Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:shock:

 

חברים הלכתי לראות היום את הרכב המדובר.

אני לא יכול לתאר לכם מספיק, את ההבדל בין תוכן המודעה, הפרטים בטלפון ב 3 שיחות ובירורים ע"י שאלות ספציפיות והתמונות לבין מה שראיתי בפועל. חשכו עיניי.

מה שכן המוכר אמר לי, שאני אראה את האוטו אני ארצה לשלם לו יותר.

 

לא מצליח למצוא רכב נורמלי שאפילו קרוב לאיך שהוא נראה ומתואר במודעה.

בחברות הליסינג יש את אותם רכבים רק ב 10k יותר.

 

אשמח לקבל עיצות מכם.

 

נ.ב

יש פה מישהו עם i30 שלא החליף את הטמבון הקדמי ?:wink:

 

אני לא החלפתי, היו לי 2 נוספות לזאת שעכשיו, למה?

 

לדעתי אם בפרטי קשה לך אז גש לחברת ליסינג גדולה ושב עם נציג עד שימצא רכב שנראה לך או שהוא יצור איתך קשר כשיכנס משהו מתאים למאגר שלהם.

פורסם

כי כמעט כל ה- i30 שדיברתי איתם החליפו את הטמבון הקדמי עקב פגיעת חניה.

אגב מדובר בדגמים מאובזרים מיד פרטית, זה לא שאני מחפש לקנות רכב חדש במחיר מציאה.

 

קשה לי עם העובדה שאנשים מפרסמים הכל, מתחיל בהגזמות פרועות לגבי מצבו של הרכב ומגיע לשקרים בוטים על יד,בעלות קודמת וכו'.

 

שקרים טכנים שמתגלים תוך 5 דקות.

 

ניסיתי את המגרשים ללא הצלחה בינתיים. השארתי פרטים מקווה שיחזרו.

פורסם

ניסית מגרשי יבואן? אוטודיל למשל או כלמוביל טרייד.

בכלמוביל יש בד"כ מבחר של I30 פרטיות מעיסקאות טרייד אין.

 

לגבי הפגוש, הוא כזה פגיע? בתחתית יש רצועת פלסטיק שמוחזקת במקומה בצורה קצת חובבנית אבל זה עוזר לאנשים לא טכניים בעליל כמוני להחזיר אותה למקום בקלות כשמישהו חונה מעל מדרכה גבוהה מדי.

פורסם

בדקתי את שני המקומות שהזכרת, בינתיים אין במלאי.

 

נוכח המצב, החלטתי להרחיב את החיפוש.

 

אשמח לשמוע מכם על אלטרנטיבות לרכבים שדוברו כאן.(פורטה, i30,סיד)

×
×
  • תוכן חדש...