Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב טורבו בלילה - חיה אחרת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

(תסלחו לי מראש שלא ידעתי איפה למקם את זה - שיפורים, טכני או כללי כי בעצם יש פה הכל מהכל).

מאז שהתחיל הקיץ המטורף הזה אני נמצא בבעיה רצינית. במשך היום הרכב עובד קשה ואני מרגיש שבכל לחיצה אני סוחט שנים מהחיים שלו.

אבל בלילה הסיפור שונה לגמרי - חיה אחרת מתעוררת לחיים.

האם יכול להיות שהפרשיי הטמפ' כאלה משמעותיים עד כדי עיוות הביצועים המקוריים של המגדש?

האם אינטרקולר גדול ורציני יפתור לי את הבעיה או שרק יכניס לי השהיית טורבו גדולה יותר?

האם אני מזיק לטורבו שאני מאמץ אותו בחום?

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

זה לא עניין של לילה ויום. זה עניין של חום, לחות, לחץ ברומטרי וכדומה. בימים החמים המגדש לא מסוגל לספק את כל כוחו. בלילות הקרירים יותר הוא בוודאי מתפקד טוב יותר וכך גם הביצועים. אותו הדבר אפשר לראות למשל ככל שעולים בגובה - לחץ האוויר קטן והביצועים פוחתים (לא רק של הרכב, גם שלך...).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש גם מכניות שהם אטמוספריות שמרגישים בהם את ההבדל ביום ובלילה אז במכוניות גדושות ירגישו על אחת כמה וכמה, זה תלוי גם איפה אתה נמצא ברמת החום יש מכוניות שבפקקים באילת [מאזדה 3] המזגן מוציא פחות קור על מנת לשמור על חום מנוע תקני.

פורסם

חד משמעית יש הבדל, אבל הוא לא אמור להיות כל כך מוחשי.

לא ציינת באיזה רכב מדובר, כמו כן האם חלה עליה משמעותית בצריכת הדלק?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לפי החתימה שלו - יש לו איביזה 1.8T משופרת.

 

בהחלט צפוי הבדל - בייחוד ברכב משופר.

כשהאויר חם יש בו פחות חמצן. פחות חמצן בסופו של תהליך גורר פחות כוח.

 

אבל התשובה של רוני מקצועית ועונה על השאלה בצורה המיטבית.

 

חכה לחורף - יהיה שמח.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

מה שבטוח הוא שהקולר הצידי הפיצפון שיש ב-FR טעון שיפור

ובהחלט אפשר להרגיש הבדל אחרי מעבר לקולר קדמי של קופרה אפילו.

כך שההבדל בין חום לקור מורגש עוד יותר כשמיקום הקולר הוא בעייתי כמו אצלך.

פורסם

בהחלט מאוד מאוד מורגש. בעיקר בחורף בלילה לעומת הקיץ בחום.

צליל המנוע גם שונה לגמרי (יש הרבה פחות בס בצליל המנוע).

גם בימים פחות חמים לאחר נסיעה מאומצת (כשתא המנוע מתחמם) מרגישים הבדלים בהחלט.

 

אינטרקולר חזית אמור בהחלט לשפר את המצב.

מה שיפה ב-FR זה שלא צריך לחתוך את הטמבון בשביל להתקין קולר מקופרה - הוא יושב שם בול (רק צבע אותו בשחור שלא ימשוך עיניים במכון הטסטים... :))

פורסם

איפה ניתן לרכוש קולר קופרה כזה (חדש או מפירוק)?

וכמה זה צריך לעלות ביחד עם התקנה?

 

בנוסף אמרו לי שהקולר בקופרה מוציא ומכניס אוויר מאותו הצד ועדיף להשיג כזה שמכניס מצד אחד ומוציא מהצד השני. יש אמת בדבר?

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

ברוך הבא למועדון..

הביצועים בלילה בהחלט יותר טובים. הרכב יקח עליות בקלות יותר בלילה, ייסע יותר חלק בלילה וירגיש יותר טוב בלילה.

הטמפ' בארץ והלחות פשוט קטלנית לרכבים וזה ממש לא משנה מאיזה חברה ואיזה נתונים יהיו לרכב.

אני חש את זה בעצמי, בלילה הרכב מטוס, ביום הוא טיפה יותר מתאמץ.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

מורגש מאוד,

יוצא לי לנסוע על X6 בדגם הכי חזק שלה (407 כ"ס עם טורבו כפול), ביום חם האוטו סוחב פחות,

בלילה זה מרגיש כמו מסע אל העתיד.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...