Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב התחיל להרעיש רעש מחזורי עמום מכיוון גלגל אחורי ימני. הרעש מתגבר עם המהירות וכן מתחזק בעת העברת משקל לצד ימין. בדקתי מכל כיוון אפשרי ולא מצאתי דבר בצמיג וכן שום מגע בין חלקי הרכב לבין הצמיג.

הרכבתי גלגל אחר (במידה שונה) והרעשים נעלמו.

 

השאלה היא - האם ייתכן והצמיג "יצא מאיזון" (לצורך העניין, "עפה" משקולת) ומכאן הרעשים?

או שמא עלי לחשוש שהצמיג מתפורר מבפנים? (מדובר על קונטיננטל קונטיספורט קונקט 3 בן כשנה וחצי ופחות מ-20 אלף ק"מ).

 

רעיונות אחרים ?

 

תודה!

 

דניאל

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

בליטות בצמיג יוצרות רעשים, והרעש הוא תלוי מהירות.

ראיתי כבר אנשים ששיפצו גיר בגלל צמיג ישן.

פורסם

בדוק גם את חתך הפנים של הצמיג.

קניתי בשנה שעברה זוג צמיגים משומשים שהרעישו לי ונאלצתי להחליף.

שיגע אותי ימים ארוכים ולא מצאתי כלום. בדיעבד עלה שהייתה בהם "מדרגה" בקוביות, ז"א הפרשי גובה בכ"א מהן של כ2 מ"מ מקדימה ומאחור. ספר מה מצאת. בהצלחה.

פורסם
בליטות בצמיג יוצרות רעשים, והרעש הוא תלוי מהירות.

ראיתי כבר אנשים ששיפצו גיר בגלל צמיג ישן.

 

מחזק את דבריו של ספי.

פורסם
בליטות בצמיג יוצרות רעשים, והרעש הוא תלוי מהירות.

ראיתי כבר אנשים ששיפצו גיר בגלל צמיג ישן.

 

במילים אחרות, "רעשים" מהגיר יכולים להיות רעשים מהצמיגים?

פורסם

חשבתי על זה. הצליל לא מופיע בשימוש בצמיג אחר (אם זה משנה - צר יותר ב- 3 ס"מ).

לגבי ההמלצה - תודה, אבל חולון רחוקה מידי מאמסטרדם :wink:

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
חשבתי על זה. הצליל לא מופיע בשימוש בצמיג אחר (אם זה משנה - צר יותר ב- 3 ס"מ).

לגבי ההמלצה - תודה, אבל חולון רחוקה מידי מאמסטרדם :wink:

 

כביש 6 בדיוק 10 דקות

×
×
  • תוכן חדש...