Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש את הדגם הנ״ל, רוצה לדעת מידע על תת דגמים וההבדלים ביניהם, מחלת ילדות ומה לבדוק במבט ראשון לפני שרצים לבדיקה לפני קנייה, צריכת דלק ממוצעת, חסרונות ידועים, מחירי חלפים שכולם אומרים שיקר (האם זה תקף גם למוסך לא מורשה?), מחירי טיפולים סטנדרטיים, איך השוק של הרכב ועוד כל דבר שאתם יכולים ללמד אותי

עליו אני ישמח לשמוע

פורסם

צריכת דלק ממוצעת - 1:14.5

 

טיפולים - כל 15K כמו כל רכב כמעט,סדר גודל במורשה של 400 לקטן ו800-1100 לגדול

חלפים - תמיד יקר כי זה גרמני=צ'מפיון=שודדים עם רשיון :p יש בנמצא גם חליפי לדעתי :)

 

מחלות - מנגנון חלון חשמלי לא מחזיק יותר מדי זמן (אפשרי לשפץ בעלות סבירה ללא החלפה)

חיישני ABS+מצערת > מתלכלכים מהר ודורשים ניקוי\החלפה (בנוסף ללטמטם אותך דרך הלוח שעונים)

 

היה לי את ה75כ"ס (בסיסי,יש דגם 100כ"ס מאובזר עם סאנרוף וחישוקים ושאר שטויות).

 

סה"כ אחלה רכב,אם נפלת על אקזמפלר טוב,תהנה ממנו :)

 

שאל עוד מה אתה רוצה לדעת,נשתדל לענות (לפי הזכרון,והשעה הנוכחית ;))

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מחירי טיפולים לא כזה יקרים, בקטנוע שלי היה עולה טיפול גדול 1200 שקל כל 12 אלף, וזה עוד לא אצל המרכזי.

 

מה ההבדל בין דגם basic לקומפורטליין?

 

כמה קילומטר כבר להתרחק?

איך המזגן מסתדר עם עליות?

שיוט ב120 אפשרי או שהמנוע כבר צועק?

פורסם

שיוט אפשרי רק שהמנוע רועש קצת,לחלק זה מפריע,לאחרים לא ממש.

ק"מ להתרחק - נניח מצאת 2001 עם 150-170K - סביר,מעל 200 דורש בדיקה מעמיקה ביותר.

המזגן מן הסתם מכביד על הרכב,אבל עדיין אפשר לסוע במהירויות חוקיות :) רק ל"נהל" נכון את ההילוכים והוא יסחב בסדר.

דגם הבייסיק מגיע עם טאסות ופנסי ערפל אאל"ט,הקומפורטליין זה המאובזר עם סאנרוף,חישוקים,פנסי ערפל,וזהו נדמה לי.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...