Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביקשתי! רק תגובות עינייניות,אין לך איפוק?זה חזק ממך?

את מי זה מעניין מה היה קורה אם..הרי בכל מקרה אני ממיר את זה לאזהרה(ואני נקי כבר 10 שנים)

 

אני מבין שזה בלתי אפשרי לפתוח שרשור בלי הטפות מוסר של כל מיני "צדיקים" למינהם.

עשיתי טעות בכביש,עשיתי טעות הרבה יותר גדולה שחזרתי לפורום הזה,ופתחתי שרשור שנתן לגיטמציה לשפלים כמוך להגיב.

אפשר לנעול,תודה.

 

כולי אושר שביקשת. אתה פותח שרשור ובו אתה מספר שבכל יום ביומו אתה מבצע את אותה העבירה כי אתה שם ז$! על כל שאר משתמשי הדרך ואחר כך אתה עוד קורא לי שפל?

הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו. :lol:

פורסם
ביקשתי! רק תגובות עינייניות,אין לך איפוק?זה חזק ממך?

את מי זה מעניין מה היה קורה אם..הרי בכל מקרה אני ממיר את זה לאזהרה(ואני נקי כבר 10 שנים)

 

אני מבין שזה בלתי אפשרי לפתוח שרשור בלי הטפות מוסר של כל מיני "צדיקים" למינהם.

עשיתי טעות בכביש,עשיתי טעות הרבה יותר גדולה שחזרתי לפורום הזה,ופתחתי שרשור שנתן לגיטמציה לשפלים כמוך להגיב.

אפשר לנעול,תודה.

 

גם לי אין איפוק וזה מאודד חזק מימני!

אני מאוד שמח שימחו אותך בחג, כמו כל החכמים שבפנייה ימינה לארלוזרוב לכיוון איילון חותכים והשוטר מחכה להם בפינה, לא מבין בדיוק עוד דקה לחכות בתור, אחרי שהם חותכים ונעצרים לוקח יותר זמן שהשוטר רושם את הדו״ח:lol:

 

 

 

אביב.

 

מצטער לא התאפקתי.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

אם אפשר רק תגובות ענייניות בבקשה!

yuvk זה כולל אותך כמו גם את שאר יפי הנפש והצדיקים של הפורום.

הטפות מוסר ושמחה לאיד לא בשרשור הזה.

לא, אי אפשר. אתה לא יכול לבחור את סוג התגובות שתקבל. זהו פורום פתוח, ותקבל בו את התגובות שאנשים יבחרו לכתוב, כולל אותי.

 

אל תטיף לאף אחד כאן, הפורום נועד לסייע לנהגים להחלץ ממצבים בהם הכניסו את עצמם לאחר שביצעו עבירת תנועה.

עברתי שוב על כללי הפורום ולא ראיתי איסור על הטפת מוסר ושמחה לאיד. האנשים, שלפי הודאתם, מזלזלים יום יום בזכותם של שאר משתמשי הדרך, אינם ראויים בעיניי לעזרה, ובהחלט ראויים לגינוי וקצת שמחה לאידם. את רשאית בהחלט לייעץ לזה שמחר אולי גם ידחוף אותך מהנתיב.

:turn-l:
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...