Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקודה, התבלבלת. אתה מדבר על אש בפנים. אני מדבר על מיים עכורים בחוץ.

טיבי אר שם מוזר. אני יכול להגיד מה אני צורך. לגבי סקודה, שאל אותו.

נוסע לאט. זה היה בשבוע הקודם.

פרנקוס, קצת מאוכזב ממך. פתחת אתר אינטרנט על סוציולוגיה ועדיין אינך מבחין בין גאנקה לבין אינטראקציוניזם סימבולי?

לא לומדים סתם. אפשר ליישם פה ושם.

 

האם אפשר לקבל בבקשה, תשובות שהושקעה בהן מעט יותר מחשבה?

פורסם

לעיני, כך נראה, התמודדות עם מצב היפותטי שכזה כרוכה בראשונה בהודייה.

שכן היפותטיותו של הרגע מבורכת ומבדילה אותו מהתחושה העגומה הפושה כשמסתכלים נכוחה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

לא לא, זה דווקא בסדר מה שכתבת, אל תבין לא נכון.

אבל איפה ההמונים, איפה המאסות, הכסף הגדול, הגפילטא פיש.

הרצפה עקומה, אך יש בה חורים. זה מתקזז. לא?

פורסם

המאסות אצל דאנטה, הכסף הגדול אצל שטייניץ והגפילטע אצל סבתא.

לגבי החורים, הכל יחסי. כל חור בלילה שחור.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

דאנטה אליגיירי?

סבתא- במקרה שלך, אשריך.

על חורים לא מתווכח.

שטיניץ רק נקודת מעבר לכסף , אך הכסף הגדול כלל לא מגיע אליו או לממשלה.

הכסף הגדול משתמש בו כבובה.

קצת סטינו מנושא מקורי.

פורסם

מבחינתי, יש נושא בהודעות 1 ו11.

לצערי, לא מתפתח כפי שרציתי, אך גם שרשורים סטנדרטיים יותר בפורום מתפתחים כך לעיתים.

אתה יכול לראות תגובות דומות של מיספר אנשים בשרשורים, פשוט כי לא קראו מה ניכתב קודם.

אתה יכול גם לראות מיספר שרשורים באותו עניין, כי אנשים לא מסתכלים ימינה ושמאלה.כותבים ולא יודעים לקרוא.

כנראה עניין של הקשבה, או היעדרה.

 

אבל כאמור, 1, 11 וחלק מהתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...