Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי כרגע את hx300d של hertz בתיבה אטומה ואני מחפש יותר סאב בכיוון של SQ עם הספק של 500W RMS ב2 אום עם תיבה לא גדולה במיוחד משהו כמו 32 ליטר גג

יש לכם הצעות בשבילי ??

פורסם

אני ממליץ לך על סאב שהזמנתי לחבר שלי יש לו איכות ממש טובה הוא גם שני סלילים אני אהבתי אותו והוא 2 אום השם שלו Alpine SWR-1222D

ד"א הוא מחובר אצלו על מונובלוק של רוקפורד R5001

hu:Clarion CZ702A amp: audison LRx 4.1k mono:JL Audio 500/1 set:Audison Voce AV K6 sub:double Hertz es250

פורסם

דבר ראשון מה התקתיב לסאב?

ממה אתה לא מרוצה בהרץ?

מוכן ליד שניה? ראיתי כמה סאבים טובים למכירה...

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

ממליץ לך בחום על בסאב שיש לי ברכב

GLADEN audio sqx 10

בתיבה מקורית

 

לפני כן היה לי ברכב אחר מורל אולטימטום 10

והייתי מאוד מאוכזב , כנראה בגלל הצפייה הגבוה

( אם תרצה המורל למכירה )

פורסם

אני לא אומר שהוא סאב לא טוב הוא סאב מעולה והכול הוא מדהים וחזק אבל הוא קצת איטי

יכול להיות שצריך לשחק עם כיוונים רק וזאת הבעיה שלי אבל כרגע בשירים בלי באס מטורף או דאב סטפים אני יש משהו שמפריע לי באוזן

פורסם

לתעמי הוא כך וקצת מרוח. משהוא מהיר יותר זה יכול להיות10״ , אני אחרי 12w6 שלי חיפשתי סאב, ובסוף עצרתי על peerless שיש לי. יש כזה למכירה בגודל של 10״. אתה יכול להזמין את 12w6 דרך buy2usa בסביבות 2000 אולי קצת יותר, כולל הכל. אבל אני חושב שלפני צריך לשמוע. אני עשיתי סיבוב לא קטן כדי לשמוע כמה סאבים באוטו שלי ורק כך הגעתי למשהו שאהבתי.יש גם את idmax למכירה, שהוא יכול להיות מעניין.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

לא חזק ? האם שמעתה אותו ? אני נותן לו 500 ולא חסר לי בחוזק, לפניו הייה לי את jl 12w6. לדוגמה חיברתי את dc level 2, בתיבה אתומה והוא השתלת יותר מדי לתעמי. אני חשבתי שפירלס הייה חלש גם, אבל זה הייה לפני ששמעתי אותו. הכי טוב באחד הימים תגיע למפגש ותבקש לחבר כמה סאבים. אולי תעשה סיבוב אצל מוכרים ותשמע. רק כך תדע מה טוב לך. כל השער זה דאות סוביקטיביות של אנשים.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

שמעו עכשיו שיחקתי יותר עם הכיוונונים של הסאב ברדיו דיסק חתכתי אותו ב80 במקופ 63 שהיה פעם ועכשיו הוא נשמע יותר טוב ויותר לטעמי שאני אומר לטעמי אני מתכוון בשירים שהם פחות עם באסעם כי מקודם הסאב היה מרעיד את הרכב מכל דבר ב63 וזה חירפן אותי ועכשיו ב80 הוא סבבה לגמרי אני ינסה לשמוע עוד לבדוק כי בכל זאת הסאב אצלי רק שבוע ואני ממש מרוצה ממנו בשירי באסים כבדים הוא ממש אכזרי

פורסם

טוב שאתה מרוצה. חבל שאין לך במונו שלך סאבסוניק, לכתוך את הסאב אולי מלמעטה סביבות 30-35 הרץ, זה יכול לתת לו דיוק נוסף.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...