Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

לאחרונה עברתי ליד מקום עבודתי (ממנו אני מקבל כעת מאזדה 2)... ואני הולך לעבודה ברגל.

מיותר לציין שהליסינג לא משתלם :)

 

אני נוסע רק בסופי שבוע ורק באיזור המרכז (ראשון - גבעתיים וחזרה).

ומדי פעם, נסיעות פה ושם.

 

הייתי רוצה עדיין להחזיק ברכב מטעמי נוחות, ובכזה שאחזקתו תהיה כדאית כלכלית ככל האפשר (ירידת ערך, טיפולים וכו').

והייתי מעדיף שהרכב יהיה אוטומטי וקטן בשל בעיות חניה באזור שלי... אבל לא קריטי (שכן צריך לחפש חניה פעם בשבוע...).

 

מה עושים ?!! פורומי יד שנייה? חברות ליסינג... יש כל כך הרבה רכבים וטווחי מחירים ?! כואב הראש :lol:

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם שווה לך להחזיק רכב בשביל זה?

מה דעתך על CAR2GO?

בדוק את זה, יכול להיות שזה יתאים לך. (לנוכח הנתונים שהצגת יש סיכוי טוב שזה אכן יתאים)

 

מעבר לכך, נניח שתחליט לרכוש רכב - לא כתבת תקציב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
האם שווה לך להחזיק רכב בשביל זה?

מה דעתך על CAR2GO?

בדוק את זה, יכול להיות שזה יתאים לך. (לנוכח הנתונים שהצגת יש סיכוי טוב שזה אכן יתאים)

 

מעבר לכך, נניח שתחליט לרכוש רכב - לא כתבת תקציב.

 

אכן קראתי את ההודעות בפורום ודיברתי עם קאר-2-גו.

העלות תהיה כ- 1300 ש"ח לחודש עבור 36 שעות/250 ק"מ. כולל ביטוח ודלק וכו...

אבל... יש לידי רק ניסאן מיקרה, ונושא הזמינות של רכבים מאוד מטריד אותי. אם אני יכול להגיע לעלות אחזקה מצטברת של כ 1500-1700 ש"ח על רכב בבעלותי אז מעדיף.

 

אין הגבלת תקציב. אני רוצה עלות מצטברת זולה כולל ירידת ערך + שקט נפשי. התקציב ההתחלתי פחות מעניין אותי.

פורסם

גטס מ2010, האחרונות שנשארו בליסינג.

קח רמת גימור גבוהה ואחת במצב טוב. (קצת סבלנות תדרש)

 

רכב אמין מאוד, תחזוקה זולה, לנסועה שלך צריכת הדלק לא הכי תשפיע (ואפשר להגיע לצריכת דלק סבירה למדי בסגנון נהיגה רגוע).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
גטס מ2010, האחרונות שנשארו בליסינג.

קח רמת גימור גבוהה ואחת במצב טוב. (קצת סבלנות תדרש)

 

רכב אמין מאוד, תחזוקה זולה, לנסועה שלך צריכת הדלק לא הכי תשפיע (ואפשר להגיע לצריכת דלק סבירה למדי בסגנון נהיגה רגוע).

 

טוב התקשרתי ל-2 חברות עכשיו... וכולם הגיבו בתדהמה שכבר מזמן אין להם גטס, אבל הם יכולים להציע לי I20 (מצחיק איך התגובה הייתה זהה).

אתה יודע איפה יש סיכוי ?

פורסם

i20 מכונית טובה יותר, אין ספק על כך - בכל פרמטר כמעט.

אבל המחיר שלה גם גבוה יותר, בלא מעט.

 

אני לא יודע עד כמה זה קריטי לך, אתה לא נוסע הרבה כל כך.

היא קצת פחות חסכונית מהi20, אבל באמת בנסועה שלך זה לא נראה לי קריטי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
i20 מכונית טובה יותר, אין ספק על כך - בכל פרמטר כמעט.

אבל המחיר שלה גם גבוה יותר, בלא מעט.

 

אני לא יודע עד כמה זה קריטי לך, אתה לא נוסע הרבה כל כך.

היא קצת פחות חסכונית מהi20, אבל באמת בנסועה שלך זה לא נראה לי קריטי.

 

אז רק להבין, אתה ממליץ על i20 2010 מליסינג נכון?

יש עוד המלצות? למשל, אולי עדיף ללכת על משהו ישן יותר או חדש יותר?

פורסם

דווקא יונדאי I10 או קיה פיקנטו יכולות להתאים (יש להן גרסה אוטומטית).

הI20 נראה לי תהיה קצת בזבוז להשקיע בה רק לנסיעות בסו"פש.

גטס גם מעולה ( יש לי קרוב לשנתיים) , רק לפעמים אני מרגיש שהדלק קצת נגמר מהר מדי.

פורסם
דווקא יונדאי I10 או קיה פיקנטו יכולות להתאים (יש להן גרסה אוטומטית).

הI20 נראה לי תהיה קצת בזבוז להשקיע בה רק לנסיעות בסו"פש.

גטס גם מעולה ( יש לי קרוב לשנתיים) , רק לפעמים אני מרגיש שהדלק קצת נגמר מהר מדי.

 

כן... אבל אני ממש מבולבל בקשר לגטס והדגמים השונים (!)

פורסם

אם אתה רוצה ירידת ערך נמוכה כדאי לך לרכוש גטס 2007 או 2008 ברמת גימור GLS הכוללת כריות אוויר ו-ABS.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם אתה רוצה ירידת ערך נמוכה כדאי לך לרכוש גטס 2007 או 2008 ברמת גימור GLS הכוללת כריות אוויר ו-ABS.

גם GLX תופסת וכוללת אותו אבזור בטיחותי,

חלק מהדגמים של GLX וGLS אפילו הגיעו עם ESP.

 

יש לשני הדגמים הללו 4 כריות אוויר.

 

GLI גם הגיע עם ABS ו2 כריות אוויר.

GLF לא לרכוש, למרות שאלו רוב הגטסים שיש למכירה. אין ABS, רק כרית אוויר אחת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם לא אכפת לך מבטיחות אז אני הייתי הולך על רכב ב-10K ש"ח הכי שמור שניתן למצוא.

גם ככה בשנים האלה מה שקובע את תכיפות הביקורים במוסך זה איך הרכב טופל ולא איזה תוצרת הוא.

ירידת ערך של רכב משומש היא בין 5 ל-10 אלף ש"ח בשנה. כל שנה שהגרוטאה ב-10K ש"ח לא הוציאה ממך יותר מ-5K ש"ח במוסך יצאת "מרווח" כי לרכבים ב-10K ש"ח אין לאן לרכב (ול-I20 ב-50K ש"ח יש הרבה לאן לרדת).

אני כרגע עושה את הניסוי הזה עם 2 רכבים שהורישו לי במשפחה (קורולה 93 וגולף 2001), עוד שנתיים אני אוכל לתת לך תשובה מדויקת האם זה היה משתלם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני הייתי מחפש סיריון 2006 במצב שמור.

לא פחות אמינה מגטס, יותר חסכונית, ירידת ערך יותר קטנה, אחזקה לא יקרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מוניות

אופניים חשמליות

מוניות

אופניים חשמליות

רכב שכור על פי צורך

car2go על בסיס צורך מעבר למוניות/אופניים

פונטו ב-5000 שח

 

לטענתך אתה עושה 250 קמ לחודש כלומר 3000 בשנה. תכפיל במחיר של ק"מ במונית (נניח 6 שח) תקבל 18000 שח.

תוריד מזה טסט שנתי של 1000 שח לפחות, עוד ביטוח חובה 3000 שח וביטוח צד ג' עוד 1500 שח וקצת טיפול עוד 500 שח.

בסך הכל תוריד סכום של 6000 מתוך 18000 - נשאר 12000.

על 3000 קמ תזדקק לכ-300 ליטר דלק כפול 7.5 שח לליטר זה עוד 2000. תוריד מ-12000 ואתה נשאר עם 10000 עבור ירידת ערך וטיפולים מיוחדים.

אז אתה מדבר בגדול על רכב לרכישה בסדר גודל של עד 10000 שח ....

 

אז תשקול שוב :)

פורסם

ואו איזה טיפים של אלופים !!! שוקל ברצינות את כולם כולל המוניות וקאר-2-גו... שנראה לי יקר בהגזמה... במיוחד הדמי הרשמה + דמי מנוי.

 

יש לידי פג'ו 206 2002 שעשתה 111,000. להתרחק כמו מאש או לנסות להשיג עליה מחיר טוב.


×
×
  • תוכן חדש...