Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הרביעי בדרך ואני מתלבט לגבי רכב

מכל מה שקראתי הטוראן נראה בחירה טובה אלא שתא המטען שלו נראה קטן יותר אפילו ממאזדה 5 וטויוטה ורסו

אשמח לשמוע ממישהו שהתנסה בו כרכב ל-4 ילדים...

כמו כן- מה עדיף: 1.4 בנזין או 1.9 דיזל (לפי שימוש של 20000 קמ בשנה לכל היותר)

 

תודה מראש

פורסם

לאחי יש את הרכב הזה עם מנוע 1.4 TSI

מאד נהנה ממנו, נסיעה עם 2 ילדים ועוד 4 מבוגרים - אין בעיות של חוסר כח

מתנהג מאד טוב על הכביש.

 

20K ק"מ לך על מנוע הבנזין.

קובי

:-)

פורסם

עם 4 ילדים אתה יכול להשאיר את המושב האחורי מקופל בחציו, כך שתא המטען אמור להיות מספק.

מעבר לכך,

שכרתי רכב כזה בקרואטיה.

היה מעולה! נוח, שקט, בנוי היטב.

מומלץ מאוד.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

הרכב מצויין מבחינה טכנולוגית, גיר DSG ומנוע 1.4 בנזין בעל מגדש טורבו ומגדש על, שמייצרים ביצועים טובים וחסכון יחסי בדלק.

 

בשורה השנייה יש שלושה מושבים נפרדים שכל אחד מהם נע על מסילה. חסרון- בכסא האמצעי אין עוגני איזופיקס.

 

תא המטען גדול לפחות כמו המאזדה 5 ויותר מהטויוטה ורסו.

 

בחלק מהדגמים עם השילוב של המנוע והגיר הנ"ל יש בעיית אמינות עם המנוע והגיר וצריך להיזהר.

 

ראה מודעה באתר יד 2 שמפורסת ממש עכשיו: "יד ראשונה מפרטי, מטופל בצ'מפיון,שמור בקנאות לאחר החלפת מנוע וגיר במסגרת האחריות של צ'מפיון,עקב נצילות לא מקסימלית-נוספה אחריות יצרן של 5 שנים לגיר ושנה למנוע-בכתב"

 

אני גם מכיר באופן אישי אנשים עם פולקסווגן טוראן שהלך להם מנוע לאחר 60 א' ק"מ בלבד ויש מידע נוסף באינטרנט על בעיות.

 

אני חושב שמנוע הדיזל אמין בהרבה וכמובן חסכוני יותר אבל הביצועים חלשים יותר.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

כמובן שמנוע הדיזל עדיף וחסכוני בהרבה! בהפרש של לפחות 25%! וסביר להניח שגם מספר הקילומטרים בין הטיפולים גדול יותר.

אין בכלל מה להתלבט בבחירה זו.

פורסם

מדובר בחדש או משומש?

כי לדעתי יש אופציות יותר טובות אם מדובר בחדש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כבעלים של הרכב, 1.9 טורבו דיזל, אני מאוד מרוצה. דיברתי עליו רבות בפורום אם אתה מעוניין לבצע חיפוש.

בקצרה - המנוע חזק מאוד, בעל מומנט של 26 קג"מ בערך שהוא אדיר עבור רכב בסדר גודל כזה. הגיר בתחילה תפקד לא כראוי - היה מחליף הילוכים בצורה מאוד לא נעימה ונותן מכות חזקות בפקקים שהיו כתוצאה של בוסטים של דלק למנוע על מנת שלא יכבה.

עדכון תוכנת הגיר פתר את זה וגם שיפר את תפקוד הגיר בעליה - מעט מאוד דרדור בעליה.

עד כה לא היו בעיות אמינות בכלל, כמעט 100,000 ק"מ על השעון.

צריכת דלק אמיתית של 16.5 ק"מ לליטר בממוצע עם רגל רגילה על הגז.

תא המטען קטן מאוד עם מושבים אחוריים פתוחים וגדול מאוד עם מושבים סגורים.

שלושת המושבים האחוריים מרווחים מאוד - בכלל, נצילות השטח הפנימי של הרכב הזה פשוט מעולה.

ממליץ בהחלט.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

קודם כל תודה רבה לככולכם על התגובות

אני מתרשם שזה רכב אמין, חסכוני ונח

ההתלבטות העיקרית שלי היא בגלל תא המטען

איך הוא בהשוואה למאזדה 5 הנפוצה או לטויוטה ורסו?

אני מתכוון לשנתון 2008-2010

(אני חושב שאלו היחידים בקטגורית המחיר והגודל של הטוראן)

האם יש הבדלים בין השנתונים הללו?

שוב תודה לכל המשיבים!

פורסם

לא יכול להשוות לך מלבד לורסו - שם הטוראן בעלת תא מטען גדול יותר.

כאמור, התא מטען בטוראן גדול מאוד - אלא אם אתה פותח את 2 המושבים האחוריים ואז אין כמעט בגאז'.

מושבים סגורים:

Volkswagen-Touran-Highline-1.4-TSi-DSG-5dr-MPV-2008.png

פתוחים:

Volkswagen-Touran-Trendline-Blue-Motion-1.9-TDi-5dr-MPV-2008.png

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

תודה על התמונות

נראה לי שזו תהיה בחירה טובה למרות הגודל המצוצם. צריכת הדלק היא שיקול מנצח

שוב תודה לכל המגיבים, שבוע טוב!

×
×
  • תוכן חדש...