Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מעוניין לקנות רדיו דיסק

אני מתלבט פיוניר לJVC

קודם כל איזה דגם הכי טוב של פיוניר(P8MP/8600/860) ומה ההבדלים בכל הדגמים האלה של פיוניר

ושל פיוניר פרמייר?

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14118

 

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=13803

 

ואיך הרדיו דיסק של JVC KD-SHX 700 ציבעוני:

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=13628

 

אני מביא את כל המכשירים באותו המחיר+-

מה הכי טוב מבחינת איכות?

על איזה רדיו-דיסק ללכת מבין אלה?

ובבקשה אל תגידו לי שבמחיר הזה הייתם הולכים על אלפיין...

בי ותודה

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

למישהו יש נסיון עם המכשירים האלה? חברה בבקשה אני חייב המלצות אני רוצה לקנות השבוע את הרדיו-דיסק..

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

אחי.

הבאתה שאלה מאוד קשה.

 

לי יש גי וי סי והוא מעולה, ללא בעיות, איכות מצוינת, בתכלס אני מרוצה סוף

ראיתי יותר טובים ואני מסתפק בשלי.

 

בכול מקרה הגי וי סי שהצגתה הוא מסדרת הארסנל,

שנחשבת לאיכותית מאוד!!

 

הפיונייר שהצגת הם גם מהסדרות היותר גבוהות

אני הייתי הולך על ה פיונייר

(למרות שאני לא חובב גדול שלהם)

 

תשים לך את המפרט של כול אחד מהם ותעשה השוואה

פורסם

תראה אחי שני המכשירים ברמה מאוד גבוהה והמחיר+- אותו המחיר שניהם יפים(אהבתי יותר את הJVC) אבל אני לא מוכן להתפשר בקטע הזה באיכות

אני מעוניין לדעת איזה מכשיר יותר איכותי ויותר טוב ואם יש למישהו נסיון עם הדגמים הספציפיים האלה

בי ותודה

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

בקשר לאיכות?

 

אני מפחד להגיד בגלל חברי הפורום כאן אבל לא הייתי הולך על ****** למרות שהם אולי הדגמים היחידים של אותה חברה שאני אומר שהם מעוליייייםם +-

 

הייתי הולך מבחינת איכות על....***(מתחיל ב J ונגמר ב C)

 

לפי מה שידוע לי האיכות יותר טובה ב J.?.C ובחרויות בחול משתמשים יותר ב J.?.C

 

אבל קשה לי להאמין שתוכן להבחין באיכות, בשביל אולי לשמוע הבדל קטן תצתרך רכיבים שעולים הרבה יותר מהרדיו דיסק.

לך על מה שניראה לך הכי יפה......או אם מישהוא מהפורום יתן יתרון/חסרון משמעותי בקשר לדגם מסוים. יום נעים!

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ואלה אני בקושי מכיר את המכשירים האלה

אבל לדעתי שפיונר יותר טוב מהג'י וי סי זאת דעתי האישית

אני גם יותר אהבתי את הצורה של הפיונר

אבל חבל להביא כאלה מכשירים בגלל שתוך יומיים+- גונבים לך אותה.

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

לא רוצה לכתוב כאילו אני מבין גדול, אבל עדיין לפי כל מה שאני שמעתי בכל אופן

ממביני עניין וגם קצת ידע אישי - PIONEER עולה על JVC מבחינת הרדיו-דיסקים.

לי אישית יש PIONEER PREMIER DEH-760MP, ואני מבסוט ממנה חבל"ז.

אבל KICKER FURIOUS, אהבתי את האתר הזה שהבאת, לא הכרתי אותו ויש מצב

שהמערכת הבאה שלי תהיה ממנו. אפשר לקנות ממנו אפילו מהארץ ? (או שצריך להיות תושב

בריטי או אמריקאי או משהו כזה....)

פורסם

אני היה לי את המכשיר ה8600 עד לא מזמן והיה לי את הJVC 950 כמעט אותו דבר רק ללא מסך צבעים,לפי דעתי הפיוניר 8600 עדיף בגלל המון אבל המון כיווני שמיעה והמון תצוגות והמון פונקציות וזה מה שמהנה במכשיר חוץ מזה שהוא יפה יותר מהג'יויסי (דעה אישית שלי).

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...