Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה לא בארץ, חחח אלא בבנסון אריזונה (http://maps.google.com/maps?hl=en&ll=31.965791,-110.235336&spn=0.000546,0.000963&t=h&z=20). למי שאוהב, עוד תמונות מקאבריות:

 

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=669534

 

oldtin10.jpg

attachment.php?attachmentid=1560042&d=1328892323

oldtin03.jpg

 

http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=330573

 

JaysCoupe282.jpg

JaysCoupe065.jpg

 

״דוד הם עבדו עלי דוד״..:)

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ועוד תמונות...

 

מהו רכב הכחול? זה נראה רכב חדש! ואיך הרכבים הגיעו למצב כזה? שאפילו לא ניתן לזהות אותם!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
זהו תמונות אחרונות לבינתיים.

 

ועוד יותר מעניין מזה הדברים האלה על הצמיג? שלדים? של מה?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אם אני לא טועה הגולגולת עם הקרניים היא של צבי והשניה של חזיר בר.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
לפי איך שזה נראה, יש סיכוי גדול שבחלק מהמכוניות האלה נהרגו אנשים.

 

וואלה את האמת באותו היום בשבת שירדנו לשם מצאתי 4 ראשים של חיות שונות שתיים מהם מצולמות באחת התמונות הייתה בי תקווה שאני ימצא גם איזה ראש של בנאדם אבל לא מצאתי, ועכשיו ברצינות אף אחד לא יכל לההרג שם כי מדרדרים/זורקים את הרכבים מהצוק ולא נכנסים לשם בפול גז נוהגים ואז קופצים מהרכב חחח פה זה לא הוליווד.

 

נראה שעלית על משחטה משנות ה 80-90...

אין הרבה מה לעשות עם גושי המתכת האלה

 

לא משחטה ולא נעליים איזה משחטה בדיוק תעבוד במקום כזה, זה יער.

 

יותר עדיף לסוחרי ברזל, שיתעלקו על מפגעי הטבע מאשר על המכוניות שעוד ניתן לשפץ....

 

יש לי כמה חברים שעובדים ביום יום בברזל עם טנדרים 4x4 משאיות עם מנופים ואני יגיד לך משהוא רן אתה חושב שלא ניסינו להוציא משם משהוא, הוואדי בזווית שיפוע כזאת חדה שפשוט אי אפשר פעמיים נקרע הכבל של הכננת, הגענו למסקנה שרק מסוק יצליח להוציא משם את הרכבים.

 

מישהו ראה הסרט "טעות בכיוון"?

כנראה יש שם כנופיה של הילי-בילי מעוותים.

 

כל אופן, יש שם כמה ידיות-איתות שאפשר לגלגל מהם כמה מאות בודדות.

 

מעניין מה עושים שם כל הגוגלות של החיות.

 

 

:twisted:

 

ניר שחקת אותה !!! עם הסרט :-D:wink: ראיתי את 1, 2, 3, 4 הראשון היה הכי מעניין, הסרט הזה ב Top 3 שלי בסרטי אימה, אם לא ראית תראה את הסרט לגבעה יש עיניים 1, 2, the hills have eyes ככה קוראים לסרט באנגלית.

 

מהו רכב הכחול? זה נראה רכב חדש! ואיך הרכבים הגיעו למצב כזה? שאפילו לא ניתן לזהות אותם!

 

איזה רכב כחול? כשמדרדרים רכב מצוק של קילומטר/ קילומטר וחצי לא ישאר הרבה מהרכב, רק מהפנים של הרכב אפשר לזהות אולי.

 

אם אני לא טועה הגולגולת עם הקרניים היא של צבי והשניה של חזיר בר.

 

:mm_yeah:

פורסם
יש שם פיגו 205?

 

לא שראיתי יש שם הרבה רכבים שפשוט אי אפשר לזהות...

 

יש שם רנו אחת, מזהים לפי הכיתוב על הדלת וצורת המראה...מה אפשר לומר - צדק פואטי!

מעבר לכך - הלוואי שאיזה סוחר מתכות יעשה שם ניקוי. חראם על היער ועל מי התהום.

 

לגבי סוחר ברזל רשמתי את התשובה לתגובה של רן...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה נראה לי בהתחלה כמו מכוניות שעברו תאונות קשות ומשום מה פינו אותם מהכביש ליער הזה. אבל אחרי שהתברר שרובן גנובות אז באמת יותר הגיוני לחשוב שבכוונה דירדרו אותן לשם כדי להיפטר מהן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

דרך אגב למי שיש תמונות שצולמו בארץ של רכבים/גרוטאות שזרוקים שלמים או שבורים בטבע/יער/שדה מוזמן להעלות אותם כאן בשרשור.

 

יש לי כמה תמונות של רכבים שזרוקים ברמת הגולן אני ימצא ויעלה...

 

ובקשר לרשימה של הרכבים שזרוקים בואדי, זאת הרשימה (יש הרבה רכבים שלא ניתן לזהות)

 

ניסאן סאני

רנו קנגו

סובארו טנדר מנוע 1.8

3 סובארו DL

סובארו DL סטיישן

2 מיצובישי סופר לנסר

פורד אסקורט (ברנדה)

מזדה 3

מזדה 6

סוזוקי באלנו

סוזוקי סמוראי

פורד פיאסטה

פורד טרנזיט

טויוטה היי-לקס

סקודה פליסיה

דייהטסו אפלאוז

שברולט קוואליר

טרקטורון פולריס 425

 

כל השאר לא ניתנות לזיהוי ויש עוד רכבים שלא צילמתי.

 

דייב

פורסם

השערה שלי שזה מקום שעבריינים פשוט דרדרו לשם רכבים מזויפים/גנובים ששימשו אותם בכל מיני משימות כאלה ואחרות.

להודיע למשטרה וזהו.גם ככה לא מאמין שהם יעשו עם זה הרבה.

חבר,אתה חופר

פורסם
דרך אגב למי שיש תמונות שצולמו בארץ של רכבים/גרוטאות שזרוקים שלמים או שבורים בטבע/יער/שדה מוזמן להעלות אותם כאן בשרשור.

 

יש לי כמה תמונות של רכבים שזרוקים ברמת הגולן אני ימצא ויעלה...

 

ובקשר לרשימה של הרכבים שזרוקים בואדי, זאת הרשימה (יש הרבה רכבים שלא ניתן לזהות)

 

ניסאן סאני

רנו קנגו

סובארו טנדר מנוע 1.8

3 סובארו DL

סובארו DL סטיישן

2 מיצובישי סופר לנסר

פורד אסקורט (ברנדה)

מזדה 3

מזדה 6

סוזוקי באלנו

סוזוקי סמוראי

פורד פיאסטה

פורד טרנזיט

טויוטה היי-לקס

סקודה פליסיה

דייהטסו אפלאוז

שברולט קוואליר

טרקטורון פולריס 425

 

כל השאר לא ניתנות לזיהוי ויש עוד רכבים שלא צילמתי.

 

דייב

תוסיף לרשימה

טרנספונטר (שנות ה80)

שברולט קורסיקה

אופל כל שהיא, אולי וקטרה?

 

 

והתכוונתי הרכב על הזה,נראה רכב חדש! איזה רכב זה? אולי שברולט אופרה?

DSC03647 (1).JPG

DSC03645.JPG

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
תוסיף לרשימה

טרנספונטר (שנות ה80)

שברולט קורסיקה

אופל כל שהיא, אולי וקטרה?

 

 

והתכוונתי הרכב על הזה,נראה רכב חדש! איזה רכב זה? אולי שברולט אופרה?

 

זו לא במקרה מאזדה 3 מהדור האחרון? 2009-2012?

 

כן זאת המאזדה 3

ובקשר לאופל שכחתי לרשום אופל וקטרה.

פורסם

כן יכל להיות שהבעלים העלימו את הרכב.

כמו שיש גם תופעה של אנשים שמוכרים את הרכב לגנב

ובעל הרכב מדווח עליו כגנוב ודורש את כספי הביטוח.

נוכלים תמיד קיימים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...