסוגל לנהוג עוד ברכב. אני. משאיר אותו בבית כשאני מצליח למצוא פתרון אחר.

אני לא יכול להרשות לעצמי עוד נסיונות כאלו, הריח לא ייצא.

אני משלם כי אני חייב את הרכב (האמת שזה הרכב של אשתי - והיא חייבת להגיע לעבודה).

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם

באיזה סניף זה קרה?

דווקא לי יש ניסיון טוב איתם לפחות בסניף חדרה .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
למה ? כי הם חא...

אני הותשתי ואני לא מסוגל לנהוג עוד ברכב. אני. משאיר אותו בבית כשאני מצליח למצוא פתרון אחר.

אני לא יכול להרשות לעצמי עוד נסיונות כאלו, הריח לא ייצא.

אני משלם כי אני חייב את הרכב (האמת שזה הרכב של אשתי - והיא חייבת להגיע לעבודה).

 

כנראה ששיטת מצליח שוב עבדה. תקשיב יש להם פייסבוק , תכתוב שם על הקיר. לא בצורה מתלהמת אלא נימוסית. כאשר דברים מפורסמים במדיה החברתית זה פועל כמו מטה קסם. אל תוותר כזה מהר ובטח שלא תסכים לשלם עוד כסף.

אתה בטוח שאתה ישראלי ? :wink:

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

השאלה היא ממה הריח. זה של גומי חדש כמו שטיחים או של גומי חרוך/שרוף שיכול להעיד על איזה חלק במנוע ש"מתבשל"?

פורסם
כנראה ששיטת מצליח שוב עבדה. תקשיב יש להם פייסבוק , תכתוב שם על הקיר. לא בצורה מתלהמת אלא נימוסית. כאשר דברים מפורסמים במדיה החברתית זה פועל כמו מטה קסם. אל תוותר כזה מהר ובטח שלא תסכים לשלם עוד כסף.

אתה בטוח שאתה ישראלי ? :wink:

 

גדול, כן אני ישראלי, פשוט אין לי אפשרות להמשיך להשתמש ברכב ככה. הישראלי המנומס, באמת שלא באופי שלי לצאת פראייר.

אני אנסה את פייסבוק

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם
השאלה היא ממה הריח. זה של גומי חדש כמו שטיחים או של גומי חרוך/שרוף שיכול להעיד על איזה חלק במנוע ש"מתבשל"?

 

של משהו חדש, אבל שעומד הרבה זמן.

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם
פורסם

רפי שלום

שמי רונן ואני נציג מכירות בחברת אופרייט ליס סניף חדרה

אשמח לסייע בטיפול שורש הבעיה מול הגורמים הרלוונטים בחברה

לפרטים ולשאלות 050-2120227

×
×
  • תוכן חדש...