Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום בבוקר לקחתי יונדאי I30 לבדיקה לפני קנייה.

התוצאות היו טובות מלבד דבר אחד:

כח סוס נתוני יצרן הוא 127 אך בפועל יצא רק 97 כח סוס.

הבוחן אמר שהמנוע תקין ולא מצא שום בעייה במנוע.

הרכב שנת 2008 88K ק"מ.

 

האם זה בעייתי?

פורסם

אם יש יותר מ-10% הפרש מנתוני היצרן ,זה אומר שיש בעיה במערכת הדלק.

 

ממליץ ללכת למקום שמתמחה בדיאגנוסטיקה ולבדוק את הרכב על המחשב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נתוני יצרן נעשים בתנאי מעבדה אם המנוע בשולחן (בלי הפסדים מהגיר) ותמיד יהיו יותר גבוהים אם הבוחן אמר שהמנוע תקין משמע אין דליפות קופרסיה אין ערבוב שמן מים לחץ דחיסה תקין....

 

אז מה הבעיה?

פורסם

נכון שהבוחן לא מצא כלום אבל נראה לי חשוד שההפרש כך כך גדול, מ - 127 לפי נתוני היצרן ל -97!!!

כלומר 30 כוחות סוס ירדו? בד"כ אמור לרדת בסביבות 5-10 אחוז, לא 23 אחוזים.

השאלה אם זה משמעותי או לא, וגם מעניין עד כמה הנתונים הללו של 97 כח סוס בפועל אכן אמיתיים וקרובים לכוחות הסוס המופקים בפועל?

פורסם
נכון שהבוחן לא מצא כלום אבל נראה לי חשוד שההפרש כך כך גדול, מ - 127 לפי נתוני היצרן ל -97!!!

כלומר 30 כוחות סוס ירדו? בד"כ אמור לרדת בסביבות 5-10 אחוז, לא 23 אחוזים.

השאלה אם זה משמעותי או לא, וגם מעניין עד כמה הנתונים הללו של 97 כח סוס בפועל אכן אמיתיים וקרובים לכוחות הסוס המופקים בפועל?

 

יכול להיות שבמכון הגיעו לסלד X והנתוני יצרן הם לסלד Y תבדוק אם הכוחות סוס שיש בדוח נעשו באותו סלד שהייצרן עשה , יש מצב שאז ההפרש יהיה קטן יותר.

יש גם את האפשרות שהדינמומטר של המכון מזייף.

 

לפי דעתי אין לך סיבה לדאגה מקסימום לשקט הנפשי שלך כך את האותו למכון נוסף שיבדוק לך רק מנוע זה עולה בערך חצי מבדיקה רגילה

פורסם

הפסד של 15% כח הוא סביר כי היצרן בודק הספק מנוע בצורה שונה ממכון הבדיקה,שבודק דרך הגלגלים.

107-108 כ"ס היה נורמלי יותר אבל יתכן גם כפי שנאמר קודם,שמכון הבדיקה לא הביא את הרכב לסל"ד המקסימלי,שבו מתקבל הכח המירבי של המנוע או שבאמת אולי הרכב זקוק לכיוון /תיקון מסויים של מע' דלק/הצתה. (מה כתב מכון הבדיקה על מע' ההצתה/דלק ?

בק"מ כזה צריך כבר להחליף מסנן דלק פעם שנייה ולא תזיק גם החלפת מצתים מקוריים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...