Jump to content

maorb1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של maorb1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רפי ושלום לכולם. ראשית כל אציג את עצמי, שמי מאור ביטון עובד בחברת אופרייט ליס סניף ק"ש, הסניף בו רכש רפי את רכבו. רפי, אכן נתקלנו בבעיה לא נעימה ולא שיגרתית, אך אנה ממך כשאתה פונה למדיה החברתית בכדי לשפוט אותנו ואת פרטי העסקה צייר את מלוא התמונה ולא רק את החלקים המצטיירים רע. קיבלת אצלנו יחס VIP מרגע שנכנסת לסניף ועד הפעם האחרונה שראיתי אותך (הבוקר) בכל פעם קיבלת במה להגיד את שעל ליבך והבנה מלאה מצידי ומצד החברה, ניסינו כל דבר אפשרי לסדר את הבעיה מבלי להתחשב בעלויות התיקון (הכל על חשבוננו), אפילו הוצע לך שניקח את הרכב למוסך מורשה ומרכזי למשך מס' ימים ובדיקות שבמהלכם תקבל רכב חלופי על חשבוננו. אנו מבינים כי הליך זה אינו נוח ואף אחד לא רצה להיכנס אליו, אבל זה המצב אליו נקלענו ועכשיו צריך לנסות ולהתמודד עם הבעיה ואני באופן אישי ניסיתי למנוע ממך להכנס להחלפת הרכב. במהלך השירשור כתבת שאנו "רוצים להרוויח על גבך שוב..." הראתי לך את המייל שקיבלתי מההנהלה ואצתת: "אנו לא מעוניינים להכנס להחלפת הרכב, אך אם הבעיה לא פתירה ואין ברירה, עשה זאת בעדינות ואל תתייחס לרכב כרכב חיצוני אלה כרכב מלאי" ז"א (למי שלא הבין) זה לא רווחי לנו,ההפך הוא הנכון, מזער נזקים עבור הלקוח כי הרכב לא עבר יד ואינו נחשב לרכב יד שנייה. כל לקוח עבורנו הוא לקוח מועדף, לא עוד סלוגן, אמיתי!!! ואין הוכחה יותר ברורה מזה שאתה הגעת אלינו בהמלצת חמך שרכש מס' כלי רכב מאופרייט ק"ש בתקופה האחרונה, כי שירות אמינות ואיכות זה דבר בלתי יעבור אצלנו. ובסוף מה? את מעיז להגיד שאנחנו חראו...??!! רפי, הרכב אותו רכשת נבחר ממאגר גדול, נבחר בקפדנות יש לומר, קיבלת מחיר מצויין ברכישה, קיבלת היסטוריית טיפולים, בדקת אותו במכון בדיקה מורשה לפני הקניה, תוקנו עבורך כל הליקויים ללא שום וויכוח, קיבלת אקסטרות ואתה יודע טוב מאוד למה אני מתכוון, ברגע שהגעת עם תלונה אף אחד לא ניסה לנפנף אותך, להיפך, החלפנו שטיחים, מגש אחורי, ריפודים, שטיפה נוספת, פילטר מזגן ועוד... הרגשת בבית, הרגשת שכן רוצים לעזור לך, השמעתי באוזנך מס' פעמים שהחלפה זה האופציה האחרונה שאני לא רוצה להגיע אליה, אתה התעקשת!!!! ישנם שיקולים וחישובים שאתה וכל חברי הפורום המכובדים אינם יכולים לדעת או לחשב, ולכל רכב יש מחיר אחר בהתאם לעסקת הליסינג שבא הוא היה ולהסטוריית ההשקעה בו.בנוסף כהכנה למסירה הושקעו לא מעט כספים בכדי להוציא את רכבך בצורה מתוקתקת, הרכב שיחזור אלינו כבר לא יוכל להמכר כ-"נהג יחיד", מדובר בהפרשים של כמה אלפים טובים. תנסה להסתכל בהצעות מחיר שקיבלת בתחילת הדרך ותראה את ההפרשים. אל תמהר לשפוט!!!, בחברה אחרת היו מגלגלים אותך מהמדרגות עוד בפנייה הראשונה לסניף (לאחר הקנייה כמובן) . המעט שהיית יכול לעשות זה לספר את כל הסיפור, את רובו לפחות, ויותר מזה היית ממתין עם השירשור לאחר קבלת הרכב השני, זה היה מועיל לך יותר... את הכותרת אתה יכול לשנות, כי ההתנסות הייתה מעולה, כמו כל מוצר יד שנייה לפעמים מתגלים פגמים שלא הותרו (למרות כל הבדיקות) השאלה איך מתייחסים לזה ומה הנכונות לעזור, ולזה כבר יש לך תשובה. המזל שלך שרכשת באופרייט. לאחר כל ההשתדלות שלי ושל החברה בה אני עובד אני מרגיש פגיעה אישית, חוסר הערכה וכבוד לאנשים שבאמת מנסים לעזור לך, כן זה עולה לך כסף, מסיבות שקשה לחשב למרות שגם את מה שאני יודע חשפתי בפניך בצורה הכי שקופה וברורה שיכולה להיות, אבל למרות זאת החלטת להתחבא מאחורי מקלדת ללכלך ולהחפיש בצורה הכי "ישראלית" (שלא מאפיינת אותך כמו שאתה טוען) לא עניינית, לא הוגנת ולא אמיתית (מולי ציירת תמונה שונה) כלפי אנשים שהיו איתך הכי הוגנים שאפשר. לא יכולתי שלא להגיב לדברים שקראתי פה, יחד עם זאת אתה יכול להיות רגוע כי מבחינתי לא תהיה לזה שום השפעה, אמשיך לטפל בך בצורה הכי טובה שאני יכול כי אני לא מכיר דרך אחרת וכי אני מאוד מכבד את חמך. תוכל להמשיך וכתוב את אשר על ליבך, גם באתר הפייסבוק שלנו, חפש אופרייט ליס קריית שמונה (אאשר אותך במיידית) כמו כן באתר האינטרנט שלנו. בנוסף אתה מכיר את הניידים שלי, של העבודה וגם האישי! תמיד לשירותך ולא, הלקוח לא תמיד צודק!! אבל אני תמיד מוכן לעזור.
×
×
  • תוכן חדש...