Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I20 1.2 בהשוואה לסקודה פאביה 1.4


fridinbar
שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, אני מתלבט על רכישה בין שני הדגמים ואשמח לדעתכם המלומדת...

מצד אחד יונדאי I20 שהיתרונות שלו הם צריכת דלק מעט טובה יותר, אולי מעט מרווח יותר מבחינת פנים הרכב, רמת בטיחות גבוהה יותר (5 כוכבים במבחן ריסוק לעומת 4 אצל הפביה).

 

מצד שני הפביה, עם מנוע 1.4 שאני מאמין שהיתרון העיקרי שלו הוא יציאה קלה יותר לעקיפות וסחיבה טובה יותר בעליות (לא מחפש רכב "פתיחות" בכל מקרה), בעיקר כשהוא צריך לסחוב משפחה קטנה של 3 נפשות. ובאופן כללי מרגישה יותר יציבה על הכביש.

בנוסף יש לפביה יתרון במחיר הקניה של קרוב ל10,000 ש"ח, אבל חיסרון עתידי של עלות החלפים שהבנתי שהוא משמעותי.

 

יצא לי לנהוג בשני הרכבים מעט מאוד, והרכב הקודם שלי היה פיאט פונטו (80 כ"ס) שאולי קרוב יותר ליונדאי.

אשמח מאוד שתשפו אותי בתובנות שלכם

8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בוחר ביונדאי.

רכב יותר מודרני, יותר מרווח, יותר מאובזר, יותר בטיחותי, אחריות ארוכה יותר, זולה יותר לתחזוקה, אמינה מאוד.

לא יודע מה לגביי הביצועים של היונדאי לעומת הסקודה.

את זה אתה תצטרך להגיד כי ביצעת נסיעת מבחן.

 

ליונדאי יש גם יתרון שבבוא היום כשתרצה למכור, הם לוקחים את הרכב בטרייד אין במחיר מחירון, מה שאני לא יודע אם יש בסקודה. עכשיו יבואו ויגידו לי "לכל אוטו יש את הפראייר שלו ובסוף ימכר וכו'", אבל לא - היום קשה למכור רכב, הליסינג גמר את השוק לגמריי, וכשאתה תרצה למכור את הi20 שלך, אתה תתחרה עם המון מכוניות יוצאות ליסינג, אמנם אוטומטיות, אבל הן יציעו תנאי מימון, אחריות, תיקון ליקויים, התחייבות לטרייד אין ומתנות, ומה אתה מציע? כלום.

שוק בעייתי בקצרה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם, אני מתלבט על רכישה בין שני הדגמים ואשמח לדעתכם המלומדת...

מצד אחד יונדאי I20 שהיתרונות שלו הם צריכת דלק מעט טובה יותר, אולי מעט מרווח יותר מבחינת פנים הרכב, רמת בטיחות גבוהה יותר (5 כוכבים במבחן ריסוק לעומת 4 אצל הפביה).

 

מצד שני הפביה, עם מנוע 1.4 שאני מאמין שהיתרון העיקרי שלו הוא יציאה קלה יותר לעקיפות וסחיבה טובה יותר בעליות (לא מחפש רכב "פתיחות" בכל מקרה), בעיקר כשהוא צריך לסחוב משפחה קטנה של 3 נפשות. ובאופן כללי מרגישה יותר יציבה על הכביש.

בנוסף יש לפביה יתרון במחיר הקניה של קרוב ל10,000 ש"ח, אבל חיסרון עתידי של עלות החלפים שהבנתי שהוא משמעותי.

 

יצא לי לנהוג בשני הרכבים מעט מאוד, והרכב הקודם שלי היה פיאט פונטו (80 כ"ס) שאולי קרוב יותר ליונדאי.

אשמח מאוד שתשפו אותי בתובנות שלכם

8)

 

לא ציינת אם מדובר בקניית רכב חדש והאם ידני או אטומטי.

ברכב חדש יש גם את נושא האחריות שנדמה לי שזה רק שנתיים בסקודה.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

i20 1.2 היא מכונית חדשה יחסית שהתחילו למכור רק לפניי מספר חודשים.

גם הפאביה 1.4 היא כנראה חדשה, לנוכח ההשוואה סביר להניח שמדובר ברכב חדש VS רכב חדש אחר. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הI20 זולה יותר וכעת גם במבצע שמוזיל עוד 3000 בערך מהמחיר על הכביש.

אני חד משמעית לא הייתי קונה רכב עם שנתיים אחריות. זו חוצפה וצריך להצביע ברגליים ברמת הפרנציפ.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בוחר ביונדאי.

רכב יותר מודרני, יותר מרווח, יותר מאובזר, יותר בטיחותי, אחריות ארוכה יותר, זולה יותר לתחזוקה, אמינה מאוד.

לא יודע מה לגביי הביצועים של היונדאי לעומת הסקודה.

את זה אתה תצטרך להגיד כי ביצעת נסיעת מבחן.

 

 

בוא נחדד ונתקן,

 

בטיחותי יותר - כן. זול יותר לתחזוקה - אלוהים יודע. אמין יותר - ימים יגידו.

 

מרווח יותר - טעות. נוח יותר - טעות גדולה. מאובזר יותר - תלותי ברמת הגימור.

 

 

עם מכירת הפאביה TSI לחבר, נאלצתי להתנייד כמה ימים ברכב שכור - יצא וקיבלתי I20 1.4 אוט'.

 

לא אשווה בין המנועים והתיבות, זה חסר טעם - היונדאי נופלת בענק, הפער בין המנועים הוא תהומי לחלוטין.

 

המושבים של היונדאי נוראים, הם פשוט חסרי תמיכה לחלוטין וקשים ברמת קרש גיהוץ. קריטי בעיקר לבעלי בעיות גב - כמותי לצערי.

 

תוסיף לזה נוחות נסיעה לא נעימה וחובטת - ועוד הפאביה היא זאת שנעלה 16' עם מידה נדיבה וחתך נמוך - לא היונדאי.

 

היא בהחלט מרווחת, אבל פחות מהפאביה - לא מהותית, אך מורגש. תא המטען של היונדאי קטן מזה של הפאביה.

 

 

פותח הת'רד, גש תעשה נסיעות מבחן. אני לא הייתי רץ לפסול את הפאביה, בטח מול ה-I20.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נחדד ונתקן,

 

בטיחותי יותר - כן. זול יותר לתחזוקה - אלוהים יודע. אמין יותר - ימים יגידו.

 

מרווח יותר - טעות. נוח יותר - טעות גדולה. מאובזר יותר - תלותי ברמת הגימור.

 

 

עם מכירת הפאביה TSI לחבר, נאלצתי להתנייד כמה ימים ברכב שכור - יצא וקיבלתי I20 1.4 אוט'.

 

לא אשווה בין המנועים והתיבות, זה חסר טעם - היונדאי נופלת בענק, הפער בין המנועים הוא תהומי לחלוטין.

 

המושבים של היונדאי נוראים, הם פשוט חסרי תמיכה לחלוטין וקשים ברמת קרש גיהוץ. קריטי בעיקר לבעלי בעיות גב - כמותי לצערי.

 

תוסיף לזה נוחות נסיעה לא נעימה וחובטת - ועוד הפאביה היא זאת שנעלה 16' עם מידה נדיבה וחתך נמוך - לא היונדאי.

 

היא בהחלט מרווחת, אבל פחות מהפאביה - לא מהותית, אך מורגש. תא המטען של היונדאי קטן מזה של הפאביה.

 

 

פותח הת'רד, גש תעשה נסיעות מבחן. אני לא הייתי רץ לפסול את הפאביה, בטח מול ה-I20.

 

לא יודע איזה I20 קיבלת, אבל אני נסעתי בדגם ה1.2 הידני, ומושב הנהג ממש נוח ואפילו יש יותר תמיכה בצידי הגב

מאשר באוונסיס החדשה שלי.

גם הגב שלי רגיש, כך שהייתי שם לב אם יש בI20 מידה של אי נוחות.

אולי הפאביה יותר נוחה אבל לא הייתי אומר שהמושב בI20 הוא נורא.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את הI20 החדשה הדגם הידני לפני שבוע הרכב נסעה כבר 1500 ק"מ אני יכול להגיד לך שנעים מאוד לנסועה ברכב גם מבחינת רעשי כביש ,נוחות, אביזור . צריכת דלק שעומדת כרגע היא 1/18 בגדול אני מרוצה .

בנוסף ברכב החדש היתה בעייה קלה שההגה סטא טיפה שמאלה טופל מיידית במזגרת האחריות בלי סיפורים ומכתבים ......שרות מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המושבים לטעמי נוראיים. יש מי שיאמר דברים דומים על המושבים בוואגיות - הם אומנם נוקשים, אך תומכים ונוחים מאוד לאורך זמן.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נחדד ונתקן,

 

בטיחותי יותר - כן. זול יותר לתחזוקה - אלוהים יודע. אמין יותר - ימים יגידו.

 

מרווח יותר - טעות. נוח יותר - טעות גדולה. מאובזר יותר - תלותי ברמת הגימור.

 

 

עם מכירת הפאביה TSI לחבר, נאלצתי להתנייד כמה ימים ברכב שכור - יצא וקיבלתי I20 1.4 אוט'.

 

לא אשווה בין המנועים והתיבות, זה חסר טעם - היונדאי נופלת בענק, הפער בין המנועים הוא תהומי לחלוטין.

 

המושבים של היונדאי נוראים, הם פשוט חסרי תמיכה לחלוטין וקשים ברמת קרש גיהוץ. קריטי בעיקר לבעלי בעיות גב - כמותי לצערי.

 

תוסיף לזה נוחות נסיעה לא נעימה וחובטת - ועוד הפאביה היא זאת שנעלה 16' עם מידה נדיבה וחתך נמוך - לא היונדאי.

 

היא בהחלט מרווחת, אבל פחות מהפאביה - לא מהותית, אך מורגש. תא המטען של היונדאי קטן מזה של הפאביה.

 

 

פותח הת'רד, גש תעשה נסיעות מבחן. אני לא הייתי רץ לפסול את הפאביה, בטח מול ה-I20.

למה לא יותר זול לתחזוקה?

כמה אתה משלם על טיפול בסיסי בסקודה שלך?

אני סבור שיותר מ400-450₪.

 

ברמות הגימור הבסיסיות עליהם מדובר, היונדאי הרבה יותר מאובזרת, וגם בטיחותית יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול קטן נע סביב 400 ש"ח. זהו מחיר סביר לכל הדעות. אוכל לומר לך מניסיון של חבר - בסוזוקי זה עולה יותר.

 

יודע מה, גם אם הטיפולים יקרים יותר / חלפים יקרים יותר, אגלה לך סוד קטן - חוסך זאת בצריכת דלק :wink:

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול קטן נע סביב 400 ש"ח. זהו מחיר סביר לכל הדעות. אוכל לומר לך מניסיון של חבר - בסוזוקי זה עולה יותר.

 

יודע מה, גם אם הטיפולים יקרים יותר / חלפים יקרים יותר, אגלה לך סוד קטן - חוסך זאת בצריכת דלק :wink:

 

הסקודה עושה יותר טוב מ1/18 ? אני בספק.

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על על המידע...

 

מבדיקה של עלויות ביטוח, יש הבדל של כ-1500 שח לרעת הפביה, בביטוח המקיף.

עוד שיקול נגד.

 

מבחינת ביצועי המנוע- שניהם עם 85 כ"ס. אני מבין מזה שההבדל העיקרי יהיה בתאוצה מהירה יותר במנוע 1.4 מאשר ב1.2, כלומר התחלת נסיעה ויציאה לעקיפות בעיקר.

האם אני צודק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקודה עושה יותר טוב מ1/18 ? אני בספק.

 

אם תקרא על איזה פאביה אני דיברתי, אולי היית מבין. כנראה שיש כאן חוסר תשומת לב לפרטים.

 

היו לנו שתי פאביות דור ראשון עם ה-1.4 (לא ה-101 כ"ס) ושתיהן הראו צריכת דלק מצויינת - אומנם לא 1:18, אבל לא רחוק מזה בכלל.

 

ואגב, 1/18 מדוד מחשב או 1/18 מדוד תדלוקים? אשמח לקבל תשובה כנה.

 

ההספק אומנם כמעט זהה (85 מול 86), אבל המומנט הגבוה יותר יורגש (12.2 קג"מ / 4000 סל"ד מול 13.6 קג"מ / 3800 סל"ד), מה שנותן ל-1.4 יתרון קל על פני ה-1.2.

 

הפאביה גניבה יותר, לכן עלויות הביטוח נוטות להיות גבוהות מהממוצע.

 

מצד שני, אוכל לומר לך אחרי כמה וכמה פאביות - המחיר תלוי גם בסוכן הביטוח שלך, עד כמה הוא פלפל וחזק, כך הוא גם יוכל למצוא לך מחירי ביטוח טובים ושפויים. אנחנו שלמנו על ביטוח של פאביה - כעלות ביטוח של פונטו.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקרא על איזה פאביה אני דיברתי, אולי היית מבין. כנראה שיש כאן חוסר תשומת לב לפרטים.

 

היו לנו שתי פאביות דור ראשון עם ה-1.4 (לא ה-101 כ"ס) ושתיהן הראו צריכת דלק מצויינת - אומנם לא 1:18, אבל לא רחוק מזה בכלל.

 

ואגב, 1/18 מדוד מחשב או 1/18 מדוד תדלוקים? אשמח לקבל תשובה כנה.

 

ההספק אומנם כמעט זהה (85 מול 86), אבל המומנט הגבוה יותר יורגש (12.2 קג"מ / 4000 סל"ד מול 13.6 קג"מ / 3800 סל"ד), מה שנותן ל-1.4 יתרון קל על פני ה-1.2.

 

הפאביה גניבה יותר, לכן עלויות הביטוח נוטות להיות גבוהות מהממוצע.

 

מצד שני, אוכל לומר לך אחרי כמה וכמה פאביות - המחיר תלוי גם בסוכן הביטוח שלך, עד כמה הוא פלפל וחזק, כך הוא גם יוכל למצוא לך מחירי ביטוח טובים ושפויים. אנחנו שלמנו על ביטוח של פאביה - כעלות ביטוח של פונטו.

צריכת דלק מדודה לפי תדלוקים .

607 ק"מ על 33.34 ליטר (דוגמה).

וביגלל שאני נוסע המון נירא לי שהמנוע מתחיל לפתח והצריכה ממשיכה להישתפר, כי כרגע אני עם 395 ק"מ והמחוג מראה חצי מיכל .

ולגבי סקודה 1.2 TSI אל תשקח שהמחיר שלה הוא 75K שח אז לא כולכך אפשר להשוות בנהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...