Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק הייבריד 07'-09'


Gunner
שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התקציב הוא 60-70 אלף, מעוניין ברכב לאמי, הכי חשוב אוטומט, חסכוני ומשפחתי (כי אמא לא רוצה אוטו קטן).

יצא לי לראות המון סיוויק היברידיות למכירה בשנתונים הנ"ל והטווח מחירים מצויין.

האם יש מישהו שיכול לתת לי חוות דעת על הרכב? מבחינת טיפולים? בעיות ידועות?

צריכת דלק? מחירי ביטוח וכו'?..

 

לא לשכוח שברשותי כרגע פורד פוקוס 2008, סביר להניח שכל ההיברדיות חסכוניות ממנה בהרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי יד2 הפריוס בשנתון הזה כבר עוברת את התקציב (חוץ מבודדות עם קילומטרז' של 200K)..

אני מתאר לעצמי שהיא עדיפה, אבל אני מחפש חוות דעת על ההונדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיוויק ההיברידית נותנת תמורה מלאה למחיר שלה, במיוחד אם אתה לוקח בחשבון שהיא זולה מהפריוס ההיברידית המקבילה באותן השנים. צריכת הדלק אמיתית של הרכב היא בסביבות ה-16 קילומטרים לליטר ובנהיגה רגועה מחוץ לעיר אפשר לראות גם 18 ו-19 קילומטרים לליטר. הרכב לא הרבה יותר יקר לאחזקה מסיוויק בנזין מקבילה, שכן המערכת ההיברידית לא דורשת טיפול מיוחד.

 

בניגוד למה שנכתב כאן, אני לא חושב שברכבים ממודל 2007-8 עומדת לשבוק הסוללה. למעשה, לפי מה שאני יודע במעט מאוד רכבים עד היום הוחלפה סוללה והמחיר אמנם לא זול אבל גם לא אסטרונומי.

 

אם מבחינת גודל תא המטען הרכב מתאים לך, זאת אופציה מאוד חסכונית ונחמדה. עם טיפה גמישות בתקציב תוכל למצוא גם הונדה אינסייט היברידית, שיש לה את אותה המערכת ההיברידית. היתרון של האינסייט הוא שהיא מתוכננת מראש להיות מכונית היברידית חסכונית בדלק, אז המבנה והאווירודינמיות שלה תורמים עוד יותר לחיסכון בדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להוסיף לגבי ההונדה,

 

יש לי חבר עם הסיוויק ההיברידית, בדיוק לפני שעה הוא הראה לי את המד ק"מ שהוא איפס בתדלוק האחרון,

המד עומד על 716 ק"מ. הנורה של הדלק עדיין לא נדלקה.

 

מדובר על נסיעה משולבת שברובה היא מחוץ לעיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה להוסיף לגבי ההונדה,

 

יש לי חבר עם הסיוויק ההיברידית, בדיוק לפני שעה הוא הראה לי את המד ק"מ שהוא איפס בתדלוק האחרון,

המד עומד על 716 ק"מ. הנורה של הדלק עדיין לא נדלקה.

 

מדובר על נסיעה משולבת שברובה היא מחוץ לעיר.

 

לא כזה מרשים, גם באוקטביה אני מגיע לזה וגם ליותר.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפריוס עדיפה מבחינת מערכת הנעה וצריכת דלק, מבחינת השאר אני דווקא חושב שהיתרון לסיויק.

קח בחשבון שמבחינת נוחות אין לסיויק סיכוי מול הפוקוס, היא נמוכה יותר, המושב שלה פחות מוצלח וכיול המתלים נוקשה הרבה יותר וגם הציון במחני הרסוק נמוך יותר.

אבל בגדול הסיויק ההיברידית נותנת חבילה לא רעה במחיר אטרקטיבי.

היא מאובזרת, מרווחת וחסכונית.

פה ושם מצברים אכן מסיימים את חייהם מוקדם מהצפוי, אבל אכן עד 2010 המע' ההיברידית הגיעה עם אחריות מורחבת של 8 שנים (ליתר ביטחון הייתי יותר קשר עם מחלקת שירות של מאיר לוודא).

שים לב שהוראות היצרן הן שרכבים היברידים של הונדה חייבים לסוע (לא סתם להיות מונעים) אחת לחודש, חשוב לדעת אם אתה מתכוון לקנות רכב שעמד במגרש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...