Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי בראבה 1997, 1600, גיר אוטומטי.

 

בימים האחרונים שמתי לב שלאחר נסיעה של זמן מה עם הרכב הנורה האדומה בצד שמאל של לוח השעונים מהבהבת. בעצירה הגיר כאילו יורד רק להילוך שני ובמהירות זה מרגיש כאילו הרכב נוסע על הילוך שלישי אך הטורים נמוכים כאילו היה הרכב בהילוך רביעי.

 

השבוע החליפו לי את הסטרטר ברכב ופתאום קרתה התקלה הזו. האם יכול להיות שנדפק מהו בעת החלפת הסטרטר? משהו שקשור למחשב המנוע\הגיר? ואולי אין קשר בכלל?

 

אני מוכרח לציין שלפני כארבע שנים החלפתי לגיר משופץ ומאז לא זכור לי שהחלפתי את השמן האדום בתיבה.

מה יכולה להיות הבעיה? האם ימי הגיר ספורים?

 

השקעתי המון כסף בזמן האחרון ברכב והשאלה אם יש טעם בכלל לטפל בבעיה.

אשמח לתגובות.

פורסם

מישהו מכיר את אחד ממוסכי הגירים האלה שבירושלים ויכול להמליץ לי על אחד מהם?

 

1) מרכז הגירים והטורבו

2) קובי גירים אוטומטיים

 

תודה מראש.

פורסם
מישהו מכיר את אחד ממוסכי הגירים האלה שבירושלים ויכול להמליץ לי על אחד מהם?

 

1) מרכז הגירים והטורבו

2) קובי גירים אוטומטיים

 

תודה מראש.

גש לקובי מנסיון אדם ישר עומד אחרי האחריות ! כמה קילומטר האוטו עבר ?

×
×
  • תוכן חדש...