Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרוסים של פעם - Post a pic


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אסף ה W שלך נראת ממש מעולה.

יש לי גם לבנה מקורת מיים אבל בנפח טיפה שונה.

האופנוע איתי לפחות 15 שנה .

 

והאופנוע הגרמני סליחה אבל השם שלו קצת מסובך בשביל לזכור, אבל הכלי מדהים

מזכיר קצת את המוטו גוצי אבל בקטן.

זה 2 פעימות ?

025.jpg

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קוריוז היסטורי :

באותם ימים ברישיון רכב אלו לא היו אופנועים

ההגדרה היתה "אופניים עם מנוע עזר"

 

ניתן היה לרכב על אופניים עם מנוע עזר בגיל 16

ועל אופנוע 50 סמ"ק בגיל 18.

 

זה לדוגמא היה השוני העיקרי באונדה חצי בין SS (צהובה / כחולה) ל- CD (שחורה).

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
ניתן היה לרכב על אופניים עם מנוע עזר בגיל 16

ועל אופנוע 50 סמ"ק בגיל 18.

 

זה לדוגמא היה השוני העיקרי באונדה חצי בין SS (צהובה / כחולה) ל- CD (שחורה).

 

ישי

 

אמנם אני לא כל כך קשיש אבל הפאנטיק הראשונה שלי שהיא גם אצלי כיום שנקנתה היה רשום לי אופניים עם מנוע עזר

שמתי תמונה לנוסטלגייה, שימו לב לאגרת טסט.

IMG_1895.JPG

פורסם

קוריוז נוסף:

בשנת 87 החליטו במשרד התחבורה שלא לאפשר הרכבת נוסע נוסף על אופנועי ה 50 cc.

 

התקנה חלה על כלים משנת 87 ומעלה.

אבל הראש היהודי ממציא לנו פטנטים וכל מי שקנה בשנת 87-88 כלי חדש ורצה את האפשרות להרכיב את החברה, יכול היה להוסיף. כמה שקלים ולקבל רישוי של שנת 86....

בגלל זה כמעט ולא תמצאו כלים ממודל 87-88.

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
אמנם אני לא כל כך קשיש אבל הפאנטיק הראשונה שלי שהיא גם אצלי כיום שנקנתה היה רשום לי אופניים עם מנוע עזר

שמתי תמונה לנוסטלגייה, שימו לב לאגרת טסט.

 

גם אני לא זוכר את ההבחנה בין אופנוע 50 סמק לאופניים עם מנוע עזר.

 

עזוב אגרת טסט

בשביל באמת לאכול את הלב תמצא את מחיר ביטוח החובה.

פורסם

התרומה שלי - פאנטיק אנדורו 50, משופר ללא הגדלת מנוע. נקנה חדש ב-85' (לפי המספר היה הראשון בשנה זו), התמונה צולמה בקיץ 86'.

IMG_0004.jpg

פורסם
התרומה שלי - פאנטיק אנדורו 50, משופר ללא הגדלת מנוע. נקנה חדש ב-85' (לפי המספר היה הראשון בשנה זו), התמונה צולמה בקיץ 86'.

 

אינדורו יפיפיה

איפה הצדדיות??????

 

הוספתי עוד צעצוע חביב שיש לי

אפריליה טוארג 600

שנת 90

גם איטלקי גם חתיך אבל קשה להניע אותו חבלז.

אחרי שהוא נדלק הוא מותק.

819.jpg

פורסם

הצדדיות נגנבו. אחרי הפעם השנייה שנגנבו הורדתי את הפחיות שהחזיקו אותן, ובדיעבד אפשר היה להכניס שני ברגים קטנים בכל אחת כדי שלא יוכלו להרים אותן בקלות. את הפנס ופקק מיכל הדלק שיפצרתי גם כדי שלא יוכלו לגנוב בקלות וזה עזר.

 

בטוארג יש מנוע רוטקס לא? אופנוע קצת חריג אבל מצוין.

פורסם
הצדדיות נגנבו. אחרי הפעם השנייה שנגנבו הורדתי את הפחיות שהחזיקו אותן, ובדיעבד אפשר היה להכניס שני ברגים קטנים בכל אחת כדי שלא יוכלו להרים אותן בקלות. את הפנס ופקק מיכל הדלק שיפצרתי גם כדי שלא יוכלו לגנוב בקלות וזה עזר.

 

בטוארג יש מנוע רוטקס לא? אופנוע קצת חריג אבל מצוין.

 

כן יש בטוארג מנוע רוטאקס 4 שסתומים לצילינדר

מנוע אמין אבל הסטארטר לא ממש היה מצליח להזיז אותו ועם הקיק לא פשוט להניע.

בתמונה זה אני על הפאנטיק של הדוד יובל

האופנוע היה דיי חדש כמו שרואים.

genimage.JPG

פורסם

איזה יופי אביב, זה ה- TX190 Replica ?

אולי דוד יובל יזכר למי מכר אותו :lol:

 

אביב ראה את האופנוע של דוד יובל שעליו אתה יושב כול הדרם בגלגל הקדמי כולל מנוף הברקס נמצא בצד ימין, כאשר בתמונה של הפנטיק שנת 85 הדרם והמנוף נמצאים בצד שמאל מדוע? גם אצלי הוא בצד שמאל מה קורה פה?

האם באחד מהאופנועים זה הורכב הפוך או שאלו הדגמים?

פורסם
יופי של תרומה ובהחלט יופי של תמונה !

ספר מה שופר באופנוע?

 

אסף

 

תודה!

 

האופנוע הגיע עם קרבורטור 14 מ"מ ומניפולד 12 מ"מ. כשלב ראשון לאחר הרצה ועוד קצת ק"מ, פירקתי עם חבר "מבין" את האגזוז ונמצא שבברך יש דוד עם הגבלה פנימית וזו נוסרה. לאחר מכן המניפולד נקדח לקוטר זהה. כעבור עוד זמן ומיצוי הביצועים הגיע זמן לשיפור הגדול - קרבורטור 19 מ"מ, המקסימלי שניתן היה להתקין על צילינדר האנדורו רפליקה. מאחר שהצלחתי להשיג רק מניפולד 19 שנועד במקור לפאנטיק קבלרו (בקבלרו המניפולד אלכסוני מסיבה כלשהי ובאנדורו רפליקה/קומפטישן הוא ישר), נאלצתי לנתק את החיבור לתיבת האוויר ואילתרתי אליה גישה עם צינור שרשורי.


×
×
  • תוכן חדש...