Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש אאודי A3 ידנית בצורה החדשה, שנתונים 04-07 (או מה שיכנס בתקציב של עד 60K), אך משום מה אני לא מוצא שום דבר.

האם הגרסה הידנית הייתה כל כך נדירה בשנים האלו?

 

כמובן שאני מדבר על הגרסאות הרגילות ולא על גרסאות הספורט למיניהן.

Audi A3 8V Sportback

פורסם

צודק, כבר אי אפשר לקרוא לזה הצורה החדשה:lol:

אני מדבר על הצורה שהייתה בין 2004 עד לפני כמה שבועות.

Audi A3 8V Sportback

פורסם
הייתה לא מזמן ביד 2 אחת 2 ליטר טורבו ידנית, 2007-2008 שחורה אם אני זוכר נכון.

תבדוק.

 

כן, יש ביד2 אחת שנת 2008 עם מנוע 2000 טורבו מדהימה, אבל קצת מעל התקציב שלי..

יש גם עוד אחת בwinwin בלי יותר מידי פרטים ועם מחיר הזוי לשנתון.

חוץ מאלו לא ראיתי כלום.

Audi A3 8V Sportback

פורסם

יש ויחסית הרבה

אבל לא במנועים "קטנים"

יצאה לי לראות רק 2000T

וגם הייתה לי כזו QUATTRO

 

לא הייתי ממליץ לרכוש רכב כזה בתקציב הזה

פרוט למה:

1. הרכב יהיה ריק, רמת גימור בסיסית אם מנועים לא טובים (יוצאה שאתה רוכש AUDI אבל בגלל התקציב היא תהיה לא רחוקה מרכבים אחרים) + בלל הצעירים שרוצים אודי היא גם תהיה במצב טכני לא טוב

2. אני לא יודעה אם כבר יצא לך לראות כמה, רכבים חדשים פה בארץ כבר במצב נוראי שלא לדבר על רכב בתקציב של 60.000

פורסם
יש ויחסית הרבה

אבל לא במנועים "קטנים"

יצאה לי לראות רק 2000T

וגם הייתה לי כזו QUATTRO

 

לא הייתי ממליץ לרכוש רכב כזה בתקציב הזה

פרוט למה:

1. הרכב יהיה ריק, רמת גימור בסיסית אם מנועים לא טובים (יוצאה שאתה רוכש AUDI אבל בגלל התקציב היא תהיה לא רחוקה מרכבים אחרים) + בלל הצעירים שרוצים אודי היא גם תהיה במצב טכני לא טוב

2. אני לא יודעה אם כבר יצא לך לראות כמה, רכבים חדשים פה בארץ כבר במצב נוראי שלא לדבר על רכב בתקציב של 60.000

 

לצערי אתה צודק, אין טעם לקנות רכב כזה עם מנוע גדול בתקציב כזה.. ובשנתון יותר נמוך כל אבל כ-ל הרכבים הידניים שראיתי עברו התעללות קשה.

לא מזמן חזרתי ממגורים לתקופה מסויימת בגרמניה, ששם עם חצי מ60000 ש"ח אפשר להשיג A3 משנתונים 04-05 בשלל מנועים (לרוב TDI אך לא רק) במצב מצויין. אבל פה זה ישראל ושם זה גרמניה ואין מה לעשות חוץ מלקנא בהם.

 

רק חבל שאין יותר אופציות להשיג את הרכב עם תיבה ידנית עם מנוע שהוא לא טורבו (על דיזל אני אפילו לא מדבר).

Audi A3 8V Sportback

×
×
  • תוכן חדש...