Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שהכיול של הפאביה די אגרסיבי נניח לעומת אוקטביה או זה שבאיביזה,

למשל בעליות בגיר סתם מושך סל"ד ולא מעביר הילוך ( במישור הוא מעביר הילוכים מאוד מהר) וזה עושה רושם שהרכב "כאילו" מתאמץ

אז נניח כשיש עלייה רצינית אני פשוט מעביר לטיפטרוניק וכשאני עובר במעט את ה2000 סלד אני מעביר הילוך והרכב טס ואין בעיה עם זה

מישהו יודע על מה אני מדבר?

זה לא בעיה אבל השאלה שלי היא למה כיילו את הגיר לעבודה כזו לעומת רכבים אחרים עם אותו מנוע ואפילו כבדים מהפאביה?

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם
שמתי לב שהכיול של הפאביה די אגרסיבי נניח לעומת אוקטביה או זה שבאיביזה,

למשל בעליות בגיר סתם מושך סל"ד ולא מעביר הילוך ( במישור הוא מעביר הילוכים מאוד מהר) וזה עושה רושם שהרכב "כאילו" מתאמץ

אז נניח כשיש עלייה רצינית אני פשוט מעביר לטיפטרוניק וכשאני עובר במעט את ה2000 סלד אני מעביר הילוך והרכב טס ואין בעיה עם זה

מישהו יודע על מה אני מדבר?

זה לא בעיה אבל השאלה שלי היא למה כיילו את הגיר לעבודה כזו לעומת רכבים אחרים עם אותו מנוע ואפילו כבדים מהפאביה?

 

זו פאביה שקנית מהסוכנות או שאתה יד שניה?

אם אתה יד שניה, יש סיכוי שקודמך התקין צ'יפ?

פורסם
בכל הילוך בכל סל"ד הפאביה מטוס. לא יעזור כלום :wink:

 

לא מטוס, אבל לפניך. בעיקר עם TMC.

 

אכן, הכיול ב-DSG בפאביה מעט שונה (עצבני / אגרסיבי יותר), לאו דווקא במצב SPORT, גם ב-D.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הרכב חדש ללא צי'פ ותוספות, במצב ספורט עד הילוך 4-5 הוא לא יחליף לפני 3000 סלד לפחות

אני לא רואה ממש טעם למצב S, היא עולה כל עלייה ב2000 סלד בלי בעיה...(בטיפטרוניק, עם הילוך D הוא ימשוך סל"ד)

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם
לא מטוס, אבל לפניך. בעיקר עם TMC.

 

אכן, הכיול ב-DSG בפאביה מעט שונה (עצבני / אגרסיבי יותר), לאו דווקא במצב SPORT, גם ב-D.

 

מטוס מטוס :lol: (קצת הומור אוראל).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
בכל הילוך בכל סל"ד הפאביה מטוס. לא יעזור כלום :wink:

 

אתה צוחק עליו, אך אני מאמין שהפאביה 1.2TSI 105 יותר מהירה משלך :lol:

 

עריכה: עכשיו שמתי לב שאתה אומר את זה בהומור!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...