Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוח על סך 250 ש"ח ללא נקודות.

הדוח כהגדרת השוטר הוא על: השתלבות מנתיב ימני לשמאלי ועיכוב/הפרעה לתנועה כהגדרתו.

ממש מתחת לגשר ראשון לכיוון צפון אחרי שיש סימול של פניה ימינה-לעלייה לגשר.

 

אני לא בא להיתמם או משהו כזה מה גם שזה משהו שאני עושה כמעט כל בוקר כדי לעקוף את הפקק התמידי-הנוראי הזה(יש לציין שבכל הפעמים כולל הפעם עברתי כאשר הקו היה מקווקו והרבה לפני שזה הופך להיות קו הפרדה רצוף)

 

הלכתי ובדקתי והסימול של החץ ימינה מופיע ממש איך שמתחיל הגשר(לכיוון צפון למי שמכיר),אינני זוכר בוודאות אם השתלבתי לפני או אחרי הסימול ויכול להיות שהם סתם "דחפו" לי את הדוח הזה בכל אופן יש לי כמה שאלות שאשמח לקבל עליהם תשובה:

 

1.מה המשמעות של דוח ללא נקודות?

לצורך העניין מה ההבדל בין המצב הקיים לבין מצב שלא הייתי מקבל דוח-הרי בשני המקרים אין נקודות,האם זה אומר שאם חו"ח אקבל דוח בעתיד (לאו דווקא עבירה דומה) אז יזXברו אותי יותר מאשר במצב שהייתי נקי מעבירות?

 

2.האם ניתן והאם כדאי לנסות לבטל או להמיר את הדוח(יש לי 11 שנים רישיון,עבירה אחרונה לפני 10 שנים)

turboy

פורסם

כן ירבו דוחות כאלו לאלו שלא יודעים לחכות בתור! וכן "לעקוף את הפקק הנוראי הזה" זה להדחף בתור. מקווה שתסיק מסקנות.

:turn-l:
פורסם

*לא נדחפתי או "חתכתי מישהו" או משהו כזה,השתלבתי באלגנטיות והיה מרווח של לפחות 15 מטר פנויים משמאלי(בין משאית לרכב)

 

אם אפשר רק תגובות ענייניות בבקשה!

yuvk זה כולל אותך כמו גם את שאר יפי הנפש והצדיקים של הפורום.

הטפות מוסר ושמחה לאיד לא בשרשור הזה.

תודה.

turboy

פורסם

מה סמל הסעיף (4 ספרות, מופיע בדוח), 5439 - סטייה מנתיב נסיעה ?

זכותך להישפט, לשלם, לשלוח בקשה לביטול הדוח או להמיר אותו באזהרה (אתה עומד בקריטריונים).

כל עבירת תנועה נרשמת כהרשעה (לאחר תשלום קנס או הרשעה בבימ"ש), בהיסטוריה התעבורתית של הנהג,

אלא אם כן הדוח בוטל או שיצאת זכאי במשפט.

לגבי הנקודות - כאן

פורסם

כן זה 5439.

 

לגבי ביטול או המרה מה כדאי לי?(נראה לי מיותר ללכת למשפט כל עוד זה לא משהו רציני)

 

נגיד שמחר בבוקר אני מקבל דוח על עבירה כלשהי-האם יש הבדל בין זה שאני נקי לגמרי(כמו שהיה עד עכשיו) לבין זה שהימרתי את הדוח באזהרה לבין זה ששילמתי את הדוח?

-בשלושת המקרים אין לי נקודות,האם יש משמעות נוספת?

turboy

פורסם

סיכוי קטן שיבטלו, אלא אם כן מצאת ליקויים משמעותיים בדוח.

להמיר לאזהרה - ניתן דרך מפנ"א או דרך לשכת התנועה שרשומה בדוח.

במידה ותשלם או תמיר לאזהרה, ההרשעה בכל מקרה תרשם אצלך בהיסטוריה התעבורתית. כך שלא תהיה לך עוד אפשרות

להמיר לאזהרה, במשך 5 שנים הבאות.

אם תצליח לבטל את הדוח דרך בימ"ש, תובע משטרתי בלשכת התנועה או מפנ"א - עברך ישאר נקי.

פורסם
כן ירבו דוחות כאלו לאלו שלא יודעים לחכות בתור! וכן "לעקוף את הפקק הנוראי הזה" זה להדחף בתור. מקווה שתסיק מסקנות.

 

אל תטיף לאף אחד כאן, הפורום נועד לסייע לנהגים להחלץ ממצבים בהם הכניסו את עצמם לאחר שביצעו עבירת תנועה.

מה אתה כן יכל לעשות, בפעם הבאה שיחתכו אותך ולא ימתינו בתור כדי להשתלב ותראה ניידת משטרה עוצרת את אותו נהג סמן לשוטר את הסימן הבא. :mm_yeah: .

נסיעה טובה ובטוחה, חג שמח.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נגיד שמחר בבוקר אני מקבל דוח על עבירה כלשהי-האם יש הבדל בין זה שאני נקי לגמרי(כמו שהיה עד עכשיו) לבין זה שהימרתי את הדוח באזהרה לבין זה ששילמתי את הדוח?

-בשלושת המקרים אין לי נקודות,האם יש משמעות נוספת?

-הכוונה למשמעות נוספת מבחינת חומרת הענישה.

או שההבדל היחידי מתבטא באופציה שהייתה לי עד עכשיו להמיר את הדוח באזהרה(כל עוד לא מדובר בעבירה חמורה) מה שלא יהיה ב-5 שנים הקרובות.

turboy

פורסם

המשמעות היא שבפעם הבאה שיתפוס אותך שוטר אתה לא תקבל אזהרה.

אם תבצע את אותה עבירה לא תקבל דוח חמור יותר, תקבל את אותו הדוח.

כמו שכתבת:

"אני לא בא להיתמם או משהו כזה מה גם שזה משהו שאני עושה כמעט כל בוקר כדי לעקוף את הפקק התמידי-הנוראי הזה".

זאת אומרת בפעם הבאה תקבל את אותו הדוח.

אלא אם כן בפעם הבאה תסכן ואז אולי יתנו לך דוח של חוסר זהירות/ קלות ראש.

תלוי בסיטואציה ואיך "תחתוך" את הפקק ואת הנהג שעומד לפניך בפקק.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ל', הפורום לא בא רק לעזור לנהגים להיחלץ ממצבים בהם הכניסו את עצמם לאחר עבירת תנועה כהגדרתך אלא גם לתת במה לדעות שונות גם אם מדובר בהטפה כלשונך.

פותח השרשור מעיד על עצמו שכמעט כל יום הוא מבצע את העבירה הזאת וכאשר הוא פותח שרשור בנושא הוא יכול גם לצפות לקבל ביקורות על ההתנהגות הסוציומטית הזאת.

השוטר עשה עם הנהג חסד ורשם לו רק סטייה מנתיב שגוררת בחובה 250 ש"ח ללא נקודות. באותה מידה היה יכול לרשום לו קיפוח זכות שכאן מדובר כבר ב-500 ש"ח עם 6 נקודות.

פורסם
ל', הפורום לא בא רק לעזור לנהגים להיחלץ ממצבים בהם הכניסו את עצמם לאחר עבירת תנועה כהגדרתך אלא גם לתת במה לדעות שונות גם אם מדובר בהטפה כלשונך.

פותח השרשור מעיד על עצמו שכמעט כל יום הוא מבצע את העבירה הזאת וכאשר הוא פותח שרשור בנושא הוא יכול גם לצפות לקבל ביקורות על ההתנהגות הסוציומטית הזאת.

השוטר עשה עם הנהג חסד ורשם לו רק סטייה מנתיב שגוררת בחובה 250 ש"ח ללא נקודות. באותה מידה היה יכול לרשום לו קיפוח זכות שכאן מדובר כבר ב-500 ש"ח עם 6 נקודות.

 

ביקשתי! רק תגובות עינייניות,אין לך איפוק?זה חזק ממך?

את מי זה מעניין מה היה קורה אם..הרי בכל מקרה אני ממיר את זה לאזהרה(ואני נקי כבר 10 שנים)

 

אני מבין שזה בלתי אפשרי לפתוח שרשור בלי הטפות מוסר של כל מיני "צדיקים" למינהם.

עשיתי טעות בכביש,עשיתי טעות הרבה יותר גדולה שחזרתי לפורום הזה,ופתחתי שרשור שנתן לגיטמציה לשפלים כמוך להגיב.

אפשר לנעול,תודה.

turboy

פורסם

למה אתה כועס אבל? בא להם להטיף לך מוסר, זכותם, כמו שזו זכותך לא לקרוא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

זה רק אני חושב שהדוח לא צודק?

 

באופן אישי, מאוד מעצבן אותי מה שעשה הנהג (ואני סובל מכאלה כל יום בכניסה לנתניה) - אבל - בין יחסי אנוש בכביש ותרבות סטייל "בואו נעמוד בתור מסודר" לבין עבירת תנועה שדינה דו"ח, יש הבדל.

הרי בסופו של דבר אין איסור בחוק על השתלבות מנתיב נסיעה אחד לאחר, כל עוד אין בניהם הפרדה האוסרת על כך והנהג אפילו מדגיש שעבר בקו מקווקו.

 

או שפספסתי משהו?

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
פורסם

^

על פניו נראה כי למעשה אין כאן עבירה, במעבר מנתיב לנתיב.

הדוח נרשם על סטייה מהנתיב. כלומר, הנהג כביכול סטה מנתיב נסיעתו ללא איתות וגרם לרכב אחר לבלום/לסטות על מנת למנוע תאונה.

כל זה אמור להיות רשום בנסיבות המקרה. אחרת, הדוח לא תקין.

פורסם
אל תטיף לאף אחד כאן, הפורום נועד לסייע לנהגים להחלץ ממצבים בהם הכניסו את עצמם לאחר שביצעו עבירת תנועה.

מה אתה כן יכל לעשות, בפעם הבאה שיחתכו אותך ולא ימתינו בתור כדי להשתלב ותראה ניידת משטרה עוצרת את אותו נהג סמן לשוטר את הסימן הבא. :mm_yeah: .

נסיעה טובה ובטוחה, חג שמח.

 

 

 

 

ל'

 

ואז לקבל דו"ח על אי אחזקת הגה בשתי ידיים ?:lol:

כבר יש מבצע הרבה זמן לאורך כביש 4 של מתנ"א מורגשת פעילות ערה של יחידה האופנוענים .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...