Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך להרים ידיים, מנוע עובד על 5 צילינדרים. ביואיק לה סייבר 96 3.8


Big_White
שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כניראה שזה מה שקרה באמת, שהוא נסע כל הזמן הזה על 5 צילינדרים. :shock:

השאלה כזאת. מה הנזק שנגרמם למנוע עקב נסיעה על 5 צילינדרים בלבד?

 

 

 

תודה רבה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כניראה שזה מה שקרה באמת, שהוא נסע כל הזמן הזה על 5 צילינדרים. :shock:

השאלה כזאת. מה הנזק שנגרמם למנוע עקב נסיעה על 5 צילינדרים בלבד?

תודה רבה.

 

יותר נזק ממה שיש ? לא הרבה .

סחיבה מופחתת בעקבותיה צריכת דלק מוגברת, פיח וכנראה בהמשך תופיע תקלת חיישן חמצן .

בדיקת זיהום אוויר בטסט, ייתכן שלא תעבור.

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל השרשור הזה לא הצלחתי לאתר החלפת פלאג מס' 6... אולי פשוט לא שמתי לב.

פלאג יכול לקבל צבע שחור גם במקרים של קצר מכל מיני סיבות, לדוגמה חדירת מים לצילינדר (הפלאג מתקצר עם המים ונעשה שחור כפחם).

היה לי מקרה כזה בפיאט פונטו, ראש מנוע נפרץ בנקודה קטנה, מים חדרו למס' 1 והפלאג נעשה שחור לגמרי. מיותר לציין שהרכב עבד על 3 צילינדר.. כדאי לנסות להחליף פלאג על מנת לשלול לחלוטין בעיה חשמלית.

 

ניתן לבדוק את הניצוץ עם פלאג מחובר למשתיק (לא לשכוח לתת לו מינוס טוב). אין טוב ממראה עיניים. ניצוץ תקין רואים גם באור יום בהיר.

 

דוד

דוד קלדרון

ממונה ביקורת גבולות

רשות האוכלוסין וההגירה

www.piba.gov.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדירת מים לצילינדר **לרוב** באה בשילוב של פלאג נקי מהסיבה הפשוטה שהמים מנקים מצויין פיח.

 

אממה, יש מקרים בהם אתה בהחלט צודק: המים עצמם גורמים לקצר בין האלקטרודה לגוף המצת והתערובת לא נשרפת בצורה מושלמת.

מקרים קיצוניים כאלה (של טיפטופ מים קבוע לצילינדר) אמורים להיות מגובים במחוסר של נוזל קירור. ישנם מקרים בהם החילחול קורה רק כאשר הרכב מתקרר ובבוקר ישנו זיוף של פרק זמן קצר מאוד (בין שניות לחצי דקה בערך) ואז הכל מסתדר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...