Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

הרכב על הכביש מאז אוגוסט 2011

 

סה"כ הכל בסדר חוץ מרעידות בתחילת נסיעה שהפכו לתכופות יותר בחודש האחרון, אני משתדל ללחוץ בעדינות על הגג

רעידות היו ויהיו תמיד ,כאמור הן הפכו ליותר תכופות בתקופה האחרונה .

 

בנוסף, ההגה רועד מעט אם עוברים 110 קמ"ש, לחץ האוויר תקין (נבדק כל 2-3 שבועות).

 

בשבוע האחרון, בזמן נסיעה איטית (תמרוני חנייה) אני שומע רעשים מוזרים מכיוון הגלגלים.

 

אני מניח שמדובר בטיפול 30K רגיל.

 

אברר מחירים בשני המוסכים.

 

רציתי לשאול חו"ד והתרשמות כללית משני המוסכים ?

 

תודה

פורסם

אמנם לא מצאתי את הפוסט לגבי מוסך רון אך ראיתי שהמוסך מומלץ לרוב לבעלי VW

קרוב לוודאי שגם בסקודה יודעים לטפל שם במיומנות גבוהה לא פחות .

 

קרני אור הוא מורשה סקודה

פורסם
שלום ,

 

הרכב על הכביש מאז אוגוסט 2011

 

סה"כ הכל בסדר חוץ מרעידות בתחילת נסיעה שהפכו לתכופות יותר בחודש האחרון, אני משתדל ללחוץ בעדינות על הגג

רעידות היו ויהיו תמיד ,כאמור הן הפכו ליותר תכופות בתקופה האחרונה .

 

בנוסף, ההגה רועד מעט אם עוברים 110 קמ"ש, לחץ האוויר תקין (נבדק כל 2-3 שבועות).

 

בשבוע האחרון, בזמן נסיעה איטית (תמרוני חנייה) אני שומע רעשים מוזרים מכיוון הגלגלים.

 

אני מניח שמדובר בטיפול 30K רגיל.

 

אברר מחירים בשני המוסכים.

 

רציתי לשאול חו"ד והתרשמות כללית משני המוסכים ?

 

תודה

 

נשמע שיש לך המון בעיות ברכב, רעידות של האוטו/ הגה שאתה ממש מתעלם מהם.

 

ורעשים מכיוון הגלגלים שאתה מפרש כ״הגיע הזמן לטיפול״

 

האוטו לא מסמן לך שהוא צריך טיפול רגיל עלידי השמעת רעשים מכניים או חשמליים.

 

לרוב הוא מתריע דרך המחשב של האוטו!

 

נשמע שיש לך הרבה ליקויים שחלקם עלולים להיות בטיחותיים, גש למוסך ( אתה עדיין באחריות לא? תראה אם אפשר לנצל את זה ולהחליף חלקים תקולים ללא עלות בצ׳מפיון ) ותבדוק את הנושאים.

פורסם

לא הבנתי למה אתה צריך לנסוע מתל-אביב עד רחובות בשביל טיפול 30 אלף במוסך מורשה סקודה.

חסרים מוסכים מורשי סקודה טובים באזור ת"א?

 

מבחינה חוקית הברירה היחידה שלך לביצוע הטיפול היא מוסך מורשה של משרד התחבורה. אבל אם אתה רוצה לממש אחריות אז אתה חייב לעשות זאת במוסך מורשה של היבואן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני גר בראשל"צ ,אין פה מוסך מורשה סקודה .

 

טיפול 15K עשיתי ברחובות.

 

מה זאת אומרת "לממש אחריות"- במידה ו-ROEi1 צודק ומדובר בליקויים רבים, האם עליי לממש אחריות ?

במה מתבטא מימוש אחריות?

פורסם

יש לך תקלות ברכב, נכון? דברים שלא אמורים להיות? דברים שתיקון שלהם הוא לא חלק מטיפול 30 אלף קילומטרים שגרתי?

 

אז כדי לתקן אותם כנראה שצריך לבצע פעולות נוספות לטיפול. הפעולות האלו דורשות עבודה ומישהו צריך לשלם עליה.

אם תלך למוסך לא מורשה סקודה - כנראה שאתה תצטרך לשלם על העבודה הזאת. אולי גם על החלקים שיוחלפו, במידת הצורך.

אם תלך למוסך מורשה סקודה - במידה ומדובר בתקלה שלא נובעת מבלאי סקודה העולמית תשלם על התיקון. קוראים לזה אחריות יצרן וסקודה נותנת לך שנתיים ממנה. שילמת על זה, לא חבל לא לנצל?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לשמחתי לא היו תקלות רציניות

 

בעקבות רעידות ההגה נבדקו בלמים -נמצאו תקינים.

אבדוק את העניין בנסיעה הבינעירונית הבאה , אם הרעידות יימשכו אלך לבדוק צמיגים .

 

רעשי גלגלים נעלמו.

 

הגורם לרעידות אחרי עצירה הוא בית מצערת תקול שיוחלף במסגרת האחריות ללא תוספת תשלום.

 

חוץ מזה האוטו עבר טיפול סטנדרטי שכלל החלפת מסנני אוויר ,שמן ואבקני ,שמן חדש וניקוי מערכת הזרקה .

×
×
  • תוכן חדש...