Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מנוע מ V6 ל V8 עזרה בבקשה.


Big_White
שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

להעביר טסט זה לא בעיה.

 

לכולם יש חבר או שעשו טסט מבלי אפילו להגיע למכון טסטים. עד שהרכב עבר את השיקום שלו, הטנדר עבר במשך שנתיים טסט מבלי להגיע למכון טסטים. הייתי עובר אצל חבר בקאסם, והוא היה קופץ עם הספח למכון ובעבור 300 ש"ח נוספים היה לי טסט.

הבעיה היא מה קורה כאשר בוחן/שוטר מחליט ששווה לבדוק מה קורה איתך ועם הרכב ומגלה אי אילו אי תאמויות.

 

אני לא בטוח שהחלפה בכזה רכב היא לא חוקית בעליל, היא פשוט פרויקט לא קטן מכיוון שככל הנראה תצטרך להחליף את המכלולים הלא תואמים למכלולים שתואמים לV8. מה זה אומר? לא יודע, אני מניח שבפורומים בחו"ל יותר קל למצוא תשובות. מה שבטוח, בלי שיעורי בית אין מה לגשת למוסך יבואן או מי שלא אחראי לאשר כאלו דברים.

 

אוסיף ואומר, שאני לא יודע איך דברים מנתהלים עפ"י חוק. אני רק מניח הנחות ולא בדקתי בעצמי כלום.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כמו שאמרו הטסט במדינה הזאת זה לא הבעיה עם כמה ג'ובות (זאת המציאו).

 

במידה ואתה מתקין מנוע שונה והמספר מנוע לא תואם למספר רכב ברשיון רכב ואתה נופל לבקורת משטרה מעמיקה אתה בבעיה מ 2 סיבות, 1 זה הורדה מהכביש שמגיעה בד''כ עם קנס של 1000 ש''ח ומן הסתם תהיה צריך להחליף חזרה את המנוע המקורי על מנת להחזיר את הרכב לכביש. דבר שני אם יתעמקו עוד יותר יבקשו לדעת מה מקור המנוע הקודם וכאן רצוי מאוד שיהיה לך שטר מכר של המנוע גם אם איננו מאושר ברשיון הרכב (עם זה בדרך כלל לא יתעסקו אבל צריך לקחת בחשבון)

 

אופציה שניה אתה חורט מס' מנוע מה שגם יחסית נפוץ היום ובמידה וטיפול שוב לבדיקה קפדנית של המשטרה וספציפית של יחידת אתגר ויתגלה כי המס' מנוע מזוייף (אתגר = חבר'יה מיומנים בנושא) הרכב יתפס על ידי המשטרה, אתה תיחקר על זיוף (מה שאומר פתיחת תיק במשטרה גם אם תגיד שזה ככה מלפני 10 בעלים של הרכב), תידרש להגיע למקום שבו הרכב נמצא ולפרק את המנוע מהרכב, המנוע יתפס כמוצג (ראיה) כמו כן תצתרך להוכיח שמנוע שהמספר שלו שונה ואין לו אבא ואמא הוא לא גנוב.

 

כמו כן מחסומים של אתגר אשר עוסקים הרבה בחלקי רכב גנובים, רכבים גנובים, וטיפול ברכבים בשטחים, תמצא הרבה פעמים בדרך הביתה (בכניסה לשטח שמאחורי הקו הירוק)

 

הסיכוי שכל זה יקרה הוא כמעט אפסי אך עדיין יש סיכוי וכשזה קורה זה עלול להיות מאוד מאוד לא נעים!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופציה שניה אתה חורט מס' מנוע מה שגם יחסית נפוץ היום ובמידה וטיפול שוב לבדיקה קפדנית של המשטרה וספציפית של יחידת אתגר ויתגלה כי המס' מנוע מזוייף (אתגר = חבר'יה מיומנים בנושא) הרכב יתפס על ידי המשטרה, אתה תיחקר על זיוף (מה שאומר פתיחת תיק במשטרה גם אם תגיד שזה ככה מלפני 10 בעלים של הרכב), תידרש להגיע למקום שבו הרכב נמצא ולפרק את המנוע מהרכב, המנוע יתפס כמוצג (ראיה) כמו כן תצתרך להוכיח שמנוע שהמספר שלו שונה ואין לו אבא ואמא הוא לא גנוב.

 

לא לחרוט מספרים בחיים!!!

אם שוטר יתפוס אותך עם מנוע עם מספר לא נכון אז תקבל "רק" הורדה, אם הוא יתפוס שהמספר מזוייף "דפוק" אז אתה כבר מסתבך בפלילי.

 

תנסה לברר האם מישהו מוכן ליבא לך מנוע V8 תחת אותו דגם כמו הV6 של (כבר נעשה בעבר) הרי אף אחד לא יכול לומר לך שלפי נפח צריך היות פה V6 ולא V8.

כל מה שמעניין את השוטר\בוחן זה שמספר המנוע יהיה תואם לרשיון הרכב.

 

או במידה והרכב מיועד לנסיעה רק למפגשים פה ושם, פשוט בקש שימחקו את השירשור הזה (לא צוחק :? ) שים מנוע ושמור את המנוע הישן לכ מקרה שלא יהיה

 

בהצלחה :-P

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותה הבעיה כמוך.

 

מבדיקות והתעניינות בסיפור הזה, הבנתי שהטסט זו לא הבעיה.

לפחות פעם ביום אתה רואה איזו טראנזיט מעשנת כמו מפעל שאיכשהו עברה טסט, דפדוף ביד 2 ימצא לך עשרות הונדות עם מנועים מושתלים החל מ1800 ועד ל2200 טורבו. כל ילד דוחף טורבו בהונדה ועובר טסטים כמו גדול...

והם לא מחליפים מנוע לפני כל טסט....

 

כל הנושא הזה אפור מאוד ולא תראה אנשים מדברים על זה בפורומים ציבוריים...

נכון לעכשיו מצאתי שהשיטה הטובה ביותר היא לחרוט את המס' והדגם של המנוע הישן שרשום ברשיון על המנוע החדש.

ככה אפילו לא תצטרך קומבינה בטסט.

 

היה לי חבר שעשה את זה בחיפושית ולא נתקל בקשיים.

במידה והמס' תואם, איך אפשר להוכיח שהמנוע לא מקורי?

 

דרך אגב, ממתי שוטרים עוצרים רכבי אספנות לבדיקה כל כך קפדנית ומטורפת?

ולמה לפותח השרשור להגיע לגבולות הקו הירוק?

Honda civic EJ6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תראה, אם לא מפריע לך להסתבך בפלילים, כנראה שבאמת הטסט זה לא מה שיפריע לך :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסט מעולם לא היה בעיה.

בוחן תנועה שבודק מספר מנוע? מניסיוני עוד לא נתקלתי, אני מתאר לעצמי שאנשים פה עברו את זה אם הם אומרים

הכי רחוק שהגיעו אצלי זה לבדוק מידת צמיגים.

 

בכל מקרה, מחיקת המספר והטבעה על המנוע החדש שיהיה תואם לרישיון אפשרי וזה הכי נורמלי שתוכל להגיע פה.

 

כמובן זה לא מסתכם במנוע ויש עוד דברים מסביב, לדעתי החלפת הרכב תיהיה יותר פרקטית ופחות כאב ראש

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחרוט מספרי מנוע זה פלילי (יש גבול עד כמה אני מוכן ללכת רחוק), אני ממש לא הולך להיתעסק בזה, בעבר היו לי 2 תיקים בעבר, מאז אני לא משחק בזה.

למנוע שאני יקנה יהיה שטר מכר, ככה שיהיו לו אבא ואימא.

 

הסיפור היה אחר אם הייתי רוצה לשים מנוע גדול יותר בעל 8 צילינדרים מכיבן שאז אי אפשר לדעת את נפח המנוע :roll:

 

אבל פה יש תוספת של עוד 2 צילינדרים ואין ולא קיים ולא היה קיים מנוע 3.8 בעל 8 צילינדרים. אלה אם כן זה יהיה רשום ברישיון במפורש שהוא בעל נפח 3.8 ו 8 צילינדרים. אני יוצא מנקודת הנחה שהבוחן כן מכיר את ההבדלים בין 3.8 ו 5 ליטר ומעלה.

 

המכלולים שצריך להחליף זה קפיצים בלבד. וכמובן שהם יוחלפו.

 

למי ששאל למה לי להגיע לקו הירוק... אני גר פה :lol:

 

טוב תודה לכולם:)

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסט מעולם לא היה בעיה.

בוחן תנועה שבודק מספר מנוע? מניסיוני עוד לא נתקלתי, אני מתאר לעצמי שאנשים פה עברו את זה אם הם אומרים

הכי רחוק שהגיעו אצלי זה לבדוק מידת צמיגים.

 

בכל מקרה, מחיקת המספר והטבעה על המנוע החדש שיהיה תואם לרישיון אפשרי וזה הכי נורמלי שתוכל להגיע פה.

 

כמובן זה לא מסתכם במנוע ויש עוד דברים מסביב, לדעתי החלפת הרכב תיהיה יותר פרקטית ופחות כאב ראש

 

זה מזכיר לי נער שמזייף תעודת זהות רק בשביל שיוכל לקנות אלכוהול ולהכנס לפאבים ומשנה רק את הגיל בת.ז ואז בבדיקה שגרתית של משטרה הוא אוכל תיק על זיוף.

 

איך אפשר לדעת? קודם כל תלוי ברמת העבודה, דבר שני או משייפים את המס' הישן או עושים לו מילוי וחורטים על זה את החדש, השאלה באיכות העבודה ובעין שתבחן את זה! בכל מקרה זה עסק בפלילים שבמידה ותתפס, תחקר + תפיסת ראיות שזה המנוע והאוטו וישנו סיכוי שתגיע לכתב אישום ומשם גם הלכה תעודת היושר במידה ואתה מורשע! כל זה בשביל מנוע? כל אחד יעשה את השיקולים שלו אבל צריך לא להיות תמים ולדעת במה מדובר!

 

שתבין שגם אם תתקין טורבו ותגיע ל 500 כ"ס אינך עוסק לילי כמו חריטה של מספר מנוע!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור מסקנות מהשרשור.

לא לזייף מספרים. וליהיות מוכן לקבל הורדה. ולעבור טסט בשושו,לקנות מנוע עם שטר מכר, ולהשאיר את המנוע הישן בבית.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רק דבר אחד שעוד לא הבנתי, מתחילת השרשור אמרת שקיים קטאלאס עם מנוע V8 ונפח של 5000+,

אם זה קיים, אתה הולך למשרד הרישוי ומחליף את המנוע ואת המספר מנוע ברישיונות ונגמר הסיפור מבחינת טסטים וכל דבר אחר.

לא צריך שום דבר לא חוקי, הכל כשר, למהדרין, לבד"ץ ואפילו חתם סופר, שיהיה בהצלחה :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני ההחלפה, ברר במשרד הרישוי\מכון טסטים אם קיים הדגם מנוע הזה, אם יש, ברר איתו את האופציה לגבי השינוי.

מה תצטרך לעשות על מנת לשתול מנוע V8 חמוד ולהכניס אותו לרישיון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני ההחלפה, ברר במשרד הרישוי\מכון טסטים אם קיים הדגם מנוע הזה, אם יש, ברר איתו את האופציה לגבי השינוי.

מה תצטרך לעשות על מנת לשתול מנוע V8 חמוד ולהכניס אותו לרישיון?

צריך לזה אישור של המחלקה הטכנית של אותו היבואן .

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור היה אחר אם הייתי רוצה לשים מנוע גדול יותר בעל 8 צילינדרים מכיבן שאז אי אפשר לדעת את נפח המנוע :roll:

 

אבל פה יש תוספת של עוד 2 צילינדרים ואין ולא קיים ולא היה קיים מנוע 3.8 בעל 8 צילינדרים. אלה אם כן זה יהיה רשום ברישיון במפורש שהוא בעל נפח 3.8 ו 8 צילינדרים. אני יוצא מנקודת הנחה שהבוחן כן מכיר את ההבדלים בין 3.8 ו 5 ליטר ומעלה.

 

לא רשום לך באף מקם ברשיון רכב את מספר הצילינדרים.

ואף אחד לא יכול לדעת כמה צילינדרים אמור לרכב, בטח שלא לפי נפח המנוע (ידעת של מאזדה היה V6 בנפח 1.8?)

 

תנסה לבדוק אם יש יבואן מנועים (או מקום שמוכר מנועים) שיכול לתת לך שטר מכר כמו של המנוע שיש לך היום (כלומר אותו דגם ונפח) רק שהמנוע יהיה V8

 

ומה עם אישור יבואן/יצרן שלא בטוח שאני יקבל

שאלת וענית לעצמך, שכך מהיבואנים בארץ (אתה מוזמן להיכנס לשרשור שבחתימה שלי ולראות מה אני עובר עם שינוי "פשוט" יותר)

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה סיבה שיעתמרו בך על החלפה לכזה רכב, בעיקר מכיוון שזה רכב אספנות. ראו כבר השתלות חוקיות במדינה שלנו.

 

שווה לחקור על תאימות מכלולים בכל מקרה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...