Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דעתי:

עברתי ממש לא מזמן תאונה קשה,

המזל הגדול שלי הוא שארבעה חודשים לפני שהיא קרתה 'הזדכיתי' על הסוזוקי בלנו שלי [רכב אהוב ומוצלח, ששירת אותי נאמנה עד אחרית ימיו...].

הבנאדם רוצה להסתובב על הכביש 3-4 חודשים. יודעים מה יקרה לו אם יחווה תאונה קשה עם רכב ששווה 5 א' ש"ח ???

זה פשוט לא שווה את זה.

ועוד, הרווח הזניח שהוא יכול לגרד כתוצאה ממימוש אופציה א', זניח לעומת חוסר הנוחות ואפס הבטיחות שהוא יקבל בתקופה הזו.

אני הייתי הולך על אופציה ב' כבסיס, ושוקל פתרון אחר כהשכרה/ליסינג קצר מועד / משהו יצירתי אחר.

בהצלחה, והעיקר - תהנה מהרכב החדש!

פורסם

תודה לכולם. שכנעתם - לא קונה משהו בן 20.

 

נתמקד באופציה 2 וההצעה שעלתה פה הכי הרבה - להשכיר;

נגיד שזמן האספקה הממוצע בין כל מה שבחנתי עומד על 4 חודשים (ואחד אפילו 7 חודשים.. חולני פשוט).

עלות משוערת של השכרה היא כ2200שח לחודש. כלומר 8800שח לכל התקופה, כאשר בסופה אני "לא רואה שקל".

 

או לקנות רכב בכ35 אש"ח (נגיד, גרנדה יד2, 2008 ).

לסחוב בערך שנה~וחצי ולאסוף קצת יותר כסף בזמן הזה, כאשר המשמעות היא שאוכל לקנות רכב ספורטיבי אמתי (נגיד GT86/RS CUP) במקום הוט האץ' (כמו OPC/GTC/Veloster Turbo).

את הרכב כנראה לא תהיה לי בעיה משמעותית למכור במחיר שקרוב למחיר הקניה. (כמה כבר גרנדה 2008 תאבד מהמחירון שלה?)

כלומר "לסבול" קצת עכשיו בתמורה להנאה במועד מאוחר יותר.

 

הייתם עושים את זה?

(לפני שתגידו "אז תקנה RS CUP בת שנה במחיר נמוך מOPC חדשה וסגור פינה" - אני לא רוצה רכב משומש, רק חדש, תודה:-) )

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

(לפני שתגידו "אז תקנה RS CUP בת שנה במחיר נמוך מOPC חדשה וסגור פינה" - אני לא רוצה רכב משומש, רק חדש, תודה:-) )

 

תקרא את ההודעה שציטטתי ותבין למה האופציות שנתת לא רלוונטיות

פורסם
תודה לכולם. שכנעתם - לא קונה משהו בן 20.

 

נתמקד באופציה 2 וההצעה שעלתה פה הכי הרבה - להשכיר;

נגיד שזמן האספקה הממוצע בין כל מה שבחנתי עומד על 4 חודשים (ואחד אפילו 7 חודשים.. חולני פשוט).

עלות משוערת של השכרה היא כ2200שח לחודש. כלומר 8800שח לכל התקופה, כאשר בסופה אני "לא רואה שקל".

 

או לקנות רכב בכ35 אש"ח (נגיד, גרנדה יד2, 2008 ).

לסחוב בערך שנה~וחצי ולאסוף קצת יותר כסף בזמן הזה, כאשר המשמעות היא שאוכל לקנות רכב ספורטיבי אמתי (נגיד GT86/RS CUP) במקום הוט האץ' (כמו OPC/GTC/Veloster Turbo).

את הרכב כנראה לא תהיה לי בעיה משמעותית למכור במחיר שקרוב למחיר הקניה. (כמה כבר גרנדה 2008 תאבד מהמחירון שלה?)

כלומר "לסבול" קצת עכשיו בתמורה להנאה במועד מאוחר יותר.

 

הייתם עושים את זה?

(לפני שתגידו "אז תקנה RS CUP בת שנה במחיר נמוך מOPC חדשה וסגור פינה" - אני לא רוצה רכב משומש, רק חדש, תודה:-) )

 

אם מה שאתה רוצה זה רכב ספורטיבי אמיתי אז פשוט לך ותקנה רכב ספורטיבי אמיתי - בשביל מה כל הטלאים האלה?

 

תבדוק תכניות מימון גדולות יותר, גמישות יותר וארוכות יותר ותיקח לך אחת - תחסוך על הדרך את כל ההתעסקות עם רכב שאתה לא באמת רוצה לנהוג בו, תקופות השכרה, קניה, מכירה וכל שאר ירקות רקובים.

 

אם זה מה שאתה רוצה - אולי פשוט עדיף להתאמץ קצת יותר מראש וזהו.

 

לקנות רכב ב35 K ולמכור אותו עוד כמה חודשים - במצב של השוק היום, אתה מאוד אופטימי שלא תאבד כמה אלפים טובים בדרך. בשכירת רכב, אתה לא מתעסק עם זה, לא נוגע בזה - אז הקרבת עוד 9K שקלים אבל נמנעת מכל הבאלאגן מסביב - זה גם שווה כסף.

 

אני במקומך פשוט הייתי לוקח הלוואה גדולה יותר בתנאים הכי טובים שאני יכול להשיג ונוסע מראש ברכב שבאמת רציתי לקנות - אז יקח לך יותר זמן לשלם עליו, לפחות אתה כבר נוהג בו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חבל על הכסף שלך אם בכוונת לקנות רכב לתקופה קצרה מאוד (נאמר, חצי שנה).

דווקא הייתי חוסך כמה שאני יכול ומסתדר ללא רכב כמה חודשים (ובזמן הזה - לא שוכר ולא קונה שום טרנטה. זה ישאיר אותך כלכלית כמעט באותו מקום. אף פעם לא תדע איך רכב כזה ישרוד וכמה תקבל בעבורו כשתמכור).

אפשרות שניה כפי שכבר הוצעה - לקחת אישזהו מימון/הלוואה לרכב שאתה רוצה לקנות (אני אישית נגד לקיחת הלוואות לקניית רכב, אבל כאן זו לדעתי האופציה הרעה במיעוטה).

alfa 156 2.5.

פורסם

אתה חי פעם אחת



 

עדיף להצטער על טעויות שעשית מאשר להצטער על דברים שלא עשית ויכלת.

 

אם אתה יכול לעמוד בהלוואה - תהנה מהרכב, אתה לא קונה כאן דירה, לא מדובר על "טעות" שיכולה להמשך 20-30 שנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

`Infinity, תודה על הכוונה בכל זאת :)

 

לגבי מימון; גם את הOPC תכננתי לקחת עם הלוואה קטנה (כ30K) שאוכל לפרוע יחסית מהר.

אם נגיד אני לוקח הלוואה של 90K כדי לכסות GT86:

» תוצאות

מספר חודשים: 60

תשלום לחודש: 1,657.49

סה"כ תשלום: 99,449.40

סה"כ ריבית: 9,449.40

 

מצד אחד, רכב כזה הוא סוג-של הגשמת חלום.

מצד שני 1600שח בחודש לפני שהתחלתי לדבר על ביטוח\דלק זה המון..

למה אראלה לא מתקשרת :(

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אתה יודע, זה מה שאני הייתי עושה במקומך ואני אומר את זה בתור אחד שיצא לו לנסוע על רכבי יוקרה (לא שלי, אלא של המשפחה בארה"ב)



 

אתה עלול להגיע לתחושה של מיצוי מאוד מאוד מהר - בסופו של דבר אחרי שנהגתי כמה שעות טובות באינפיניטי X37 - עד כמה שהרכב חזק, מהיר, ספורטיבי ובמקביל נוח ושקט - כשחזרתי לארץ, החזרה לקורולה 07 שהיתה לי בזמנו, לא הרגישה לי כמו איזה עינוי סיני, להפך - רק למדתי להעריך עד כמה הרכב טוב!

 

אני יכול לאמר לך שמנהיגה בפונטיאק גודשת עם 172 כוחות סוס, התחושה שהיא נתנה היתה שהיא כבדה בכלל, למרות שהיא האיצה מאוד יפה, לעומת זאת יאריס סדאן שכורה הרגישה לי כמו טיל באליסטי.

 

 

לפני שאתה הולך ומוציא סכום גדול כל כך על חלום - תלך ותבדוק אם במציאות הוא באמת מרגיש כמו אחד

 

תנסה לשכור לכמה ימים את אחד הרכבים שאתה רוצה לקנות או לפחות תעשה נסיעת מבחן.

 

אני לא אתפלא אם בסוף אתה תגלה שזה בסה"כ עוד רכב שסימנת עליו V ופה זה נגמר, אולי הOPC אפילו תצליח להעביר לך יותר פידבק בנסיעה רגילה מכל אחת מהמכוניות היקרות יותר.

 

על זה בהחלט הייתי מוכן להוציא כמה אלפים להשכרה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ככל שאתה (NINJMNKY) כותב יותר, נראה לי שאתה צריך לבדוק עצמך טוב יותר.

אם מכונית החלומות כרוכה במאמץ כספי שהוא מעבר ליכולתך הנוכחית, אני סבור שכדאי שתחשוב על קפיצה פחות משמעותית, לפחות מבחינה כספית.

מכונית היא הוצאה ולא השקעה. כל מה שאתה חוסך עכשיו או מתכנן בעתיד, ישרף.

יש תמורה והיא גבוהה.

אבל בטוח שמחכים לך אתגרים כלכליים נוספים.

לא מכיר אותך אבל הקמת משפחה, דירה, לימודים וכו' יצרכו הרבה כסף.

סדר העדיפויות שלך עלול להשתנות.

תחשוב איך אתה מתאים את היכולות הנוכחיות שלך למכונית מתאימה.

בעתיד שתתקדם ויתאפשר, תפנק עצמך. החלומות (גם המוטוריים) ישתנו וכל פעם תממש בהתאם ליכולת.

 

זו דעתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

למען האמת, shayy, אתה צודק.

 

רבע שעה אחרי תגובתי האחרונה עשיתי את החישובים, הGT86 תגזול ממני כ3200שח בחודש כולל דלק וביטוחים. (לא כולל ירידת ערך שמוערכת בכ1000 נוספים)

אין לי יותר מדי התחייבויות כספיות אבל זה סכום בלתי נתפס לשרוף על הרכב, לפחות לא עם המשכורת שלי.

ירדתי מהעניין.

נחפש משהו קצת יותר פושר והרבה יותר זול.

 

lanosforce, אני מסכים, אני תומך בגישת הYOLO - ועדיין, לקחת הלוואה בגובה חצי מעלות הרכב נשמע לי כצעד לא כלכלי במיוחד.

לא בגיל הזה, לא עם המשכורת הזאת.

 

אני חוזר לשולחן השרטוטים לחפש תובנות.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יופי. אתה אדם הגיוני.

לדעתי תהיה בהרבה יותר מאושר באופן כולל ממכונית שלא חונקת אותך.

ויש תמיד איך לשפר פוזיציה.

קצת יצרתיות/גמישות מחשבתית/ויתור על סטיגמות ותמצא משהו שיספק אותך.

לדעתי, רד מהמנטרה של רק חדש.

בעתיד זה יהיה יותר מתאים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

למה אתה מעוניין אך ורק ברכב חדש?

 

למה לא לנסות רכב ספורטיבי שנת 06-07 שיהיה עדיין חדש יחסית, לא תצטרך לקחת שום הלוואה(לא תהיה ריבית) וכך גם ירידת הערך תהיה פי 2 קטנה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...