Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היש בישראל כבר MAZDA RX-8 בייבוא סדיר ???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ראיתי את המכונית חונה ליד *&^נערך&*@ בתל אביב,האוטו פשוט מדהים !!!

 

המכונית שראיתי היתה שחורה (קצת מלוכלכת וחבל...),מאוד דומה להונדה S-2000,לדעתי אפילו יפה יותר,עם ג'אנטים כמו של המאזדה 3,אבל כמובן בקוטר גדול יותר ובחתך נמוך יותר......

 

בקיצור מכונית פשוט יפהפיה,והשאלה שלי היא האם התחילו לשווק אותה ?

 

 

לדעתי לא,כיוון שהמכונית היתה בעלת לוחית רישוי עם הסיומת הנכספת-00 (אני משער ייבוא אישי).

 

חיפשתי את בעלי הרכב אבל לצערי לא מצאתי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ראית את האחת שהגיעה לארץ בייבוא אישי.

חפש בפורום - היה עליה שרשור די ארוך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

באיזה שעה הייתה שם כי אני מעוניין ללכת לצלם אותה?

יש לי גם תמונות שלה במחשב (לא שאני צילמתי) אני יחפש וישים.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

1. נא לא לפרסם מיקומם של רכבים פרטיים מיוחדים בפורום.

אם לאחד מכם היה רכב מיוחד גם הוא לא היה רוצה שאחרים יפרסמו את מיקומו.

אם אתם כבר מעלים תמונה של רכב שאינו שלכם - אנא מחקו את לוחית הרישוי.

 

 

2. מוסטאנג כתב:

יש לי גם תמונות שלה במחשב (לא שאני צילמתי) אני יחפש וישים.
אין צורך להעלות לכאן תמונות שלה.

היה עליה שרשור לא מזמן בפורום. אין בעיה למצוא אותו במנוע החיפוש.

מי שרוצה לראות תמונות - www.google.com

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
היש בישראל כבר MAZDA RX-8 בייבוא סדיר ???

לא, וכנראה שגם לא יהיה בזמן הקרוב...

לאחר בירורים שעשיתי בדלק מוטורס (או מאזדה ישראל בקיצור...) אמר לי גורם דיי בכיר (מנהל ייבוא או שיווק לא זוכר מי זאת הייתה) שבזמן הקרוב (לפחות לא ב2005) כנראה שלא ייבאו את הRX8 לישראל.

אבל כמובן תמיד יש הפתעות נעימות, לך תדע :)

פורסם

אכן אוטו מדהים

 

גם בביצועים לפי מה שהבנתי וגם במראה

באמת הוא דומה מלפנים לאס אלפיים אבל לא יותר מדיי.

 

אין על רעש של מנוע רוטורי פשוט אין

ועוד בסלד"ים המטורפים שהוא אוהב

ים long time no

×
×
  • תוכן חדש...