Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם רציתי לשתף אנשים לגביי חוויה שעברה עליי היום

לפונטו שלי נגנבו מגני השקעים של פנסי ערפל שזה סתם חתיכת פלסטיק קטנה ששמים מתחת לגריל .

אני לתומי חשבתי שאפשר יהיה להזמין את זה דיי בזול בארץ.

אז חשבתי .....

התקשרתי לפירוקיות וליבואני חלפים וההצעות שקיבלתי התחילו מ 350 שקל עד ל 600 שקל לחתיכת פלסטיק .

אז כמו כולם היום פניתי לאינטרנט . לאחר שהשגתי את מספר החלק . חיפוש קצר באיביי לא הניב שום תוצאה .

אבל חיפוש בגוגל הניב הרבה תוצאות . לאחר מעשה מצאתי חנות שמוכרת כל כיסוי ב 7 יורו כולל משלוח כבר 10 .

וכך לאחר הרבה אכזבות . הזמנתי במחיר של 20 יורו את החלקים ישירות לבית .

פחות מ 100 שקל לשני החלקים .

אז.... כמו כל דבר אחר במדינה הזאת היבואנים והיצרנים גונבים אותנו .

וזהו איזה כיף לפרוק את זה .

ואיזה אכזבה , שוב מהארץ

פורסם

ספר לי על זה.

בצ'מפיון דורשים 720 שקל על ידית פנימית לדלת בתירוץ עלוב שאי אפשר להזמין רק את הידית אלא את כל המכלול.

 

צחקתי להם בפנים והזמנתי מאיביי מחנות בטורקיה בדיוק את החלק שצריך, בלי החלק ה"גדול יותר", ב30 שקל ש80% מהם היו דמי משלוח.

פורסם

ספר לי על זה 2: כיסוי ללוח שעונים ל-156 שלי (פלסטיק דמוי עץ...:oops: ) - בארץ מישהו ביקש כ-4000 ש"ח.

אחד מחברי הפורום הפנה את תשומת ליבי ואותי, לאתר ששם המחיר הוא כעשירית מזה.

alfa 156 2.5.

פורסם

זה לא תמיד כל-כף פשוט להזמין מאינטרנט כמו שאנשים מתארים פה.

לחלק של החלפים יש מכס ואז המחיר הופך פחות אטראקטיבי.

פורסם

אני לא יודע לאיזה פירוקיות אתה הולך,

פונטו דור ראשון/שני יש בשפע בפירוקיות.

יש בב"ש פירוקיה שמלאי המכוניות בה כל הזמן מתחדש, ואפשר להסתדר איתם תמיד במחיר.

 

בפעם אחת שהייתי שם קניתי סך שמש, חופת פלסטיק של לוח שעונים ופאנל תקרה עם שעון ותאורה ב100 שקל לשלושת החלקים.

בפעם אחרת שהייתי שם קניתי פתח מזגן לנוסע, פאנל מזגן מרכזי יחד עם הכפתורים והכל, אטם גומי של הפנס וכסא נהג ב-150 שקל לארבעת החלקים.

 

אני מאמין שטמבון שלם לפונטו דור ראשון/שני אפשר להוציא מהם ב100-200 שקל.

רק את הפלסטיקים שמכסים את הפתחים של פנסי הערפל אפשר אפילו לקחת כתוספת חינמית במידה ואתה כבר קונה שם משהו.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מתן,

 

תוכל לשתף במיקום ושם הפירוקייה בב"ש?

 

 

 

בברכה

יניב

"היכולת לצטט, הינה תחליף סביר לחוכמה" (ויליאם סומרסט מוהם)

פורסם

ברשותי רנו קליאו ונשברו לי תריסי מזגן מרכזיים .

נסעתי מרכז - דרום , חיפשתי במלא פירוקיות ופשוט אי אפשר היה למצוא רנו עם תריסי מזגן .

גם אלה שהיו בהם תריסים , לאחר ניסיון להוציאם מהרכב , נשברו ביד .

פניתי לרנו מורשה . לשמחתי היה להם תריסי מזגן, לאכזבתי הם רצו על התריסים 700 ש"ח !

אמרתי אין מצב ופניתי לחיפוש באיביי .

באיביי מצאתי תריסי מזגן לקליאו שלי במחיר של 60 ש"ח כולל משלוח :)

לאחר כשבוע , הם הגיעו לדואר ואספתי אותם .

שמתי אותם ברכב ונכנסו כמו כפפה .

 

הינה תמונה לפני :

img0188zn.jpg

 

ותמונה אחרי :) :

 

img0047e.jpg

פורסם

המצב כל כך מגוחך שזה עלול להיות השרשור הכי ארוך בתולדות הפורום.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
מתן,

 

תוכל לשתף במיקום ושם הפירוקייה בב"ש?

 

 

 

בברכה

יניב

 

ס.א.

נמצאים בעמק שרה.

 

מתן.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
הכתובת של החנות זה http://store.nationalspares.co.uk/ \ והם עושים משלוחים לארץ

 

אין הרבה מוצרים לBMW.

 

מי שצריך יבקר כאן:

http://www.pelicanparts.com/

מאוד מקצועי,כולל מדריכים מפורטים איך להחליף ומתי ואיזה דברים נלווים צריך.

{מיועד למי שיש BMW,פורשה,סאאב,מיני ואאודי - כל שאר המכוניות, עימכם הסליחה מבחינת האתר,אינכם נחשבים למכוניות}

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

×
×
  • תוכן חדש...