Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם שמי יהושוע ואני חדש פה ובקרוב אני אקנה לי טרנספורטר T3

אצטרך בבקשה חוות דעת לגבי הרכב אפשר להגיד בין השנים 85 ל 91

 

הרכב יקנה בשביל פרוייקט קטן שיכלול

- צביעה

- הנמכה

- וגאנטים חדשים

 

עכשיו בשביל הדברים הללו אני לא יכול לבצע הכול לבד אשמח לדעת אם

יש סדנאות בארץ שעושות שיפוצים לרכב הזה ואם כן איפה הכי מומלץ.

 

אגב זה פעם ראשונה שיהיה לי רכב אספנות ופשוט נדבקתי בזה ואני התאהבתי בנושא הזה

ואם יש דברים שאני צריך להיות מוכן להם נפשית מראש אשמח אם תגידו לי

 

תודה מראש!

פורסם
שלום לכולם שמי יהושוע ואני חדש פה ובקרוב אני אקנה לי טרנספורטר T3

אצטרך בבקשה חוות דעת לגבי הרכב אפשר להגיד בין השנים 85 ל 91

 

הרכב יקנה בשביל פרוייקט קטן שיכלול

- צביעה

- הנמכה

- וגאנטים חדשים

 

עכשיו בשביל הדברים הללו אני לא יכול לבצע הכול לבד אשמח לדעת אם

יש סדנאות בארץ שעושות שיפוצים לרכב הזה ואם כן איפה הכי מומלץ.

 

אגב זה פעם ראשונה שיהיה לי רכב אספנות ופשוט נדבקתי בזה ואני התאהבתי בנושא הזה

ואם יש דברים שאני צריך להיות מוכן להם נפשית מראש אשמח אם תגידו לי

 

תודה מראש!

בשנתונים שציינת (85-91)הרכב שאתה עומד לקנות עדיין לא יכול להיות מוגדר כרכב אספנות.

בני ( ד"ר באג ) הוא אכן הכתובת הנכונה לתוכניות שלך, בהצלחה.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
בשנתונים שציינת (85-91)הרכב שאתה עומד לקנות עדיין לא יכול להיות מוגדר כרכב אספנות.

בני ( ד"ר באג ) הוא אכן הכתובת הנכונה לתוכניות שלך, בהצלחה.

 

אה זה לא ידעתי לגבי השנים הללו, אבל זאת הצורה שאני מאוד אוהב ובגיל שלי (21) אני מגשים חלום!

לגבי בני אני יבדוק איתו מחר מה מי מו.

 

תודה מראש על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...