Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום,

כיצד ניתן לשקלל מרחק נסיעה (קילומטראז', שחיקה) וצריכת דלק - לכסף?

לעשות מה שאני עושה, על כל חשבונית תדלוק אני רושם את מצב הק"מ.

בנוסף כל טיפול שאני עושה אני רושם, כל דבר שאני קונה לרכב אני רושם.

אני מזין הכל לאחד השרתים שלי ע"מ לקבל סטטיסטיקה מדוייקת, אפשר לראות את זה ב:

http://car.disatnik.com

אפשר לעשות משהו דומה גם בטופס אקסל.

פורסם

צריכת דלק

 

 

תגידע לנקודה מסויימת על המחוג ושים 20 ליטר דלק

תיסע עד שתגיע שוב לנקודה הזו ותיבדוק כמה קילומטר עשית

 

תחזור על הפעולה מיספר פעמים כדי שתהיה ל ךתוצאה ממוצעת

 

אז נגיד ועשית ל 200 ק'מ על 20 ליטר אז זה אומר 1:10

 

בדרך כלל 20 ליטר זה בסביבות ה 105 שקל

 

שחיקת צמיגים : כמה עולים לך צמיגים וכל כמה זמן אתה מחליף אותם או כל כמה קילומטר

 

תחלק את העלות במספר החודשים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

האמת שהרכב שלי מצוייד במחשב פנימי שמחשב את צריכת הדלק לקילומטראז', כך שעם זה אני מסתדר כרגע.

העניין הוא ירידת ערך בשל קילומטראז' וכיצד בעצם ניתן לתרגם תוספת לקילומטראז של 200 ק"מ (אם אני נותן את רכבי למטרת נסיעה מסויית ורוצה להזדכות על כך).

פורסם
האמת שהרכב שלי מצוייד במחשב פנימי שמחשב את צריכת הדלק לקילומטראז', כך שעם זה אני מסתדר כרגע.

העניין הוא ירידת ערך בשל קילומטראז' וכיצד בעצם ניתן לתרגם תוספת לקילומטראז של 200 ק"מ (אם אני נותן את רכבי למטרת נסיעה מסויית ורוצה להזדכות על כך).

ישנו תעריף מקובל לקילומטרז' המפורסם ע"י חברת "חשב".

 

התעריף הזכור לי הוא כ-3.3 ש"ח לקילומטר נסיעה לרכב ממוצע בעל מנוע 1.6

 

תעריף זה משקללל את כל ההוצאות המשתנות והקבועות וכן את המס שהעובד משלם.

 

ע"מ לקבל את העלות נטו יש לכפול את הסכום ב-0.43 מה שיתן כ-1.42 ש"ח לק"מ נסיעה נטו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
האמת שהרכב שלי מצוייד במחשב פנימי שמחשב את צריכת הדלק לקילומטראז', כך שעם זה אני מסתדר כרגע.

העניין הוא ירידת ערך בשל קילומטראז' וכיצד בעצם ניתן לתרגם תוספת לקילומטראז של 200 ק"מ (אם אני נותן את רכבי למטרת נסיעה מסויית ורוצה להזדכות על כך).

 

אתה לא יכול לעשות כזה חישוב. כלומר אתה יכול אולי, אבל זה מיותר מכיוון שלא ניתן לדעת במדויק כיצד זה ישפיע וההשפעה עצמה היא זניחה ביותר כשמדובר בכמה מאות בודדות של ק"מ.

 

תחשוב, אם תעשה 20000 ק"מ בשנה, למשל, אין ירידת ערך. אם תעשה 30000 ק"מ יש ירידת ערך לפי לוי יצחק אבל לפי השוק זה יכול להיות שונה לגמרי. תוספת של 200 ק"מ לזה תהיה בעלת השפעה מזערית שלא ממש ניתן לכמת, ובטח שלא להזדכות עליה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה רבה מראש, אולם משהו לא ברור לי...

 

אמרת 3.3 שקלים לקילומטר. מדוע (שוב) יש להכפיל זאת ב-0.43? ומה המחיר אותו עלי לדרוש בסופו של דבר?

פורסם
שלום,

כיצד ניתן לשקלל מרחק נסיעה (קילומטראז', שחיקה) וצריכת דלק - לכסף?

חפש באתר של חברת "חשב".

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם
שלום,

כיצד ניתן לשקלל מרחק נסיעה (קילומטראז', שחיקה) וצריכת דלק - לכסף?

בגדול, לחבר ביחד את עלות האחזקה השנתית של הרכב (קרי: ביטוח, טסט, טיפולים, בלאי, דלק וכד') ולחלק את העלות הכוללת במספר הקילומטרים שעברת בשנה.

 

ז"א שאם האוטו עלה לך 20,000 ש"ח השנה (הכל כולל הכל) ועשית 10,000 ק"מ, כל קילומטר עלה לך 2 שח.

 

ע"מ לעשות חישוב מדוייק עד כמה שאפשר, תבצע חישוב לטווח ארוך (4 שנים) ותוסיף כ-1000 שח לשנה לתיקונים (בלאי) ועל כל זה תוסיף 1000-1500 שח על טיימינג, עוד 1000-1500 שח על צמיגים, 500 שח על מצבר וגם 1000-1500 על קלאץ' ממוצע - ליתר בטחון. בנוסף, לקחת בחשבון ירידת ערך של כ-10% בממוצע לשנה.

 

כמו כן לקחת בחשבון התייקרות דלק/חלפים וכד'...

 

אגב, קיים בדף הקישורים של הפורום לינק להודעה על אחזקת רכב, תוכל לקבל שם מושג קלוש על עלות שנתית של אחזקת רכב ביחס לקילומטרים שעבר ונפח המנוע. זה לא מדוייק להחריד אבל כדאי שתעיף מבט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שקלול הוצאות נסיעה :

 

 

עלות אחזקה של רכב (מוסכים, טיפולים, ביטוח, טסט) + עלות דלק + פחת עקב התיישנות (הפסד עקב ירידת ערך)

---------------------------------------------------------------------------

מס ק"מ שאתה עושה בשנה.

 

 

 

 

 

שווה :

עלות לק"מ.

 

 

 

בהצלחה.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...