Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208GTI - ביקורת של car buyer


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שימרון, מהכתובת הזו היית צריך להפנות לכאן http://www.autocar.co.uk/car-video/hero-cars-peugeot-205-gti 8)

 

חבל, זה כבר שייך לפורום אספנות :cry:

 

מה שבאמת כואב הוא שפיז'ו לא מהססת לנצל את המורשת המהוללת שלה כאקט שיווקי - אבל זה מתחיל ונגמר שם - ולא במכוניות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
ביקורת טובה סה"כ, וממשיכה את הביקורות הקודמות שקיבלה, גם כאן ע"י חבר הפורום.

לדעתי, בארץ, היא תקום ותיפול על המחיר.

 

 

הרכב יתומחר סביב ה160K.

מחיר מעולה לכל הדעות.

פורסם

יבואן שכבר מביא פוקוס ST, שיתחיל לחשוב גם על הפיאסטה. אמן ואמן.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

נכון לעכשיו, לפי מה שאמר לי מנהל בדרג העיליון ביותר ב"דלק מוטורס", הם לא רוצים לשמוע או לראות יותר מכוניות ספורטיביות, זו לא האג'נדה שלהם.

 

בוא נגיד את זה כך, אחרי מה שהיבואן הזה עבר עם הפוקוס ST הסיכוי שנראה כאן את הפיאסטה ST זה רק אם נזמין אותה בקיט ונרכיב בעצמנו.

 

אני לא אוהב את הראש הזה, ולשיטתי, רווחי או לא, יחד עם הזיכיון והבלעדיות לייבא מותג רכב מגיעה גם החובה להביא כל דגם וגרסה שיבקש הלקוח (השבוי בין כה וכה).

 

אבל שוב, הטעם המר שהשאיר הניסיון שלהם עם הפוקוס ST הביא אותם להחליט שזה לא שווה את זה.

וזו באמת לא הזמנה לדיון של "אם הם היו מוכרים אותה ב-X שקלים, זה היה הולך", בעיקר כי לנהל אותו שוב זה לא רלוונטי.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

ממה נובע ה"טעם המר"?

אני מעדיף לא להמר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אותה השאלה כמו קודמי. מאוד מעניין איזו "התעללות" עבר היבואן, שיבואנים אחרים לא עוברים (הרי הם לא היחידים שמביאים חלילה(!!!) רכבי ספורט).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני לא יודע אם זו "התעללות" לעומת יבואנים אחרים, אני לא ממש מבין את השאלה.

 

לי נאמר שכמות המכירות הפוטנציאליות לאור כמות ה"מתעניינים" שהגיעו אליהם וכמות ה"רציניים" שהיו חייבים אבל חייבים נסיעת מבחן (או שתיים) כדי להחליט, לעומת הכמות בפועל (כמדומני יחידות בודדות) גרמה להם להבין שזה לא כדאי ושהם לא רוצים להתעסק בזה יותר.

שבכלל, כל ההיערכות שלהם לקליטה של דגם יחיד שהוא כל כך שונה מההיצע, עם כל המשתמע מכך לאור המכירות שלו זו הייתה הרפתקה מאוד יקרה שאין להם כרגע שום כוונה לחזור עליה.

 

יש לי הרבה בעיה עם אמירות כאלו של יבואן בעל זיכיון בלעדי (ולא, לקרוא לאיילון מוטורס יבואן בשלב זה, זה מופרז לגמרי) שנמנע מלייבא דגם בשל שיקולי רווחיות.

 

יש יבואנים, שרואים את ייבוא דגמי וגרסאות הספורט ככלי שיווקי ותדמיתי. אבל זו החלטה אסטרטגית שלוקחת בחשבון את העובדה שהרווח מייבוא, שיווק ותמיכה במכוניות אלו - אינו בהכרח כספי, אלא משמש כמקדם תדמית.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

ביקשת שלא נדון על המחיר...

הם כנראה עדיין חושבים שהם בבועה שאין בה מתחרים/אלטרנטיבות. זאת התוצאה.

לא יודע אם אתה מייצג את מי שקובע שם - אבל החלטה על מבצע זמני הייתה עוזרת להם להבין מה הבעיה.

עצה כמו - להביא גם ST סטיישן נראת עכשיו הזויה מתמיד.

ומכיוון שהשרשור הוא על 208GTI והסביבה שלה...אז באמת עצוב שהפיאסטה ST תשאר על הנייר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אחרי כל מה שקרמבו רשם, לא יפליא אותי אם אכנס לסוכנות פורד ויסלקו אותי משם לאחר שהתעניינתי בפוקוס ST.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אתה תמיד יכול לנסות, רק תשאיר את הרכב חונה עם הפנים כלפי חוץ ומנוע פועל...:lol:

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

יבוא מכוניות זה עסק פילנטרופי ?!

מישהו יכול להכריח מישהו למכור מוצר לא רווחי ?

סיפור הגירסאות הספורטיביות והגירסאות הידניות, מזכירות לי בדיחה ישנה.

ארנבת נכנסת לקונדיטוריה, ושואלת אם יש עוגת גזר, הקונדיטור עונה שלא.

למחרת נכנסת עוד ארנבת ובפיה אותה שאלה, ובפי הקונדיטור אותה תשובה.

ביום הרביעי, לאחר שהבין הקונדיטור את הפוטנציאל הגדול הטמון בעוגות הגזר, הכין מלאי עוגות שיספיק לאי אלו ארנבות.

ביום ה' נכנסה הארנבת ושואלת אם יש עוגת גזר.

הקונדיטור יצא אליה בצהלה, ואמר לה שבוודאי שיש !

אז הארנבת אמרה לו - "נכון שעוגת גזר זה איכס"...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן יקר,

 

יבוא מכוניות אינו עסק פילנטרופי, אבל כאשר יש יבואן אחד בלבד שממנו אפשר לקנות מכונית - זה בקושי עונה על ההגדרה של עסק.

 

אמנם ענף המגדנאות בארץ רחוק מהרמה של מוסדות הקונדיטוריה האוסטרו הונגריות, אבל לקרמבו טרם הזדמן לפסוע אל תוך אחת המוכרת רק לחמניות קשר.

 

כך גם שוק הרכב שלנו. בטח ובטח ביחס למה שקורה באירופה וארצות הברית (אני מדבר על ההיבט הצרכני לא על כמויות וכסף). לגבי השווקים במזרח - אני לא יודע מה קורה שם.

 

זה שוק רכב הסובל מכמות כשלים כל כך גדולה שנדמה שהוא פרי אהבתם האסורה של מהנדס תקרת הפלקל ומתכנני האוסטין אלגרו.

 

אני מניח שאם הייתה נדרשת כל ארנבת המעוניינת בעוגת גזר כבר ביום ב' להפקיד מקדמה בשיעור של נכבד מעלות העוגה, היה האופה מכין לה את העוגה ואז בבוקר יום ג', יושב רגל על רגל, מביט בארנבות אוכלת את העוגה ואת הכובע בזמן שהוא סופר את המזומנים. הוגן והגון כלפי כל הצדדים.

 

אני הבנתי את הדוגמה והמשל, ועדיין, כאשר המדינה חילקה בזמנו את האישורים להדפסת כסף - וזו המשמעות של להיות יבואן רכב, לצד הגזר הזה (זה גזר אחר, לא של העוגה) צריך היה לבוא מקל שדואג ששוק הרכב הזה יהיה גם לטובת הצרכן.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

קל להאשים רק את היבואנים, אבל האמת היא שגם להוראות משרד התחבורה יש חלק בדבר.

ראשית, לכל מכונית שמיובאת לארץ חייבים לדאוג למלאי חלפים 7 שנים לאחר תום ייצורה, מה שמצריך אחזקת מלאי חלפים "מתים".

שנית, ישראל היא שוק קצה, וכל מכונית שמגיעה הנה חייבת להמכר, לנסיעה או לפירוק, אין שום אפשרות להחזירה ליצרן, מה שאומר שלעיתים מכוניות נמכרו ע"י היבואן בהפסד, אם נחשב את עלות האחסנה והאשראי.

דלק מוטורס ייבאו בשעתו את הגירסה הידנית של הפוקוס, שאל אותם איזו תקופה המכוניות עמדו שוממות במחסני הערובה.

נכון שכולם נורא רוצים פקוס ידנית, אבל אף אחד לא באמת רצה לקנות..

שלא לדבר על המיאטה, שחלקן שכבו מעל שנתיים במחסני הערובה.

ומי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...