Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני לא נוהג לכתב כאן אבל קורא הרבה ובהחלט מתרשם שיש כאן אנשים שמבינים עניין.

אני מבקש המלצות לצמיגים עבור סובארו B3 AWD מנוע 2000.

אני נחשב נהג רגיל שלא מתפרע עם האוטו ומחפש צמיגים בטווח של 2000 פלוס מינוס לרביעייה.

הכיוון הוא לרכוש ב"טייר קלאב" מכיוון שיש לי שם הנחת "חבר" והבנתי שפלקן וטויו אחלה צמיגים.

לצד זה, אשמח גם לקבל המלצות מחוץ לקופסא.

תודה רבה על העזרה.

פורסם

הבנת נכון ידידי "פלקון" ו"טויו" אלו חברות צמיגים מאוד טובות ומקצועיות אך בדוק לגבי "קונטיננטל" אלו צמיגים שאני חושב שיותר אידאיאלים בשביל הרכב שלך לגבי זמן האחריות שלהם הוא הארוך מבין כולם למיטב זכרוני , "קונטיננטל" בעליי אחיזה טובה ויחס רעשים שקט במיוחד, אם בכל זאת הם יקריםבשבילך, אל תתפשר ולך על אחת מבין החברות שהצעת לראשונה.

בהצלחה.

פורסם
הבנת נכון ידידי "פלקון" ו"טויו" חברות צמיגים טובות ומקצועיות אך בדוק לגבי "קונטיננטל" אלו צמיגים שאני חושב יותר אידאיאלים בשביל הרכב שלך בעליי אחיזה טובה ויחס רעים שקט במיוחד.

בהצלחה.

אשמח לדעת דגמים מומלצים לרכב של שלושת החברות. תודה.

פורסם

לגבי תת דגמים של "טויו" ושל "פלקון" אינני מכיר לצערי הרב לעומק את הדגמים אך אני יכול להמליץ לך על דגם שאני הזמנתי לרכב הקודם שלי

91H TL CPC CONTIPRAMIUMCON 2

זה שם הדגם שהזמנתי כלפני 4 ומשהו שנים הוצאתי את זה מחשבונית, וכמובן שהוא דגם מאוד מוצלח אם הוא החזיק אצלי 4 שנים.

לגביי עלות אנני יודע אם זה רלוונטי בשבילך כי זה דרך העסק של אבא שלי והוא מקבל מחירים אחרים הוא עשה לי את ארבעת הצמיגים הללו ב2100 ש"ח שבמחירים של פעם זה היה מחיר סביר.

פורסם

הדגמים של טויו ופאלקן אשר לדעתי יתאימו לדרישות שלך הם:

Falken ze912.

Toyo cf1.

להבא, מקומה של שאלתך הוא בתת פורום- טכני, אחזקה וטיפולים. כאן ניתן לקבל מידע לגבי צמיגים ספורטיביים.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

יש הרבה צמיגים טובים יותר בסכום שאתה הקצבת:

צמיגים איכותיים ובעלי אחיזת כביש טובה ברטוב ויבש

 

הבאתי לך מהאתר שאתה מבקש:

טויו Proxes-4 - במחיר 425 שקל לצמיג

קלבר DYNAXER HP3 במחיר 450 שקל לצמיג

יוקוהומה C. Drive2 במחיר של 484 שקל

קונטיננטל ContiPremiumcontact 2 במחיר של 494 שקל

 

אלה צמיגים טובים יותר משני הדגמים שרשמת בהתחלה.

קובי

:-)

פורסם
הדגמים של טויו ופאלקן אשר לדעתי יתאימו לדרישות שלך הם:

Falken ze912.

 

בדיוק חודש שעבר שמתי רביעייה שכזאת על הוולוו S60 AWD שלי,

מעולים

400 שח לאחד כולל מעמ והרכבה (בלי להכיר אף אחד).

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
בדיוק חודש שעבר שמתי רביעייה שכזאת על הוולוו S60 AWD שלי,

מעולים

400 שח לאחד כולל מעמ והרכבה (בלי להכיר אף אחד).

הפלקן 912 טוב אך מעט פחות טוב מהדגמים האחרים שהוצעו כדוגמת קונטיננטל, יוקהומה, טויו וקלבר.

בתור צמיג בסיסי שקט עם אורך חיים טוב - הוא מתאים מאד. ליותר מזה - פחות מהאחרים.

קובי

:-)

פורסם

קובי, אני מסכים איתך, אך נדמה לי שלקחת את הדגמים ומחירם מאתר tires4u, ופותח השרשור ביקש מ טייר קלאב, שם אין את רוב הדגמים שהצעת.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם
קובי, אני מסכים איתך, אך נדמה לי שלקחת את הדגמים ומחירם מאתר tires4u, ופותח השרשור ביקש מ טייר קלאב, שם אין את רוב הדגמים שהצעת.

צודק מאד :)

לטייר קלאב יש צמיגים של טויו - ויש להם את Proxes-4 ומעליהם יש גם את הפרוקסס T1R - בחירות מעולות

קובי

:-)

פורסם

שלום לכם

 

כבעלים של B3 לשעבר התמודדתי בדיוק עם בעיה זאת והחלפתי מקוריים "טובים" של יוקוהאמה A לפלקן 452 וההבדל היה מדהים לטובה,בהתנהגות גם בקייץ ובחורף.

ממליץ בחום

(היה גם בטייר קלאב אבל לא קניתי שם אלא במקום אחר זול יותר)

 

GP

×
×
  • תוכן חדש...