Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שאתה מתאר, הם דווקא כן ניסו לפתור לך את הבעיה (שנדמה כי היית מודע לה מלכתחילה).

בהתחשב בזה, נראה לי סביר לשלם עוד X ש"ח (לא 8K, אבל כן משהו) כדי לקבל רכב אחר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הייתי ממליץ שבאמצעות רונן תנסה לפתור את הבעיה, ואם לא תצליח תפנה להנהלה הראשית שלהם.

 

כן, דיברתי עם רונן והוא ינסה לעזור.

בסופו של דבר העליתי כאן את הבעייה כדי לדעת אם באמת גם אחרים חושבים כמוני שזה לא הוגן.

המצב כרגע הוא שלקחתי רכב נוסף לבדיקה ואני ממתין לתיקון הליקויים מהבדיקה.

 

אני חושב שאם אכן החברה תשנה את מדיניותה בנושא, אז מדובר בחברה רצינית, אחרת, זה בדיוק כמו כל השאר.

(כמו לעבור מאורנג' לסלקום, אתה מרגיש שדפקת אותם, אבל סביר שבחברה החדשה תקבל את אותו הדבר :-( ).

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם
ממה שאתה מתאר, הם דווקא כן ניסו לפתור לך את הבעיה (שנדמה כי היית מודע לה מלכתחילה).

בהתחשב בזה, נראה לי סביר לשלם עוד X ש"ח (לא 8K, אבל כן משהו) כדי לקבל רכב אחר.

 

לא אמרתי שלא, הצוות בסניף היה בסדר ובגישה חיובית, אבל מרגע שברור כי הבעיה לא הולכת להיפתר בקרוב, אי אפשר לגלגל ללקוח את כל העלויות הכרוכות בהחלפת רכב שהגיע פגום מלכתחילה.

זה ברור שיש עלויות, גם לי, אובדן שעות עבודה, בדיקת רכב נוסף אבל כשאומרים לך 9700 ש"ח ועושים לך "הנחה" ל- 8K זו (תסלחו לי) קצת "חזירות" (אותו רכב, אותו שנתון, אותה יד, אותו קילומטראז'... רק כעשירייה יותר יקר, למה ???)

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם

אני מקווה שהכל יסתדר לטובה.

 

כשאתה אומר שהם מבקשים תוספת של 8,000 ש"ח להחלפת המכונית, האם החילופי בדיוק אותו דגם/רמת גימור/רמת אבזור?

 

אולי החליפי היקרה יותר בשל שדרוגים ואו תוספות?

פורסם
אני מקווה שהכל יסתדר לטובה.

 

כשאתה אומר שהם מבקשים תוספת של 8,000 ש"ח להחלפת המכונית, האם החילופי בדיוק אותו דגם/רמת גימור/רמת אבזור?

 

אולי החליפי היקרה יותר בשל שדרוגים ואו תוספות?

 

לא. זה אותו הדבר (במקרה צבע אחר, אבל זה לא שבחרתי צבע אחר - שניהם מטאלי). היו עוד אפשרויות, אבל המחיר זהה.

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם

שלום רפי ושלום לכולם.

ראשית כל אציג את עצמי, שמי מאור ביטון עובד בחברת אופרייט ליס סניף ק"ש, הסניף בו רכש רפי את רכבו.

רפי,

אכן נתקלנו בבעיה לא נעימה ולא שיגרתית, אך אנה ממך כשאתה פונה למדיה החברתית בכדי לשפוט אותנו ואת פרטי העסקה צייר את מלוא התמונה ולא רק את החלקים המצטיירים רע.

קיבלת אצלנו יחס VIP מרגע שנכנסת לסניף ועד הפעם האחרונה שראיתי אותך (הבוקר) בכל פעם קיבלת במה להגיד את שעל ליבך והבנה מלאה מצידי ומצד החברה, ניסינו כל דבר אפשרי לסדר את הבעיה מבלי להתחשב בעלויות התיקון (הכל על חשבוננו), אפילו הוצע לך שניקח את הרכב למוסך מורשה ומרכזי למשך מס' ימים ובדיקות שבמהלכם תקבל רכב חלופי על חשבוננו. אנו מבינים כי הליך זה אינו נוח ואף אחד לא רצה להיכנס אליו, אבל זה המצב אליו נקלענו ועכשיו צריך לנסות ולהתמודד עם הבעיה ואני באופן אישי ניסיתי למנוע ממך להכנס להחלפת הרכב. במהלך השירשור כתבת שאנו "רוצים להרוויח על גבך שוב..." הראתי לך את המייל שקיבלתי מההנהלה ואצתת: "אנו לא מעוניינים להכנס להחלפת הרכב, אך אם הבעיה לא פתירה ואין ברירה, עשה זאת בעדינות ואל תתייחס לרכב כרכב חיצוני אלה כרכב מלאי" ז"א (למי שלא הבין) זה לא רווחי לנו,ההפך הוא הנכון, מזער נזקים עבור הלקוח כי הרכב לא עבר יד ואינו נחשב לרכב יד שנייה.

כל לקוח עבורנו הוא לקוח מועדף, לא עוד סלוגן, אמיתי!!! ואין הוכחה יותר ברורה מזה שאתה הגעת אלינו בהמלצת חמך שרכש מס' כלי רכב מאופרייט ק"ש בתקופה האחרונה, כי שירות אמינות ואיכות זה דבר בלתי יעבור אצלנו. ובסוף מה? את מעיז להגיד שאנחנו חראו...??!!

רפי, הרכב אותו רכשת נבחר ממאגר גדול, נבחר בקפדנות יש לומר, קיבלת מחיר מצויין ברכישה, קיבלת היסטוריית טיפולים, בדקת אותו במכון בדיקה מורשה לפני הקניה, תוקנו עבורך כל הליקויים ללא שום וויכוח, קיבלת אקסטרות ואתה יודע טוב מאוד למה אני מתכוון, ברגע שהגעת עם תלונה אף אחד לא ניסה לנפנף אותך, להיפך, החלפנו שטיחים, מגש אחורי, ריפודים, שטיפה נוספת, פילטר מזגן ועוד... הרגשת בבית, הרגשת שכן רוצים לעזור לך, השמעתי באוזנך מס' פעמים שהחלפה זה האופציה האחרונה שאני לא רוצה להגיע אליה, אתה התעקשת!!!! ישנם שיקולים וחישובים שאתה וכל חברי הפורום המכובדים אינם יכולים לדעת או לחשב, ולכל רכב יש מחיר אחר בהתאם לעסקת הליסינג שבא הוא היה ולהסטוריית ההשקעה בו.בנוסף כהכנה למסירה הושקעו לא מעט כספים בכדי להוציא את רכבך בצורה מתוקתקת, הרכב שיחזור אלינו כבר לא יוכל להמכר כ-"נהג יחיד", מדובר בהפרשים של כמה אלפים טובים. תנסה להסתכל בהצעות מחיר שקיבלת בתחילת הדרך ותראה את ההפרשים. אל תמהר לשפוט!!!, בחברה אחרת היו מגלגלים אותך מהמדרגות עוד בפנייה הראשונה לסניף (לאחר הקנייה כמובן) .

המעט שהיית יכול לעשות זה לספר את כל הסיפור, את רובו לפחות, ויותר מזה היית ממתין עם השירשור לאחר קבלת הרכב השני, זה היה מועיל לך יותר... את הכותרת אתה יכול לשנות, כי ההתנסות הייתה מעולה, כמו כל מוצר יד שנייה לפעמים מתגלים פגמים שלא הותרו (למרות כל הבדיקות) השאלה איך מתייחסים לזה ומה הנכונות לעזור, ולזה כבר יש לך תשובה. המזל שלך שרכשת באופרייט.

לאחר כל ההשתדלות שלי ושל החברה בה אני עובד אני מרגיש פגיעה אישית, חוסר הערכה וכבוד לאנשים שבאמת מנסים לעזור לך, כן זה עולה לך כסף, מסיבות שקשה לחשב למרות שגם את מה שאני יודע חשפתי בפניך בצורה הכי שקופה וברורה שיכולה להיות, אבל למרות זאת החלטת להתחבא מאחורי מקלדת ללכלך ולהחפיש בצורה הכי "ישראלית" (שלא מאפיינת אותך כמו שאתה טוען) לא עניינית, לא הוגנת ולא אמיתית (מולי ציירת תמונה שונה) כלפי אנשים שהיו איתך הכי הוגנים שאפשר.

לא יכולתי שלא להגיב לדברים שקראתי פה, יחד עם זאת אתה יכול להיות רגוע כי מבחינתי לא תהיה לזה שום השפעה, אמשיך לטפל בך בצורה הכי טובה שאני יכול כי אני לא מכיר דרך אחרת וכי אני מאוד מכבד את חמך.

תוכל להמשיך וכתוב את אשר על ליבך, גם באתר הפייסבוק שלנו, חפש אופרייט ליס קריית שמונה (אאשר אותך במיידית) כמו כן באתר האינטרנט שלנו. בנוסף אתה מכיר את הניידים שלי, של העבודה וגם האישי!

תמיד לשירותך ולא, הלקוח לא תמיד צודק!! אבל אני תמיד מוכן לעזור.

פורסם

תשובה מכובדת.

לדעתי זו הפעם הראשונה שאני נתקל בפורום בתשובה קונקרטית ומנומקת לטענה שהועלתה מצד לקוח ורק על זה מגיע כל הכבוד.

אז כל הכבוד.

פורסם

בהחלט תשובה מכובדת.

 

למרות זאת אני חושב שגם השרשור שלי מכובד ולא חסכתי מלציין שהצוות בהחלט מפגין גישה חיובית מההתחלה (גם מול כל הפונים אליי בהודעות אישיות).

מאור, אני מתנצל אם נפגעת באופן אישי - זה בהחלט לא מגיע לך.

 

מטרת הפוסט היתה לקבל חוות דעת, האם זה נשמע לגיטימי לשלם כל כך הרבה בעבור פרשה שכזאת.

 

אני מקפיד לשמור על כתיבה מכובדת. אני לא מהסוג שהופך שולחנות, צועק ומקלל, בסך הכל אני מרגיש שהתשלום מוגזם, על זה אפשר כמובן להתווכח - אבל זאת דעתי.

זוהי התנסות אישית בלבד - ואין סיבה להשליך זאת על כל לקוחות אופרייט ליס.

 

רפי

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם

לא ברור לי,

נתתם יופי של שירות VIP אף אחד לא אומר שלא, אבל אם ללקוח יש עדיין בעיה, מה בדיוק הועילו פה חכמים?

ולא הבנתי מה קשור המייל הנ"ל? אתה מוכיח בדיוק את דברי הלקוח שאתם בוודאי ובוודאי לא רוצים להחליף רכב.

ברור שזה האינטרס שלכם, לרגע מישהו חשב שיש אינטרס אחר לחברה מסחרית?

 

אתה נפגע אישית מזה שהלקוח בחר רכב, ניקיתם, ציחצחתם, תיקנתם ליקויים, או במילה אחרת השבחתם אותו, והוא עדיין לא מרוצה? למה הוא קיבל איזה מתנה מכם? אתם עובדים לשם שמיים או לשם רווח? אתה מכיר לקוח שהיה נכנס והיה בוחר גרוטאה?

 

וקצת , אבל קצת, צניעות, לא בטוח שמלבד אופרייט ליס, כל החברות ליסינג האחרות היו "מגלגלות אותו מהמדרגות" כדברייך.

יכול להיות שבאמת עשיתם המון , ומדובר על לקוח "מורכב" להשביע את רצונו, עדיין.

 

לפותח השרשור, יש מצב שמדובר על איזה חומר או דטרגנט ניקוי שניקו את הרכב? שאני קיבלתי 308 מליסינג של עובד אחר, הרכב היה מסריח בצורה מעוררת בחילה במשך כחודש - חודשיים, מאיזה פאקינג חומר ניקוי שמרחו שם בכמות מסחרית, ממש ריח של פליט קוטל ג'וקים. הייתי נוסע רק עם חלונות פתוחים אחרת הייתי נחנק. לאט לאט זה עבר.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
שלום רפי ושלום לכולם.

ראשית כל אציג את עצמי, שמי מאור ביטון עובד בחברת אופרייט ליס סניף ק"ש, הסניף בו רכש רפי את רכבו.

רפי,

אכן נתקלנו בבעיה לא נעימה ולא שיגרתית, אך אנה ממך כשאתה פונה למדיה החברתית בכדי לשפוט אותנו ואת פרטי העסקה צייר את מלוא התמונה ולא רק את החלקים המצטיירים רע.

קיבלת אצלנו יחס VIP מרגע שנכנסת לסניף ועד הפעם האחרונה שראיתי אותך (הבוקר) בכל פעם קיבלת במה להגיד את שעל ליבך והבנה מלאה מצידי ומצד החברה, ניסינו כל דבר אפשרי לסדר את הבעיה מבלי להתחשב בעלויות התיקון (הכל על חשבוננו), אפילו הוצע לך שניקח את הרכב למוסך מורשה ומרכזי למשך מס' ימים ובדיקות שבמהלכם תקבל רכב חלופי על חשבוננו. אנו מבינים כי הליך זה אינו נוח ואף אחד לא רצה להיכנס אליו, אבל זה המצב אליו נקלענו ועכשיו צריך לנסות ולהתמודד עם הבעיה ואני באופן אישי ניסיתי למנוע ממך להכנס להחלפת הרכב. במהלך השירשור כתבת שאנו "רוצים להרוויח על גבך שוב..." הראתי לך את המייל שקיבלתי מההנהלה ואצתת: "אנו לא מעוניינים להכנס להחלפת הרכב, אך אם הבעיה לא פתירה ואין ברירה, עשה זאת בעדינות ואל תתייחס לרכב כרכב חיצוני אלה כרכב מלאי" ז"א (למי שלא הבין) זה לא רווחי לנו,ההפך הוא הנכון, מזער נזקים עבור הלקוח כי הרכב לא עבר יד ואינו נחשב לרכב יד שנייה.

כל לקוח עבורנו הוא לקוח מועדף, לא עוד סלוגן, אמיתי!!! ואין הוכחה יותר ברורה מזה שאתה הגעת אלינו בהמלצת חמך שרכש מס' כלי רכב מאופרייט ק"ש בתקופה האחרונה, כי שירות אמינות ואיכות זה דבר בלתי יעבור אצלנו. ובסוף מה? את מעיז להגיד שאנחנו חראו...??!!

רפי, הרכב אותו רכשת נבחר ממאגר גדול, נבחר בקפדנות יש לומר, קיבלת מחיר מצויין ברכישה, קיבלת היסטוריית טיפולים, בדקת אותו במכון בדיקה מורשה לפני הקניה, תוקנו עבורך כל הליקויים ללא שום וויכוח, קיבלת אקסטרות ואתה יודע טוב מאוד למה אני מתכוון, ברגע שהגעת עם תלונה אף אחד לא ניסה לנפנף אותך, להיפך, החלפנו שטיחים, מגש אחורי, ריפודים, שטיפה נוספת, פילטר מזגן ועוד... הרגשת בבית, הרגשת שכן רוצים לעזור לך, השמעתי באוזנך מס' פעמים שהחלפה זה האופציה האחרונה שאני לא רוצה להגיע אליה, אתה התעקשת!!!! ישנם שיקולים וחישובים שאתה וכל חברי הפורום המכובדים אינם יכולים לדעת או לחשב, ולכל רכב יש מחיר אחר בהתאם לעסקת הליסינג שבא הוא היה ולהסטוריית ההשקעה בו.בנוסף כהכנה למסירה הושקעו לא מעט כספים בכדי להוציא את רכבך בצורה מתוקתקת, הרכב שיחזור אלינו כבר לא יוכל להמכר כ-"נהג יחיד", מדובר בהפרשים של כמה אלפים טובים. תנסה להסתכל בהצעות מחיר שקיבלת בתחילת הדרך ותראה את ההפרשים. אל תמהר לשפוט!!!, בחברה אחרת היו מגלגלים אותך מהמדרגות עוד בפנייה הראשונה לסניף (לאחר הקנייה כמובן) .

המעט שהיית יכול לעשות זה לספר את כל הסיפור, את רובו לפחות, ויותר מזה היית ממתין עם השירשור לאחר קבלת הרכב השני, זה היה מועיל לך יותר... את הכותרת אתה יכול לשנות, כי ההתנסות הייתה מעולה, כמו כל מוצר יד שנייה לפעמים מתגלים פגמים שלא הותרו (למרות כל הבדיקות) השאלה איך מתייחסים לזה ומה הנכונות לעזור, ולזה כבר יש לך תשובה. המזל שלך שרכשת באופרייט.

לאחר כל ההשתדלות שלי ושל החברה בה אני עובד אני מרגיש פגיעה אישית, חוסר הערכה וכבוד לאנשים שבאמת מנסים לעזור לך, כן זה עולה לך כסף, מסיבות שקשה לחשב למרות שגם את מה שאני יודע חשפתי בפניך בצורה הכי שקופה וברורה שיכולה להיות, אבל למרות זאת החלטת להתחבא מאחורי מקלדת ללכלך ולהחפיש בצורה הכי "ישראלית" (שלא מאפיינת אותך כמו שאתה טוען) לא עניינית, לא הוגנת ולא אמיתית (מולי ציירת תמונה שונה) כלפי אנשים שהיו איתך הכי הוגנים שאפשר.

לא יכולתי שלא להגיב לדברים שקראתי פה, יחד עם זאת אתה יכול להיות רגוע כי מבחינתי לא תהיה לזה שום השפעה, אמשיך לטפל בך בצורה הכי טובה שאני יכול כי אני לא מכיר דרך אחרת וכי אני מאוד מכבד את חמך.

תוכל להמשיך וכתוב את אשר על ליבך, גם באתר הפייסבוק שלנו, חפש אופרייט ליס קריית שמונה (אאשר אותך במיידית) כמו כן באתר האינטרנט שלנו. בנוסף אתה מכיר את הניידים שלי, של העבודה וגם האישי!

תמיד לשירותך ולא, הלקוח לא תמיד צודק!! אבל אני תמיד מוכן לעזור.

אתם ממש צדיקים - עובדים לשם שמיים. הבחור שילם במיטב כספו על רכב עם פגם. הוא פנה לרשת החברתית לאחר שלא קיבל תשובה נורמלית לבעיה שלו. לגלות לך משהו ? הוא עוד עדין איתכם , אני הייתי מפרסם גם בקיר שלכם וגם בקיר שלי בפייסבוק ועושה SHARE . תאמין לי שזה היה עולה לכם הרבה יותר מ-8000 השקלים שביקשתם ממנו. שום חברה לא יכולה לגלגל אותו. נגמרו הימים האלה. הבחור לא מרוצה שורה תחתונה , אני במקומו אם זה ניתן מבטל את העסקה ומחזיר לכם את הרכב.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

פעם ראשונה שאני רואה שהעסק מתלונן על הלקוח

תן לי הסבר הגיוני למה אני צריך לשלם על אותו מוצר ( מבחינתי פלואנס באותו שנתון סה אותו מוצר) כמה אלפי שקלים יותר בפרט שיש במוצר פגם שאתם לא יכולים לתקן

 

מה זה מענייין אותי הלקוח החישובים שלכם?? אני רוצה מוצר תקין. מצידי תפסידו את האוטו

ומזל שאתה מכבד את חמו אחרת מה היה קורה...

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם
פעם ראשונה שאני רואה שהעסק מתלונן על הלקוח

תן לי הסבר הגיוני למה אני צריך לשלם על אותו מוצר ( מבחינתי פלואנס באותו שנתון סה אותו מוצר) כמה אלפי שקלים יותר בפרט שיש במוצר פגם שאתם לא יכולים לתקן

 

מה זה מענייין אותי הלקוח החישובים שלכם?? אני רוצה מוצר תקין. מצידי תפסידו את האוטו

ומזל שאתה מכבד את חמו אחרת מה היה קורה...

 

אני אסכם את הנושא:

 

כפי שציינתי, הסניף, ובראשו מאור, בהחלט עד לרגע האחרון נתנו יחס הוגן ושירות טוב.

חברת אופרייט ליס, וזו דעתי, נתפסה במערומיה ונכשלה בטיפול בפרשייה הזו, גם אם הם בטוחים ש"עשו לי טובה".

מי כמוני שיודע, שכל השירות שקיבלתי אינו בונוס אלא שילמתי עליו במיטב כספי וככל הנראה גם מעבר לכך.

הכשל הוא בתפיסה של הבעייה. מדבריו של מאור (למרות רצונו הטוב) אפשר להבין שזו טענה קטנונית, כאילו שדיווחתי שראיתי "רוחות ושדים" ברכב או שגיליתי שהוא מפיץ אנרגיות שליליות לפי תורת הפנג-שווי ....

לא!!! הרכב פגום, וככל שעברו הימים, ויתרתי לגמרי על הנסיעה בו (עד ההחלפה - שבוצעה היום) ולכן, גם אם אופרייט ליס "השקיעה" כסף רב בנסיון לטפל בבעיה, זו לא העניין שלי, זה בסך הכל ניסיון שלהם להתמודד עם רכב פגום שיצא משורותיהם.

הם בוודאי הצליחו לחסוך "כמה שקלים" בכך שנחלצו מפרשיית עם הרכב הזה ושהוציאו ממני בעל כורחי אלפי שקלים נוספים, אך מבחינה תדמיתית, לטווח הארוך זה יעלה להם בוודאי בעשרות אלפי שקלים.

נכון לעכשיו, נקלטה להם במלאי רנו פלואנס פגומה שאין לי מושג לאן הם יגלגלו אותה (מפני שזה כבר לא נהג יחיד - כפי שהם מבטיחים), אבל לך תדע - אולי אתה הבא בתור לרכוש אותה ...

את הדיון הזה אני פותח גם בפורום נוספים, אז אולי תתקלו בי :-)

 

לסיכום - אני מציע לאף אחד לא להיפגע באופן אישי, העיקר הבריאות.

ALFA ROMEO 147 120HP

פורסם

פרסם את מספר הרכב על מנת שיהיה אפשר לאתר אותו בחיפוש בפורום או אפילו בגוגל.

שאחרים לא יפלו..

×
×
  • תוכן חדש...