Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש ברשותי רכב הונדה סיוויק משנת 2002, אני בסה"כ לא נוסע בה הרבה ולכן למרות 11 שנותיה

הרכב רק ב83K קילומטר. סה"כ הרכב במצב מעולה, שמור מאד, מעולם לא נצטרכתי לבצע בו

טיפול מהותי (אם אני זוכר נכון היה רק משהו עם חשמלים, נעילה או חלונות)

וטוב שכך כי אני לא טיפוס שמתאים לשיטוטים במוסכים...

השאלה היא כזאת- האם זה הזמן הנכון לקנות רכב חדש (וכשאני קונה זה חדש מהיבואן)

 

הרכב על הכביש הופכות אותו לסחורה שזה הזמן המתאים למכור אותו לפני שהוא מתחילה לעשות

בעיות ומכריח אותי להתחיל להסתובב במוסכים פעם בכמה חודשים - או שמכיוון שבסה"כ הקילומטראז'

עדיין נמוך יחסית אני יכול בכיף להמשיך עוד שנתיים שלוש ?

 

 

תודה!

 

הערה: אני מפרסם גם בפורום "טכני אחזקה וטיפולים" וגם בפורום "ייעוץ ברכישת רכב" שכן אני רוצה לשמוע דעות על העניין

הן מהצד המסחרי - מתי הזמן הנכון והכלכלי להחליף והן מהצד המקצועי-טכני, לגבי פוטנציאל הקלקולים.

פורסם

אף אחד מהפורום אינו נביא, אנחנו לא יכולים לחזות תקלות של הרכב.

 

אם אתה כ"כ חושש מבעיות, אז תמכור בשביל השקט הנפשי שלך, יותר מזה אנחנו לא יכולים להגיד לך שבעוד 2,453 קילומטר ילך הגיר.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

אמנם לא נביאים אבל בעלי נסיון

האם פקטור של 11 שנים על הכביש מהווה גורם סיכון מוגדל לתקלות בפני עצמו או שבמקרה

שהקילומטרז לא כל כך גבוה ואין בעיות

עד כה- הנתון של ההזדקנות פחות משמעותי?

פורסם

ידידי, עם כל הכבוד, אין מקום לשירורים כפולים.

 

שירשור אחד בפורום יעוץ ברכישה מספיק בהחלט.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...