Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בi35 יש כניסת USB בדגם inspire שנתון 2012. לא חושב שהורידו אותו

יחסית למאזדה 3 דור קודם היונדאי מרגישה יותר חלשה אבל יותר נוחה

 

כניסת ה-USB מיועדת לחיבור iPhone/iPod, אבל לא disk on key.

להערכתך ביצועי הכביש של יונדאי יהיו פחות טובים ממאזדה 3?! האם נהגת בשתיהן?

פורסם

חיבור USB עובד גם בחיבור של דיסק און קי.

 

היונדאי תהיה זריזה יותר אך מבחינת הנאה מנהיגה, למאזדה אחיזת כביש עדיפה, הגה בעל תקשורת עדיפה ולדעתי האישית היא מהנה יותר לנהיגה. אבל כל אחד ומה שגורם לו להינות, אם אתה אוהב תאוצה זריזה יכול להיות שתמצא את מבוקשך ביונדאי. אני בכל מקרה ממליץ לבצע נסיעת מבחן ולבדוק גם את הפורטה שפשוט נותנת יותר באותו המחיר.

פורסם

כמה חידודים על מה שנרשם פה:

ליונדאי I35 יש 132 כוחות סוס ושישה הילוכים קדמיים בתיבת הילוכים טיפטרוניק.

ליונדאי I30/CW יש מנוע שונה מנוע GDI בנפח 1600 המפיק 135 כ"ס (מנוע זהה לוולוסטר מינוס 5 כ"ס)

ושישה הילוכים קדמיים. במערכת המולטימדה שמגיעה עם הרכב ישנו אודיו בלוטוס' ואין צורך לחבר פיזית מכשיר,

ישנה מצלמת רוורס ומערכת ניווט בתלת מימד של אייגו פרימו.

יום טוב ובהצלחה.

פורסם
כמה חידודים על מה שנרשם פה:

ליונדאי I35 יש 132 כוחות סוס ושישה הילוכים קדמיים בתיבת הילוכים טיפטרוניק.

ליונדאי I30/CW יש מנוע שונה מנוע GDI בנפח 1600 המפיק 135 כ"ס (מנוע זהה לוולוסטר מינוס 5 כ"ס)

ושישה הילוכים קדמיים. במערכת המולטימדה שמגיעה עם הרכב ישנו אודיו בלוטוס' ואין צורך לחבר פיזית מכשיר,

ישנה מצלמת רוורס ומערכת ניווט בתלת מימד של אייגו פרימו.

יום טוב ובהצלחה.

 

תודה על החידודים!

איזה מבין שני המנועים חדיש יותר, זה של ה-35 או זה של ה-30CW?

פורסם

לאחר לבטים קשים, הזמנתי 30CW. מקווה לא להתאכזב.

 

שאלה תם: האם הנתון כוחות סוס מנורמל למסת הרכב, או שהוא מתייחס ליכולת המנוע נטו?

 

תודה לכל המסייעים,

יניב

×
×
  • תוכן חדש...