Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום מייליים והתכתבויות בפורום תכנס למוסך מורשה והנושא יפתר כי המוסכים מכירים את הנושא מבפנים ומבחוץ

בגדול יש כמה נקודות של חדרות מים אפשריות, רמקולים, ניקוזים סתומים או הריפוד דלת עצמו ולכל סוג של תקלה יש הוראות תיקון מסודרות

פורסם

סביר מאוד להניח שמוסך מורשה יידע לטפל בבעיה אבל לא בשביל זה אני שואל שאלות בפורום הזה. לכל שאלה על כמעט כל תקלה שהיא אני יכול לענות את אותה תשובה "לך למוסך מורשה והם יתקנו לך את זה"

אני שואל את השאלה כדי להבין אם הבעיה היא נקודתית לרכב שלי, אם יש מישהו שכבר נתקל בבעיה ויודע איך לפתור אותה, אם זו בעיה גורפת וכו.

כל זה בשביל לחסוך לי זמן וכסף ולא ללכת למוסך מורשה אלא לנסות לפתור את הבעיה לבד ואולי גם ללמוד עוד משהו על הדרך.

פורסם

הסברתי לך שיש כמה סיבות לחדירות מים וגם נתתי סקירה אם יש לך חוש טכני תוכל לפתור את הבעיה לבד אבל אתה מעדיף לשלוח מיילים

פורסם

אם תשים לב, זה לא אני ששלחתי את המייל למרות שאני לא רואה משהו רע בזה אם זה קורה לכמה מכוניות זה אומר שזה "מחלה".

נתת סקירה מאוד כללית, אני אשמח אם תוכל קצת לפרט ולכוון אותי איפה לבדוק...

פורסם

לי היה דבר דומה בגולף 1995 לפני 10 שנים בערך, אבל היה לי שם ממש בריכת דגים בכל הרכב, פשוט זוועה!!

 

עם כל מי שדיברתי, נתנו לי עצות אחיתופל, תחנה את הרכב על הצד וכל מיני שטויות, בסופו של דבר החלטתי "אם אין אני לי מי לי" הרמתי את המכסה מנוע, פירקתי את הפלסטיקים מתחת לווישירים, מצאתי שם 10 קילו של עלים ובוץ!!!! שפשוט סתמו את חורי הניקוז של הרכב, המים עלו וגלשו לפנים הרכב, לאחר מכן, התופעה נפתרה לחלוטין. הגברת שהחזיקה את הרכב לפני, כנראה אהבה לחנות מתחת לעצים.

 

הריח המסריח של עובש, אף פעם לא עובר, לא משנה מה תעשו, את הרכב מכרתי לפני כמה שנים, הסיוט עדיין לא נשכח.

 

אני מאמין שבמקרה שלכם, חורי הניקוז בדלתות סתומים, צריך לפתוח אותם, אפשר להתכופף מתחת לדלת ולחפש את חורי הניקוז האלה.

×
×
  • תוכן חדש...