Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אודה לעזרתכם - הרכב אצלי פחות מחודש, הוא שותה דלק כמו מטורף (זה גיר ידני).

אני נוסע לרוב רגוע, אני גר בכרמל , אז בירידות בכלל אני נוסע על ניוטרל.

בעליות נוסע רגיל, מדי פעם נותן גז, אבל לא משתולל.

האוטו אוכל בערך 1 ל7 שזה מטורף- הרי כל הזמן אמרו שמנוע TSI הוא חסכוני, במיוחד ה 1.4 ליטר.

מישהו נתקל בבעיה כזו עם TSI? האם אפשר לעשות משהו מול היבואן- כי ההבדל הוא ממש כפול דלק.

אשמח לקבל עזרה.

 

תודה

גבי 164

פורסם

נסיעה עירונית למרחקים קצרים בשטח הררי ובעומס תנועה צורכת הרבה דלק.

אל תיסע בניוטרל בירידות, זה לא בטיחותי.

האם ביצעת את המדידה של צריכת הדלק על מיכל מלא?

פורסם

דווקא נסיעה בניוטרל צורכת יותר דלק מאשר נסיעה עם הילוך משולב (עד כמה שזה נשמע לא הגיוני)

בירידה הכביש הוא זה שמסובב לך את הגלגלים,שמסובבים את המנוע וכך הוא לא צורך דלק בכלל.

כשאתה שם בניוטרל מה שמסובב לך את המנוע הוא דלק , ואז עולה צריכת הדלק.

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

קרא ויישם את מה שרשום כאן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

TSI לא חסכוני כמו בנזין, הוא נותן יותר ביצועים בפחות דלק ממנוע גדול בעל אותם ביצועים.

 

הייתרון של הטורבו בחיסכון בא לידי ביטוי בעליות ותחילת נסיעה, לא יותר מזה.

 

לא מעבירים לניוטרל, אם היית מבין איך מנוע פועל, הייתה רואה (ברכבים ישנים לפחות), שהגז רפוי>המצערת סגורה>פחות אוויר>פחות דלק.

 

בירידות עדיף להשאר על הילוך מתאים, הגיר מסובב את המנוע וככה אין בזבוז של דלק.

 

חוץ מזה זה עניין של הרגל, גם אצלי הפאביה החדשה בשבוע הראשון צרכה 1\10, עכשיו 1\14-15, זה כי כל הנהגים בבית יתרגלו.

 

הכי טוב, סע לפי המחשב בלוח שעונים, הוא אומר לך להעלות הילוך, תעלה, אומר להוריד, תוריד.

(בשביל לחסוך אתה רק צריך לשמור על גז נמוך וזהו, ככה הוא מבין שאתה נהג חסכוני).

זה יראה מוזר בשבילך, שהוא אומר לך להעלות הילוך ב2K סלד למשל, אבל תסמוך עליו, הגרמנים לא טיפשים.

כמובן שהכל בתנאי שתנאיי הדרך מאפשרים זאת.

פורסם

קודם כל - תודה לכולכם על התגובות המהירות.

האמת, פעם ראשונה שאני שומע על זה שבניוטרל זה אוכל דלק.

ברור לי שזה אוכל משהו כי המנוע עובד, אבל שזה אוכל הרבה אף פעם לא ידעתי.

הכי הרבה שמילאתי זה חצי מיכל, לא מיכל מלא.ננסה את מה שאמרתם.

יש לי ניסיון של 15 שנה נהיגה על כמה סוגי מכוניות, ובד"כ אני יודע איך ליסוע חסכוני,אבל בכ"ז ננסה.

גבי 164

פורסם

מוזר שעם נסיון של 15 שנה, אתה לא מודד דלק נכון :shock:

אי אפשר למדוד צריכה בלי למלא טנק עד הסוף לפני תחילת המדידה. "מילאתי עד חצי טנק" זה לעולם לא בדיוק חצי ולכן זה לא יכול להיות מדויק.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
קודם כל - תודה לכולכם על התגובות המהירות.

האמת, פעם ראשונה שאני שומע על זה שבניוטרל זה אוכל דלק.

ברור לי שזה אוכל משהו כי המנוע עובד, אבל שזה אוכל הרבה אף פעם לא ידעתי.

הכי הרבה שמילאתי זה חצי מיכל, לא מיכל מלא.ננסה את מה שאמרתם.

יש לי ניסיון של 15 שנה נהיגה על כמה סוגי מכוניות, ובד"כ אני יודע איך ליסוע חסכוני,אבל בכ"ז ננסה.

 

השיטה היא כזו:

ממלאים מיכל מלא עד שהמשאבה קופצת, מאפסים את מד המרחק. מגיעים לרבע המיכל וחוזרים למלא. מחלקים את מספר הקילומטרים במספר הליטרים ומקבלים צריכה מדוייקת. המקפידים יחזרו למלא באותה תחנה ומשאבה. חזור על פעולה זו 2-4 פעמים ע״מ לקבל תוצאה מדוייקת.

 

ולגבי הניוטראל ההסבר הוא כזה:

 

במצב נסיעה רגיל מוזרק דלק ומתבצעת עבודה של המנוע וכוח המנוע עובר אל הגלגלים ומסובב אותם. זה מה שקורה בניוטרל.

 

במצב שבו הגיר משולב בהילוך (ירידה, מישור, עלייה) ואינך לוחץ על דוושת הגז לא מוזרק דלק למנוע.

בירידה הגלגלים מסתובבים ומסובבים את המנוע.

 

במנועים מודרנים כאשר אתה לא לוחץ על דוושת הגז לא מוזרק דלק למנוע.

בכלי רכב עם מחשב דרך תוכל לראות בירידה (כאשר הגיר משולב בהילוך) צריכה של 0.01 ליטר למאה קילומטר.

 

בצע את הבדיקות כנדרש וחזור אלינו לדווח. אני מסוקרן.

פורסם

שלום,

 

לקחתי את זה לתשומת ליבי- מילאתי טנק עד שהידית קפצה, נכנסו 50.536 ליטר בדיוק.

כמובן שאיפסתי את ה TRIP.

אני אעדכן בהמשך.

 

תודה

גבי 164

פורסם

שלום,

 

הבחור ששאל אותי בהודעה פרטית שהוא מתכוון לקנות כזה, ניסיתי לענות לך אבל זה לא נותן לי כי אני חדש.

מסתבר שגם מייל זה לא נותן לרשום, אז אם אתה רוצה, תפנה בפוסט הזה ואני אענה לך.

:lol:

גבי 164

פורסם

גם אני שמתי לב שכשאני בחיפה לכמה ימים אז צריכת הדלק משתוללת. אצלי זה בסיאט ישנה יותר, 1.6 ידני, שבאופן רגיל עושה בערך 12.5 ק"מ לליטר אבל בחיפה בין אחוזה לנווה שאנן עד לעיר התחתית וחוזר חלילה.. זה הרבה יותר דלק.

×
×
  • תוכן חדש...