Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים,

אני מנסה להשיג משקף שמש כמו שהיו מרכיבים פעם על השמשה הקדמית נדמה לי שהוא היה ירוק או כחול אבל לא מצליח לחפש כיוון שלא יודע איך באמת הוא נקרא. אם יש מישהו שיודע איך הוא נקרא כדי שאחפש בגוגל או איך הוא מכונה באנגלית כדי לחפש באיביי אשמח ללמוד ממנו.

אם יש מישהו שיש לו משקף כזה שרוצה למכור אני כמובן אשמח לקנות.

תדוה מראש לכל העוזרים

ושבוע נפלא

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חפש באינטרנט Exterior Vintage Sunvisor

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
שלום לכל החברים,

אני מנסה להשיג משקף שמש כמו שהיו מרכיבים פעם על השמשה הקדמית נדמה לי שהוא היה ירוק או כחול אבל לא מצליח לחפש כיוון שלא יודע איך באמת הוא נקרא. אם יש מישהו שיודע איך הוא נקרא כדי שאחפש בגוגל או איך הוא מכונה באנגלית כדי לחפש באיביי אשמח ללמוד ממנו.

אם יש מישהו שיש לו משקף כזה שרוצה למכור אני כמובן אשמח לקנות.

תדוה מראש לכל העוזרים

ושבוע נפלא

 

תתקשר אלי ( יש לי) 049931222

אילן

פורסם
צריך להוציא חוק נגד זה.

אני חושש שלא הבנתי מה ההתנגדות שלך בעניין? האם בגלל שזה מסוכן?

אם אתה מדבר על הקטע האסטתי השנוי במחלוקת הרי שכל דבר שהוא וינטאג'

יוכל להיקרא "מכוער" ע''י מי שלא יודע להוקיר נוסטלגיה - אצלי לפחות כל הרעיון לשחזר משהו ישן זה לןשחזר אותו כמו שהיה לא משנה אם זה היה יפה או לא יפה נכון או לא נכון , לשחזר זה לשחזר וזה מה שיפה :)

פורסם

בזמנו, הייתה מדבקה ירוקה לחלק העליון של השמשה שנתנה אפקט דומה.

עם "גילוי" סוככי השמש ומשקפי שמש, התופעה נעלמה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
בזמנו, הייתה מדבקה ירוקה לחלק העליון של השמשה שנתנה אפקט דומה.

עם "גילוי" סוככי השמש ומשקפי שמש, התופעה נעלמה.

 

ממש לא כך.

המצחיה היתה עושה צל על כל השמשה והיתה גורמת להתחממות איטית יותר של הרכב כשעמד ולפחות שמש על הרגלים בזמן הנסיעה.

הצורה "האוירודינמית" שלה היתה נושא למחלוקת אם חוסכת דלק או לא.

תתפלאו לדעת שהיו אז הרבה אנשים שחשבו שאביזר כזה מוסיף אלגנטיות לאוטו.

הפס הכהה בחלק העליון של השמשה נכנס לעולם לאט ועל כן משנות השבעים היו מוכרים פס פלסטיק דק שהיה נצמד עם מים לשמשה (בחלק הפנימי של הרכב).

בקדילאק 56 שלי יש מיני מצחיה מכרום סביב השמשה. היא נותנת המון צל. בשברולט 57 אין מצחיה כזו והשמש נכנסת לאוטו ומחממת את פנים הרכב באופן משמעותי יותר מה קדילאק.

אני מניח שמצחיה גדולה הטילה צל עוד יותר גדול.

יש לזכור כי בשנות החמישים והשישים מזגנים היו ממש נדירים ואנשים חיפשו דרכים לקרר את הרכב בקיץ.

אגב, סוככי שמש למניעת סינוור מהשמש היו כבר במכוניות משנות העשרים והשלושים, בחלקן רק בצד הנהג.

החל משנות החמישים יש חובה להתקין סוכך שמש מול מושב הנהג.

שלמה דן גדרון

פורסם
ממש לא כך.

המצחיה היתה עושה צל על כל השמשה והיתה גורמת להתחממות איטית יותר של הרכב כשעמד ולפחות שמש על הרגלים בזמן הנסיעה.

הצורה "האוירודינמית" שלה היתה נושא למחלוקת אם חוסכת דלק או לא.

תתפלאו לדעת שהיו אז הרבה אנשים שחשבו שאביזר כזה מוסיף אלגנטיות לאוטו.

הפס הכהה בחלק העליון של השמשה נכנס לעולם לאט ועל כן משנות השבעים היו מוכרים פס פלסטיק דק שהיה נצמד עם מים לשמשה (בחלק הפנימי של הרכב).

בקדילאק 56 שלי יש מיני מצחיה מכרום סביב השמשה. היא נותנת המון צל. בשברולט 57 אין מצחיה כזו והשמש נכנסת לאוטו ומחממת את פנים הרכב באופן משמעותי יותר מה קדילאק.

אני מניח שמצחיה גדולה הטילה צל עוד יותר גדול.

יש לזכור כי בשנות החמישים והשישים מזגנים היו ממש נדירים ואנשים חיפשו דרכים לקרר את הרכב בקיץ.

אגב, סוככי שמש למניעת סינוור מהשמש היו כבר במכוניות משנות העשרים והשלושים, בחלקן רק בצד הנהג.

החל משנות החמישים יש חובה להתקין סוכך שמש מול מושב הנהג.

שלמה , תודה שהצלת את כבוד ה"מצחיה" :)

אני גם חושב שההתלהמות וההערות על " פיז'ו" ו "מרצדס" ( עם קונוטציה לאומנית משהו ...) היו מיותרות .

אני זוכר שאכן הרבה רכבים בשנות ה70 ולפני כן בארץ הצטיידו במצחיה הזו ולאו דווקא אלה שאליהם התכוון "אדמסקי" .

מדבריך גם ניתן להבין שגם במקרה הזה מה שעשו "פעם" עבד יותר טוב ממה שיש היום וגם לגבי האסטתיקה כבר הערתי שאנחנו כאן בענייני אספנות ודברים ישנים - מי שמחפש אסטתיקה של "היי טק" ושנות ה 2000 זה לא המקום. אני כאן לפחות בעניין שיחזור נוסטלגיה בלי להעביר עליה ביקורת אם היתה יפה או לא....

פורסם

אני מסכים עם כל מילה שלך (ובוודאי להתייחסות לנושא פג'ו/מרצדס).

גם אני חושב שה"שריטה" שלנו היא לשמר את העבר (אולי כך אנחנו חושבים שאנחנו נשארים צעירים? :-o), ופחות התייחסות ליעילות ופרקטיקה.

 

ובכל זאת - יש לי רושם ש"כובע" כזה מורכב על ה-קונטסה הקטנה יראה קצת מסורבל ואולי "לא שייך".

 

אבל כמו בנושאים אחרים - שווה ניסוי וטעיה, וכמובן נתון לטעמו של "בעל הבית".

עודד

פורסם
אני מסכים עם כל מילה שלך (ובוודאי להתייחסות לנושא פג'ו/מרצדס).

גם אני חושב שה"שריטה" שלנו היא לשמר את העבר (אולי כך אנחנו חושבים שאנחנו נשארים צעירים? :-o), ופחות התייחסות ליעילות ופרקטיקה.

 

ובכל זאת - יש לי רושם ש"כובע" כזה מורכב על ה-קונטסה הקטנה יראה קצת מסורבל ואולי "לא שייך".

 

אבל כמו בנושאים אחרים - שווה ניסוי וטעיה, וכמובן נתון לטעמו של "בעל הבית".

 

היי עודד,

ראיתי תמונה של קונטסה 900 עם מצחיה והמראה היה חביב - בהתאם לרוח התקופה :) , גם על פורד אנגליה ראיתי וזה הלם אותה למרות ששתיהן קטנות.

לגבי ה"שריטה" אני אישית לא מנסה להיות יותר צעיר אבל כן חושב ש"פעם" היה יותר טוב... ( זה כמובן שטויות אבל זה הלא כוחה של הנוסטלגיה :) ) בטוח שפעם היה יותר פשוט ותמים ועם זה אני מסתדר מצויין.

פורסם
תתקשר אלי ( יש לי) 049931222

אילן

בוקר טוב ושבוע נפלא,

CHEVY57 אני מנסה להתקשר מאז שהצעת אולם אין תשובה וגם בפרטי לא עונה.

אם ההצעה עדיין אקטואלית אשמח לדבר ואם יש כאן עוד מישהו שמכיר או יודע היכן ניתן להשיג "משקף שמש של פעם" אודה לכל קריאת כיוון בעניין.

תודה וחג שמח לכולנו.

×
×
  • תוכן חדש...