Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וואי הסתכלתי עכשיו על גולף פולו 2008 צורה חדשה, הרכב יחסית זול לשנתון שלו, אבל אני לא בטוח אם הוא חזק מספיק, אשמח לשמוע חוות דעת גם עליו, הוא ניראה מדהים אך יש לו מנוע 1400 אוטומט, ניראה לי דיי חלש לא?

גם פה יש מספר דגמים אפילו דיי גדול.

 

 

אל תתבלבל בין המותגים השונים של VW:

יש את הגולף, שהוא רכב קומפקטי-משפחתי, ויש את הפולו שהוא סופר-מיני והוא כמובן קטן יותר, ועם מגוון מנועים שונה.

המנוע 1.4 בפולו של 2007/2008 איננו מסדרת TSI ולכן חלש יותר מה- 1.6 של הגולף (אם כי שוב, מדובר ברכב קטן וקל יותר).

 

יש גם

פולקסווגןדגם:פולו החדשה - Energy אוט' 3 דל' 1.4נפח:1,400שנה:2007אוטומט

 

משום מה אני לא מוצא תמונות של הדגם הזה, אין לו שוק?

 

לפולו יש שוק מעולה, יכול להיות שהדגם שציינת פה קצת פחות פופולארי כי דגמי 3 דלתות הם יותר שימושיים למי שמנסה לחסוך עד הסוף :wink:

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אל תתבלבל בין המותגים השונים של VW:

יש את הגולף, שהוא רכב קומפקטי-משפחתי, ויש את הפולו שהוא סופר-מיני והוא כמובן קטן יותר, ועם מגוון מנועים שונה.

המנוע 1.4 בפולו של 2007/2008 איננו מסדרת TSI ולכן חלש יותר מה- 1.6 של הגולף (אם כי שוב, מדובר ברכב קטן וקל יותר).

 

 

 

לפולו יש שוק מעולה, יכול להיות שהדגם שציינת פה קצת פחות פופולארי כי דגמי 3 דלתות הם יותר שימושיים למי שמנסה לחסוך עד הסוף :wink:

 

באסה היו צריכים להרכיב לו את המנוע 1600 FSI של הגולף ואז בגלל שהוא יותר קטן וקל אז הוא היה גם זריז יותר.

אני חייב לעשות סיבוב על ה 1600 של גולף כדי לדעת אם הוא יספק אותי, או אפילו על הפולו.

אולי בגלל שאני לא מוצא את מה שאני מחפש ביד 2 אז אני מחפש אופציות אחרות..

בגדול הייתי רוצה את הגולף שנה 2005 2006 דגם מפואר, צבע שחור, עם יד וקילומטרג' סביר, מאזור הצפון ולא מערבי אבל אין

לא אכפט לי שיהיה גם מאזור המרכז, אבל לא רוצה לנסוע עד לשם ולגלות שלאוטו יש מכות או הפתעות אחרות, כי מה שאנשים מדברים בטלפון לא תמיד מה שאתה רואה במציאות.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
יש פולו ויש גולף.

הפולו 1.4 תהייה חלשה מהגולף FSI 1.6.

 

 

כן התבלבלתי רשמתי גולף פולו חח, מרוב שהשם של הגולף תפס כל כך חזק כבר שוכחים את שם החברה.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
פתחתי דיון עם דרישות לרכב בתקציב מסויים אבל לא עזרו לי שם, מישהו הגיב לי תגובה לא לעניין והגבתי לו חזרה, מאז לא עזרו לי באותו דיון, אני אפתח חדש.

 

אני בכל זאת מעוניין בגולף כי זה רכב גרמני אמין, וגם מאובזר כמו שצריך ומעוצב כמו שאני אוהב, אבל בדגם המדובר, יש כמה דברים שמפריעים לי.

 

אולי אני אנסה לבדוק דגמים אחרים, אבל התקציב שלי מוגבל ל 55 אלף ככה שאין לי הרבה אפשרויות, הדגם שאני מחפש זה הדגם הכי מומלץ בתקציב שלי לא?

 

אתה סגור ספציפית אל הגולף? או פולסקווגן בכללי?

כי יש לך אפשרות לדיזל חיסכוני יותר וחזק יותר מההונדה.

פורסם
אתה סגור ספציפית אל הגולף? או פולסקווגן בכללי?

כי יש לך אפשרות לדיזל חיסכוני יותר וחזק יותר מההונדה.

 

אני לא סגור על כלום, אבל כרגע גולף זה הכיוון.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אם אתה חזק בכיוון של גולף/פולו מאיזור הצפון ולא מוצא, למה שלא תנסה ב"אוטו דיל"?

זו זרוע הטרייד-אין של יבואן פולקסווגן, ואני מניח שיש שם מבחר גדול. עד כמה שאני יודע יש להם סניף בחיפה.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
אם אתה חזק בכיוון של גולף/פולו מאיזור הצפון ולא מוצא, למה שלא תנסה ב"אוטו דיל"?

זו זרוע הטרייד-אין של יבואן פולקסווגן, ואני מניח שיש שם מבחר גדול. עד כמה שאני יודע יש להם סניף בחיפה.

 

לא מכיר, אם תוכל להסביר לי בקצרה מזה אוטו דיל? איך מתבצעת קניה של רכב כזה? האם זה נחשב רכב פרטי או שזה כמו חברת השכרה או משהו הסגנון.

 

טוב אחרי שעשיתי גוגל הבנתי שמדובר ברכבים משומשים בדרך כלל יד ראשונה שניה במחיר נמוך מהמחירון, לא כל כך בדקתי לעומק אבל לא הבנתי איך מתבצעת הקניה מזה כרוך ואם האוטו שלי 100 אחוז לאחר הרכישה או שיש איתם הסכם כל שהוא?

ניראה שהמבחר הגדול שלהם זה במרכז ובירושלים בחיפה פחות, אבל יהיה מעניין אם אני באמת אלך לראות מה יש שם.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

לחלק מיבואני הרכב בארץ יש זרוע של טרייד-אין, שמרכזת פעילות של קניית/מכירת רכבים משומשים של היבואן. לזרוע הטרייד-אין יש מגרש ובו רכבים מכל מיני מקורות:

1. רבים מקוני הרכב שמזמינים רכב חדש, עושים טרייד-אין על הרכב הנוכחי שלהם. הם מקבלים רכב חדש, והרכב הישן שלהם מוצג למכירה במגרש המשומשות.

2. רכבים שסיימו את תקופת הליסינג/השכרה וכעת מוחזרים ליבואן לצורך מכירה כמשומשת.

3. אנשים שבאים ועושים עסקה עם המגרש עצמו - מוכרים את הרכב שלהם או מחליפים אותו באחר.

 

אוטו דיל זה בעצם סוכנות הטרייד-אין של יבואן פולקסווגן, ובמגרש שלהם אמור להיות מלאי גדול של רכבי פולקסווגן משומשות, וגם רכבים אחרים אם בא לך... כמו שתיארתי, יש שם רכבים מכל סוגי הבעלות - פרטי/ליסינג/השכרה. האמת היא שרכבי פולקסווגן הרבה פחות נפוצים בשוק הליסינג וההשכרה, אז יש לך יותר סיכוי למצוא שם מיד פרטית.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
לחלק מיבואני הרכב בארץ יש זרוע של טרייד אין, שמרכזת פעילות של קניית/מכירת רכבים משומשים של היבואן. ככה למשל רבים מקוני הרכב שמזמינים רכב חדש, עושים טרייד-אין על הרכב הנוכחי שלהם. הם מקבלים רכב חדש, והרכב הישן שלהם מוצג למכירה במגרש המשומשות. אוטו דיל זה בעצם סוכנות הטרייד-אין של פולקסווגן, ובמגרש שלהם אמור להיות מלאי גדול של רכבי פולקסווגן משומשות, וגם רכבים אחרים אם בא לך...

 

זה הולך רק עם טריידאין? כי בקטע הזה אני יכול דיי להדפק האוטו שלי לא שווה הרבה ויכול להיות שהם גם היו מורידים לי הרבה במחיר גם ככה כי זה הקטע שלהם, אז בטוח שאני לא אקבל על שלי מחירון, ולא יודע אם הם בכלל ירצו לקחת הונדה 97 עם כמה מכות פח קלילות.

אז השאלה אם זה חייב להיות טריידאין או שאפשר פשוט לבוא ולקנות מהם רכב משומש?

 

הבנתי שזה ממש כמו לקנות מיד 2 צריך לקחת את הרכב לבדיקה מסודרת ולהתמקח על המחיר, גם נותנים אחריות הבנתי? איך זה הולך לגבי אחריות?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

לא, אתה לא חייב לבצע טרייד-אין עם המגרש. אתה יכול למכור את ההונדה שלך בחוץ, ואז לגשת למגרש ולחפש רכב בלי קשר.

כל מגרשי הטרייד-אין של היבואנים נותנים אחריות על הרכבים שהם מוכרים. לא יודע להגיד לך בע"פ מה היא כוללת ולכמה זמן, את זה תצטרך לברר שם (או אם מישהו ביצע שם עסקה לא מזמן הוא יוכל להעיד).

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

האמת שזה נשמע טוב, הבנתי שהם גם מטפלים ברכבים מידי פעם, ולא רק עומדים שם כל היום בשמש.

וגם נותנים אחריות מסויימת, והמחיר אמור להיות יותר זול מיד 2, יש מבחר גדול אני אלך לשם לראות מה יש להם להציע.

תודה על העזרה עד עכשיו.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
זה הולך רק עם טריידאין? כי בקטע הזה אני יכול דיי להדפק האוטו שלי לא שווה הרבה ויכול להיות שהם גם היו מורידים לי הרבה במחיר גם ככה כי זה הקטע שלהם, אז בטוח שאני לא אקבל על שלי מחירון, ולא יודע אם הם בכלל ירצו לקחת הונדה 97 עם כמה מכות פח קלילות.

אז השאלה אם זה חייב להיות טריידאין או שאפשר פשוט לבוא ולקנות מהם רכב משומש?

 

הבנתי שזה ממש כמו לקנות מיד 2 צריך לקחת את הרכב לבדיקה מסודרת ולהתמקח על המחיר, גם נותנים אחריות הבנתי? איך זה הולך לגבי אחריות?

 

בקשר לאחריות.

כשרכשתי את גולפי מטריידאין יבואן פולקסוואגן נתנו לי שלושה חודשי אחריות על מנוע, גיר ושילדה.

אחרי בדיקה ,כל הליקוים הקריטים משולמים על חשבונם או מפחיתים מהמחיר הרצוי.

פורסם
בקשר לאחריות.

כשרכשתי את גולפי מטריידאין יבואן פולקסוואגן נתנו לי שלושה חודשי אחריות על מנוע, גיר ושילדה.

אחרי בדיקה ,כל הליקוים הקריטים משולמים על חשבונם או מפחיתים מהמחיר הרצוי.

 

ואיך אתה מרוצה מהקניה המחיר השירות שקיבלה, לא היו עד עכשיו בעיות עם הרכב?

 

כמה זמן הוא אצלך?

 

איזה דגם לקחתה?

 

וכמה שילמתה מתחת למחירון?

 

ומזה אומר בידיוק אחריות על השילדה :?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
ואיך אתה מרוצה מהקניה המחיר השירות שקיבלה, לא היו עד עכשיו בעיות עם הרכב?

 

כמה זמן הוא אצלך?

 

איזה דגם לקחתה?

 

וכמה שילמתה מתחת למחירון?

 

ומזה אומר בידיוק אחריות על השילדה :?

 

הרכב בבעלותי כבר שנתיים.

דגם גולף fsi 2000 שנת 2005 ,הרכב אז היה 80 אלף בטריידאין רצו 79..

הרכב עבר 81 אלף קילומטר.

בקשר לאחריות שילדה אם אתה רוכש את הרכב לפני בדיקה ואחרי זה בודק ונימצא כי יש פגיעה בשילדה אתה רשי לקבל את הסכום ששילמתה או להחליף רכב, זה מה שאמר הסוכן.

בלי עין רע עד העכשיו לא היו תקלות קריטיות. חוץ מחיישן חמצן שעשה את שלו וצריך להחליף.

שילמתי אל הרכב 76 אלף שח.

פורסם
הרכב בבעלותי כבר שנתיים.

דגם גולף fsi 2000 שנת 2005 ,הרכב אז היה 80 אלף בטריידאין רצו 79..

הרכב עבר 81 אלף קילומטר.

בקשר לאחריות שילדה אם אתה רוכש את הרכב לפני בדיקה ואחרי זה בודק ונימצא כי יש פגיעה בשילדה אתה רשי לקבל את הסכום ששילמתה או להחליף רכב, זה מה שאמר הסוכן.

בלי עין רע עד העכשיו לא היו תקלות קריטיות. חוץ מחיישן חמצן שעשה את שלו וצריך להחליף.

שילמתי אל הרכב 76 אלף שח.

 

מה אתה אומר הוא היה עולה ליפני שנתיים 80 במחירון? ירד 25 אלף בשנתיים זה הרבה!

 

כמה עלה לך להחליף את החיישן הזה? החלפתה בחברה או מקום אחר?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP


×
×
  • תוכן חדש...