Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להכניס את הרכב לטיפול במוסך שהוא לא מורשה יונדאי, יש לי את היסטורית הטיפולים של הרכב, וכתוב בפירוט C שמן מנוע [npnengnoil]

srv000039, חשבתי לבקש מהמוסך שמן של של valvoline או של castrol במקום המקורי, אבל אני לא יודע אם לפני כן שמו סינטטי מלא \ חצי סינטטי ובאיזה צמיגות.

במידה והשמן חצי סינטטי, אפשר ב 120K לעבור לסינטטי מלא או שלא מומלץ?

 

תודה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

לא הבנתי כלום.

אם אתה שואל על מעבר לשמן סינטטי מלא אז התשובה היא בפירוש כן, בהנחה שאנחנו לא מדברים על רכב משנת 1934 (ויש לציין את סוג הרכב בכותרת, להבא).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בשורה התחתונה אני צריך להכניס את הרכב לטיפול, אינני יודע באיזה שמן השתמשו עד עכשיו.

הרכב היה מטופל במוסך מורשה יונדאי והפירוט היחדי שהם כתבו שם בקשר לשמן זה מה שכתבתי קודם לכן.

C שמן מנוע [npnengnoil] "

srv000039"

 

לא כתוב שם אם זה חצי סיננטי או סינטטי מלא, כמו כן לא הצמיגות שלו.

אולי מישהו כאן שמכיר את השמנים במוסכים של יונדאי יודע יותר פרטים על השמן הזה לפי המק"ט שכתבתי.

 

אני מעדיף להמשיך עם שמן באות הצמיגות, ולעבור לסיננטי מלא אם זה אפשרי עבור מנוע שעבר 120K, לכן בקשתי לקבל קצת יותר פרטים על השמן שיש עכשיו ברכב.

הרכב זה יונדאי סונטה 2006 מנוע 2.4

 

תודה

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
הרכב זה יונדאי סונטה 2006 מנוע 2.4

שנת 2006 זו שנת המעבר של יונדאי מ-15W40 ל-5W30. תרים טלפון לאחד מהמוסכים המורשים וקבל תשובה מוסמכת ספציפית לרכב שלך.

פורסם

במידה והשתמשו בשמן עם צמיגות 15w40, כדאי לעבור ל 5w30 או שבגלל הק"מ לא מומלץ ועדיף להשאר עם ה 15w40.

15w40 זה חצי סינטטי או מינרלי?

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
במידה והשתמשו בשמן עם צמיגות 15w40
99.9% שהשמן ששמו לך במנוע הוא בצמיגות של 5W30. פשוט עדיף להתקשר (אתה יכול להתקשר לכל מרכז שירות והם מחויבים לספק לך תשובה ראויה) ולהיות בטוח במאה אחוז. אני מצרף גם את דרישות היצרן מתוך ספר הרכב האמריקאי.

 

attachment.php?attachmentid=324601&stc=1&d=1360095406

 

15w40 זה חצי סינטטי או מינרלי?
15W40 יכול להיות מינרלי, חצי סינתטי ואף סינתטי מלא.

hyundai sonata engine oil 2006.png

פורסם

תשמע, לפי מה שרשמת לא ניתן לדעת שום דבר על סוג השמן, החברה או הצמיגות. זה נראה לי כמו איזה קיצור שרק המוסך מבין ורשום במחשב לצורך החיוב.

 

אין שום בעייה לעבור ברכב משנת 2006 לשמן סינטטי מלא ורצוי לאחת הצמיגויות שמופיעות בספר הרכב שלך.

אני משער ש 5W30 או 5W40 יהיו הצמיגויות הרלוונטיות עבורך, אין שום סיבה להשתמש בשמני 10 או 15 היום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...