Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208GTI - ביקורת של car buyer


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הם לא חייבים להביא מראש סטוק מכוניות. אבל לדעתי אם אני בתור לקוח ניגש ליבואן (היחיד!), שם לו כסף על השולחן ואומר לו שאני רוצה רכב ספציפי של היצרן הוא (לדעתי) חייב לספק לי אותו.

לא אמרתי שהוא חייב להפסיד כסף מזה אבל אם הוא היבואן הבלעדי והיחיד הוא חייב לאפשר לכל אחד לרכוש את תוצרתו.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חן, קרמבו הציע רעיון לא רע - תשלום פקדון יפה. זה פותר את בעיות המלאי.

מי שרוצה, ישלם פקדון ויחכה.

 

ולגבי תקנות משרד התחבורה בדבר מלאי חלפים, אשר יש בהם הגיון, זה משהו שהיבואנים אמורים להלחם עליו אם הוא כזה מעיק. רק שזה גם משמש להעלאת רף כניסה לענף - והם לא ילחמו בדבר כזה...

 

לגבי מוצרים שמפסידים עליהם - זה קיים בהרבה מאוד עסקים. ההסתכלות על שורת הרווח אינה מסתכמת ברווחיות פר מוצר בלבד. יש שיקולים תדמיתיים וגם ארוכי טווח. פיתוח שוק עולה כסף ואם עושים את זה נכון אפשר להרוויח בטווח הארוך.

 

אתה שואל אותי? הם מפונקים. החיים שלהם קלים מדי. לא באמת מתחרים...אז למה לשבור את הראש.

יחד עם זאת, דנו בפורום בנושא הרבה, השוק הזה די קטן ולכן הציפיות של כולם צריכות להיות בהתאם.

אבל כמו שכתבו - כל עוד הם מונופול - יש לתת את הדעת על מה יוגבל ומה לא.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

למה VW וסיאט כן יכולות להביא רכבים ספורטיביים בלי שום בעיה ובכי? הרי הם גם בכיף יכלו למכור רק גולף ולאון רגילות ולא בגרסאות הספורטיביות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני חושב שצ'מפיון שם מכיוון שהם לכתחילה לא היו חלק מהמשחק של ציי הרכב.

מכיוון שהכיוון היה השוק הפרטי, באופן טבעי כדאי להם להיאחז בכל נישה ולהציג שם אלטרנטיבה.

 

מלבד זאת, לעיתים, יצרן מסוים ממש יכול לכפות על יבואן לשווק אי אלו דגמים מכיוון שהם חלק בלתי נפרד מתדמית המותג או

מכיוון שהושקעו בהם סכומים שהיצרן רוצה לראות בחזרה בכל דרך אפשרית.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

GTI וסיאט ספורטיביות נמכרות במחירים סבירים יחסית. חלקן אוטומטיות. 2 עובדות אלו מגדילות מאוד את השוק הפוטנציאלי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
קל להאשים רק את היבואנים, אבל האמת היא שגם להוראות משרד התחבורה יש חלק בדבר.

ראשית, לכל מכונית שמיובאת לארץ חייבים לדאוג למלאי חלפים 7 שנים לאחר תום ייצורה, מה שמצריך אחזקת מלאי חלפים "מתים".

שנית, ישראל היא שוק קצה, וכל מכונית שמגיעה הנה חייבת להמכר, לנסיעה או לפירוק, אין שום אפשרות להחזירה ליצרן, מה שאומר שלעיתים מכוניות נמכרו ע"י היבואן בהפסד, אם נחשב את עלות האחסנה והאשראי.

דלק מוטורס ייבאו בשעתו את הגירסה הידנית של הפוקוס, שאל אותם איזו תקופה המכוניות עמדו שוממות במחסני הערובה.

נכון שכולם נורא רוצים פקוס ידנית, אבל אף אחד לא באמת רצה לקנות..

שלא לדבר על המיאטה, שחלקן שכבו מעל שנתיים במחסני הערובה.

ומי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין.

 

בקצב הזה, עוד תמליץ על הענקת פרס ישראל לגיל אגמון. נסחפת קצת, בעצם די הרבה :wink:

 

א.משרד התחבורה לא אשם כאן בדבר. הוראותיו הגיוניות ונכונות(צרכנית) ועל היבואנים להתמודד עימן כעובדה מוגמרת.

ב.גם מלטה או יפן הן שוק קצה. מה הקשר? מי שלא מחזיק מלאי של דגמים יחודיים, לא נכווה.

ג.מיאטה? כשהזמנתי את שלי ב-2003, שילמתי מקדמה וחיכיתי שלושה וחצי חודשים. קיבלתי את זה בהבנה ולא היתה לי שום בעיה עם זה.

ד.דלק ורק דלק אחראים לכשלונם הפתטי עם הפוקוס ST. שאל את ידידנו רועי על ענייני התמחור ההזוי שלה; יש לו כבר דוקטורט בנושא.

ה.גם במסעדה ישנן מנות פופולריות יותר ופחות, אבל כולן מוצעות. בעל מסעדה שיציע רק מנות ש-80% מהלקוחות רוצים ותפריטו יהיה עלוב בהתאם, יסגור תוך שבועות ספורים!

ו.פוקוס ידנית? אני הזמנתי אחת בתחילת 2012(דרך ליסינג) - ולאחר 4 חודשים קיבלתי אותה. האם דלק הפסידו מהעסקה?

ז.דגמי הוט האץ' מבוססים על דגמים רגילים. אלו לא דגמים חריגים - ולפיכך מלאי החלפים היחודי עבורם קטן יותר. חלפים יקרים? יגיעו עם DHL תוך 24 שעות במקום להעלות אבק במחסנים.

ח.אם דלק מוטורס מרגישים שהם פילנטרופים, כולנו נשמח אם הם יפנו את הזירה ליבואן פחות שחצן שמחובר יותר למציאות.

ט.פניתי לאיילון מוטורס בעניין הפיאסטה ST. אעדכן כשתהיה תשובה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אבל אם מסעדה מסויימת מציעה רק 4 מנות, אבל תמיד הומה סועדים, היא תחזיק מעמד שנים רבות.

על פניו, לא נראה שלדלק מוטורס יש בעיית מכירות, ולכן הם לא טורחים לייבא גירסאות מעניינות.

גם המאזדה 3 לא יובאה ביגרסה ידנית או ספורטיבית, והיא הפכה למכונית הנמכרת ביותר בהיסטוריה המוטורית הישראלית.

תפקידו של גיל אגמון הוא להכניס כסף לקבוצה אותה הוא מנהל, ואת זה הוא עושה בהיצטיינות יתרה, אגב.

שלא יובן לא נכון, אני מאד מאד בעד פתיחת שוק הרכב לתחרות, אבל רמת הציפיות שלי לא גבוהה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן פרחי כתב:

לא נראה שלדלק מוטורס יש בעיית מכירות, ולכן הם לא טורחים לייבא גירסאות מעניינות

 

וגם:

תפקידו של גיל אגמון הוא להכניס כסף לקבוצה אותה הוא מנהל, ואת זה הוא עושה בהיצטיינות יתרה, אגב

 

כרגיל, בכשרון ובחן (גם חן פרחי וגם חן רגיל) סיכמת את העניין בשני המשפטים הנכונים להפליא האלו.

 

אני מסכים איתך ב-100% לגבי אמיתות העובדות, פשוט לדעתי האישית, זה לא בסדר שזה מה שמכתיב את הגוונים שצובעים את השוק שלנו.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
אבל אם מסעדה מסויימת מציעה רק 4 מנות, אבל תמיד הומה סועדים, היא תחזיק מעמד שנים רבות.

על פניו, לא נראה שלדלק מוטורס יש בעיית מכירות, ולכן הם לא טורחים לייבא גירסאות מעניינות.

גם המאזדה 3 לא יובאה ביגרסה ידנית או ספורטיבית, והיא הפכה למכונית הנמכרת ביותר בהיסטוריה המוטורית הישראלית.

תפקידו של גיל אגמון הוא להכניס כסף לקבוצה אותה הוא מנהל, ואת זה הוא עושה בהיצטיינות יתרה, אגב.

שלא יובן לא נכון, אני מאד מאד בעד פתיחת שוק הרכב לתחרות, אבל רמת הציפיות שלי לא גבוהה.

 

א.למעט חומוסיה/שווארמיה, תראה לי מסעדה אחת כזו.

ב.לדלק מוטורס יש בעיית מכירות לשוק הפרטי; כש-90% מהפוקוסים(מכונית מצויינת לכל הדעות) נמכרות לחברות הליסינג והקונים הפרטיים מדירים את רגליהם, יש כאן בעיה. כמובן שזה משקף את תפיסת המותג בציבור ומשתקף בשמירת הערך העתידית של המכוניות.

ג.מאזדה 3? ראה תשובתי דלעיל. בתנאים האלו, גם דאצ'יה סנדרו יכלה להיות המכונית הנמכרת ביותר בישראל.

ד.אם אתה בעד פתיחת השוק לתחרות, אינך יכול לסנגר על התנהגות מונופוליסטית בכזו דבקות ולקבל בהשלמה את הכתבת השוק על ידי אותו יבואן מונופוליסט.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הלקוח הפרטי כבר לא יעשה את הטעות ויקנה את הפוקוס כמו שעשה עם מאזדה 3 רק כדי להישחט ביד שניה על ידי הצפת הליסינג.

פורסם

עיקר הפעילות של פורד בישראל זה בשוק הליסינג. לא מעניין אותה להתעסק עם לקוחות פרטיים. להבדיל מהם, קרסו למשל באג'נדה שלהם תמיד היה להביא מכוניות ספורטביות בין אם קונים ובין אם לו. זה ההבדל בין שיקולים כלכליים לתדמיתיים.


×
×
  • תוכן חדש...