Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה נפלו עלי מספר פרעות:

היתה תקלה בדודיי השמש ,גם היתה צריכת מים מופרזת- טרם ניפתר, יש שם בעיה בצפייה בכבלים והם טוענים שהבעיה במכשיר, אפשר לקנות חדש, אבל מה יהיה עם המזנון? לאן עפים ברבורי החרסינה כשנזרקת הויטרינה? בעיה. בנוסף מחירי הדלק עולים, הפיצה בשכונה יקרה למרות התחרות שיש בעיר, נגמרה עונת הדובדבנים והכל יקר.גם חיסון לחתול ואוכל שלו עולים הרבה.

 

 

האשמתי את עצמי, משפחתי ומי לא. לכולם היו הסברים טובים.

כדי לדרוך לי עוד על היבלות, כולם נוסעים לח"ול, אני תקוע עם חתול

רק לחתול אין הסבר סביר. החלטתי שהוא ישא במחיר.

 

 

כדי לשמור על חסכונות, אפיל עליו גזרות

תעזרו לי עם רעיונות.

חשבתי להפסיק עם המזון הרטוב

לקנות מזון יבש זול

החול יקר, יש לשנות

על צעצועים שהוא משחק, כסף לגבות

אולי להוציא אותו שיקבץ נדבות

אולי שיעזור קצת, שילך בבוקר להביא עתון בחינם

אמנם זה לא כלב, אבל זה גם........

חשבתי אולי יתרום כלייה לטובת איזה חתול סיאמי מכובד, נראה

אם יש לכם רעיונות לעוד גזירות או מקורות הכנסה מהחתול. בבקשה.

פורסם

תפסיק מיד עם המזון הרטוב. שהכולירע הקטן יתרגל למזון יבש שגם מיטיב עם החניכיים שלו.

קל מאוד לבדר אותו: מספיק שבערב תשאיר את הרשת על החלון פתוחה כך שמעופפים יוכלו להיכנס הביתה. זה יספק לו תעסוקה רבה ולך מופע בידור חינם אין כסף.

דווקא המזון לא כזה יקר: אני קונה בכל פעם כ-20 ק"ג של מזון יבש, זה מחזיק תקופה די ארוכה (לפחות ארבעה חודשים, לרוב גם יותר) ועולה כ-200 ש"ח.

אם כבר, טיפול שיניים שהוא נאלץ לעבור לאחרונה עלה לי קרוב לאלפיה. לא נעים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חתול זה ים של הוצאות, ולא מעט טיפול (לנקות ארגזי חול). בתמורה, הוא נושך אותך בלי סיבה.

 

מזון חתולים רטוב אצלנו בבית זה צ'ופר. החתולים אוכלים מזון יבש איכותי ומים טריים זמינים.

 

יש הבדלים עצומים בין ספקי המזון לבע"ח. תשווה ותקנה בחכמה (שלחתי לך בזמנו את המלצתי).

:turn-l:
פורסם
חתול זה ים של הוצאות, ולא מעט טיפול (לנקות ארגזי חול). בתמורה, הוא נושך אותך בלי סיבה.

 

מזון חתולים רטוב אצלנו בבית זה צ'ופר. החתולים אוכלים מזון יבש איכותי ומים טריים זמינים.

 

יש הבדלים עצומים בין ספקי המזון לבע"ח. תשווה ותקנה בחכמה (שלחתי לך בזמנו את המלצתי).

 

אכן,לגדל חתול ים זה עניין יקר :)

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אנחנו מזמן הפסקנו להוציא כסף על צעצועים לחתולים, נייר מגולגל לכדור מעניין אותם להרבה יותר זמן מכמעט כל צעצוע קנוי.

 

לגבי חול, אם אתה מוותר על נוחות, יש פתרונות זולים. החל מחול זול יותר (לא מתגבש, לא רמיח, לא עושה קפה) ועד לשימוש בגזרי עיתונים או פשוט חול אמיתי, כזה שמבקשים מהשכן עם הגינה. זה אולי יצריך מעט התרגלות מצד החתול, אבל חתולי רחוב מסתדרים עם זה מצויין, הבעיה היא אנחנו (לכלוך, ריחות).

פורסם

את החתול שלי העסיק (כיום אין לי חתול) פקק פלסטיק של מיכל ספריי (כמו של התרסיסים לניקוי משקפיים מי שמכיר).

הוא היה מסוגל לרדוף שעות אחרי הפקק הזה. לזרוק אותו ואז להתחיל לרדוף אותו וכמו בכדורגל לבעוט בו מפינה לפינה ברחבי הבית. עד שהפקק היה מתגלגל מתחת למקרר, ואז הוא היה יושב שם ליד ועושה מיאו-מיאו (קורעי לב) עד שהיינו מוצאים לו את הפקק.

פורסם

מזון יבש ומיד.

 

אין צורך בצעצועים ייעודיים, כנאמר. ציין לייזר יהיה מושלם ויעשה לכם בונדינג.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

יש לנו (לי ואישתי) 2 חתולים. אחד בן שנה ואחד שנה וחצי.

מאכילים רק באוכל יבש וקונים שקים למגדלים דרך המגדלת של החתולים שלנו.

 

אין שום סיבה לקנות אוכל רטוב אלא אם אין לחתול שיניים.

 

כמו שנאמר לפני, הצעצועים הכי טובים הם דברים שגם ככה יש בבית ואף אחד לא צריך: פקקים למינהם, גלילי נייר טואלט ריקים זבובים וכו'.

 

את האמת הכי יקר אצלנו זה החול שעשוי מתירס בלבד ולכן ניתן לשטוף אותו באסלה מה שחוסך שקיות נילון וכו. יש יותר זולים אבל לנו זה עובד הכי טוב.

 

או שאם אתה מעוניין באתגר למד אותו לחרבן ולהשתין בשירותים :lol: זה חוסך את עניין החול.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

איפה התמונות, איפה?

 

חתול לא צריך אוכל רטוב. בכלל, החתולים שלי (הז"ל והנוכחית) שונאים אוכל רטוב, ומעדיפים יבש.

הקודם היה חתול-רחוב-ירושלמי-מצוי, הנוכחית קצת יותר אקזוטית וכמו שאתה רואה,

זה לא משנה.

 

אוכל יבש יש בזול תחת המותג של "שופרסל". אני מגוון כל פעם עם מותג אחר

סתם ליתר ביטחון, ובכל מקרה, אין טעם לקנות פרו-פלאן ושאר דברים אולטרה יקרים

(עובדה, החתול הקודם החזיק מעמד יפה מאוד גם בלי אלה).

 

חצץ - לאחרונה אפשר להשיג בסופרמרקטים מצויים חול מתגבש ו"חול" שהוא בעצם סיליקה

תחת המותג "יורו קיטי" (euro kitty) - שניהם זולים במאות אחוזים בהשוואה ליקרנים/גנבים אחרים שלא אזכיר את שמם.

 

את החצץ מרכיבים לפי המתכון הבא: חצי שקית של החצץ הכי זול (יורו קיטי רגיל, 30 ש"ח לשק של 10 ק"ג)

ורבע/שליש שקית של חול מתגבש ו/או סיליקה, שמתפקדים כאן כמונעי ריחות, בעצם.

 

בשורה התחתונה, ההוצאות שלנו על החתולה הן זניחות. פשוט ככה.

 

צעצועים - היא משחקת עם כדורים או כתמי אור, או סתם "מחבואים" עם הבעלים.

DSCF4460_small.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אם בחתולים עסקינן..

 

אלא שתי הנציגות שלנו :/

 

אני דווקא כן מעדיף לתת אוכל יבש פרימיום+ וכן משתמש באוורקלין בתור חול.

 

אוכל רטוב (פנסי כמובן) זה רק פעם בסוף שבוע על תקן "פינוק" - מילה שאסור להגיד בקול רם אחרת כל הבית מתהפך..

 

ערן - זה לא סתם חתול, זה ה-חתול!!

a.jpg

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...